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Ist AutorIn von |
wird erwähnt in |
Ann-Marie Lancaster |
Potential Contributions of Cooperative Education to the Retention of Women in Computer Science (1994) (erschienen in Computer Science Education 1/1994)
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Ronald L. Lancaster |
The millionth computer program (1990) (erschienen in SIGCSE 1990)
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Thomas Lancaster |
A Comparison of Source Code Plagiarism Detection Engines (2004) (erschienen in Computer Science Education 2/2004)
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Evaluation Team Lancaster University |
Anytime, Anywhere Learning Pilot Programme: A Microsoft UK Supported Programme in 28 Pilot Schools (2000)
| Siehe Anytime, Anywhere Learning Pilot Programme: A Microsoft UK Supported Programme in 28 Pilot Schools (2000)
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Chris Lance |
Student progress monitoring tool using treeview (2006)
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Justin Lance |
Generating learning contexts with mobile devices (2007) (erschienen in Mobile Learning)
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Michael Lance |
How students learn (2013) (erschienen in SIGCSE 2013)
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Miryam Lancha |
SEDA, an advanced software tool in its generation (1997)
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Luigi Lancieri |
Predicting and Assessing Student Motivation and Autonomy in a Distance Learning Context (2018)
A graph-based recommender system for training groups in the professional context (2018)
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Lisa Lancor |
Analyzing PHP frameworks for use in a project-based software engineering course (2013) (erschienen in SIGCSE 2013) Using google hacking to enhance defense strategies (2007)
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Ray Land |
Education in Cyberspace (2004)
Digital Difference (2011)
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Susan M. Land |
Theoretical Foundations of Learning Environments (1999)
Student-Centered, Open Learning Environments (2014)
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Rubin H. Landau |
Computational Physics (2015)
CS-1 for scientists (2008) (erschienen in SIGCSE 2008)
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Thomas K. Landauer |
The Trouble with Computers (1996)
| Siehe The Trouble with Computers (1996)
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Claudio Landerer |
Die Nintendo-Generation lernt Programmieren (2006)
| Siehe Die Nintendo-Generation lernt Programmieren (2006)
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Karin Landerl |
Lesegeschwindigkeit als Indikator für basale Lesefertigkeiten (2002)
Lesegeschwindigkeit: Schulische, individuelle und familiäre Faktoren (2002)
Two-Year Progress of Pilot Research Activities in Teaching Digital Thinking Project (TDT) (2023)
The learning value of game design activities (2020)
Lesegeschwindigkeitstest (National und International) (2001)
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Richard N. Landers |
Casual Social Games as Serious Games (2012)
| Siehe Casual Social Games as Serious Games (2012)
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Charles Landert |
LCH Arbeitszeiterhebung 2009 (AZE´09) (2009)
Wirkung der Schulleitungsausbildung (2004) (erschienen in Naturwissenschaftsdidaktik und Lehrerinnen- und Lehrerbildung)
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Dieter Landes |
A Recommender System for Didactical Approaches in Software Engineering Education (2014) (erschienen in DeLFI 2014 Workshops)
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Landesinstitut für Schulqualität und Lehrerbildung Sachsen-Anhalt (LISA) |
Sprachmodelle im Schulunterricht: Chancen und Herausforderungen (2023)
| Siehe Sprachmodelle im Schulunterricht: Chancen und Herausforderungen (2023)
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Britta Landgraf |
CURE - Eine Umgebung für selbstorganisiertes Gruppenlernen (2004) (erschienen in i-com 2/2004) Unterstützung für das 2-Ebenen-Tailoring bei CSCL (2003) (erschienen in DeLFI 2003) Endbenutzer-gesteuerte Gruppenbildung in gemeinsamen Lernräumen (2004)
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Martina Landman |
Reshaping Unplugged Computer Science Workshops for Primary School Education (2023)
| Siehe Reshaping Unplugged Computer Science Workshops for Primary School Education (2023)
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Juliane Landmann |
Auf dem Weg zum Arbeitsmarkt 4.0? (2016)
| Siehe Auf dem Weg zum Arbeitsmarkt 4.0? (2016)
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Claudia Landolt |
«Corona zwingt uns im Eiltempo in die digitale Fortbildung» (2020)
| Siehe «Corona zwingt uns im Eiltempo in die digitale Fortbildung» (2020)
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Elias Landolt |
Bestimmungsschlüssel zur Flora der Schweiz und angrenzender Gebiete
| Siehe Bestimmungsschlüssel zur Flora der Schweiz und angrenzender Gebiete
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Hermann Landolt |
Die schulpraktische Aubildung neu denken (1995) (erschienen in Die schulpraktische Ausbildung neu denken)
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Nils Landolt |
«Für mich war sofort klar: Das erschüttert unser Schulsystem» (2023)
| Siehe «Für mich war sofort klar: Das erschüttert unser Schulsystem» (2023)
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Elena Landone |
Technologies Challenging Literacy (2006) (erschienen in Handbook of Research on Literacy in Technology at the K-12 Level)
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George P. Landow |
When a wiki is not a wiki (2008) (erschienen in WikiSym 2008)
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Paolo Landri |
Rethinking Sociological Critique in Contemporary Education (2024)
| Siehe Rethinking Sociological Critique in Contemporary Education (2024)
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Forrest Landry |
An Immanent Metaphysics (2023)
| Siehe An Immanent Metaphysics (2023)
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Neal Landry |
Teaching data structures to students who are blind (2007) (erschienen in ITiCSE 2007)
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Carl E. Landwehr |
Cybersecurity for Future Presidents (2017) (erschienen in SIGCSE 2017)
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Dominik Landwehr |
Playground Robotics (2004)
Technik, Kreativität und viel Vergnügen (2011)
Nicht das Internet, die Neugier ist entscheidend (2006)
Gegen die «Entwurzelung des Wissens» (2007)
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Norbert Landwehr |
Neue Wege der Wissensvermittlung
Begleitetes Selbststudium (2006)
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Tobias Landwehr |
Vorlesungen sind verschwendete Lebenszeit (2017)
| Siehe Vorlesungen sind verschwendete Lebenszeit (2017)
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Andy Lane |
The Impact of Openness on Bridging Educational Digital Divides (2009)
| Siehe The Impact of Openness on Bridging Educational Digital Divides (2009)
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Dawn M. M. Lane |
The Impact of Maine’s One-to-One Laptop Program on Middle School Teachers and Students (2004)
Drawing and Sketching (2017)
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Lisa M. Lane |
Toolbox or Trap? (2008)
| Siehe Toolbox or Trap? (2008)
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Malcolm G. Lane |
MPX-PC (1989) (erschienen in SIGCSE 1989)
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William D. Lane |
A methodology for active, student-controlled learning (1996) (erschienen in SIGCSE 1996) Felder's learning styles, Bloom's taxonomy, and the Kolb learning cycle (1996) (erschienen in SIGCSE 1996)
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Elizabeth Lane Lawley |
Life's a game and the game of life (2013) (erschienen in SIGCSE 2013)
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Christian Laner |
Lernen im virtuellen Raum (2003)
| Siehe Lernen im virtuellen Raum (2003)
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Birgit Lang |
PISA Plus 2000 (2001)
PISA 2022 - Österreich (2023)
Pisa Plus 2000 II (2002)
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Catherine Lang |
Siehe Catherine Lang |
Siehe Catherine Lang |
Duncan Temple Lang |
Data Science in R (2015)
XML and Web Technologies for Data Sciences with R (2014)
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Friederike Lang |
DeterminationApp (2014) (erschienen in DeLFI 2014)
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Jeff Lang |
A Placement Test for Computer Science (2006) (erschienen in Computer Science Education 1/2006) Closed laboratories with embedded instructional research design for CS1 (2005) (erschienen in SIGCSE 2005)
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Joseph E. Lang |
Ada in CS1 (1989) (erschienen in SIGCSE 1989) Scheduled supervised laboratories in CS1 (1993) (erschienen in SIGCSE 1993)
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Matthew Lang |
Collaboration across the curriculum (2012)
Reaching out to aid in retention (2011) (erschienen in SIGCSE 2011)
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Matthew A. Lang |
Using an alternate reality game as a course backdrop (abstract only) (2013) (erschienen in SIGCSE 2013)
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Odo Lang |
Der Mönch, das Buch, die Bildung (2004)
| Siehe Der Mönch, das Buch, die Bildung (2004)
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David D. Langan |
A cognitive-based approach to introductory computer science courses (1995) (erschienen in SIGCSE 1995)
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Terri Langan |
Battle stories from the field (2002)
| Siehe Battle stories from the field (2002)
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Aline Lange |
Effects of Digitalization on Vocational Education and Training (2019) (erschienen in DELFI 2019)
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Andreas Lange |
Medienkindheit in zeitgenössischen Familien (2014)
| Siehe Medienkindheit in zeitgenössischen Familien (2014)
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Benjamin P. Lange |
Onlinedating und Sexting (2023)
| Siehe Onlinedating und Sexting (2023)
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Christoph Lange |
Wiki (2005)
Wikis und Blogs (2006)
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Corina Lange |
Web 2.0 zum Mitmachen (2007)
| Siehe Web 2.0 zum Mitmachen (2007)
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David K. Lange |
An update on the use of community-based non-profit organizations in capstone projects (2011) (erschienen in ITiCSE 2011)
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Donna Lange |
Incoming freshmen build their own PCs (1998) (erschienen in SIGCSE 1998)
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Jennifer Lange |
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Marie-Luise Lange |
„Between the Street and the Heads“ (2015) (erschienen in What's next?)
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Martin Lange |
Problem-Specific Visual Feedback in Discrete Modelling (2024)
| Siehe Problem-Specific Visual Feedback in Discrete Modelling (2024)
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Nico Lange |
Mein Computer spricht mit mir (2008) (erschienen in LOG IN 154/155/2008)
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Patricia G. Lange |
Siehe Patricia G. Lange |
Siehe Patricia G. Lange |
Paul Van Lange |
The impact of generative artificial intelligence on socioeconomic inequalities and policymaking (2024)
| Siehe The impact of generative artificial intelligence on socioeconomic inequalities and policymaking (2024)
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Sarah Désirée Lange |
Kooperative Gestaltungsaufgaben am Tablet (2021)
| Siehe Kooperative Gestaltungsaufgaben am Tablet (2021)
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Stefan Lange |
New Public Management und die Governance der Universitäten (2008)
| Siehe New Public Management und die Governance der Universitäten (2008)
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Steffen Lange |
Smarte grüne Welt (2018)
| Siehe Smarte grüne Welt (2018)
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Rolf Langebartels |
COGEL (1974) (erschienen in Rechner-Gestützter Unterricht)
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Bettina Langeder |
Digitale Freiheit für Forschung und Forscher/innen (2007) (erschienen in Freie Netze. Freies Wissen.)
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Adriane Langela-Bickenbach |
Wege zur einer zeitgemäßen Prüfungskultur (2024)
| Siehe Wege zur einer zeitgemäßen Prüfungskultur (2024)
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Werner Langenheder |
Technikfolgenabschätzung und sozialorientierte Gestaltung (1995) (erschienen in Informatik und Gesellschaft)
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Andreas Langenohl |
Digitaler Habitus (2022)
| Siehe Digitaler Habitus (2022)
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Andrea Langer |
Mehr als Programmieren lernen - einen Mikrocontroller-Roboter zum Leben erwecken (2019) (erschienen in Informatik für alle)
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Anke Langer |
Selbstregulation in der agilen Schule (2024)
| Siehe Selbstregulation in der agilen Schule (2024)
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Christian Langer |
Medien und Pädagogik (2000)
| Siehe Medien und Pädagogik (2000)
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Fred Langer |
Ist dem Deutsch noch zu retten? (2019)
| Siehe Ist dem Deutsch noch zu retten? (2019)
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Inghard Langer |
Sich verständlich ausdrücken (1974)
| Siehe Sich verständlich ausdrücken (1974)
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Marie-Astrid Langer |
«20 Prozent der Leute glauben, Bill Gates wolle ihnen einen Mikrochip einsetzen» (2021)
| Siehe «20 Prozent der Leute glauben, Bill Gates wolle ihnen einen Mikrochip einsetzen» (2021)
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Wolfgang Langer |
Mehrebenenanalyse (2008)
| Siehe Mehrebenenanalyse (2008)
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Monica Langerth-Zettermann |
Theory-anchored evaluation applied to a CSCL intense course in Bioinformatics (2001) (erschienen in Euro-CSCL)
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Sarah Langevin |
The role of virtualization in computing education (2008) (erschienen in SIGCSE 2008) Self-perceived and observable self-direction in an online asynchronous programming course using peer learning forums (2009) (erschienen in Computer Science Education 4/2009)
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John Langford |
Telling Humans and Computers Apart (Automatically) (2004)
| Siehe Telling Humans and Computers Apart (Automatically) (2004)
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Sasha Langford |
Students' perceptions of python as a first programming language at wits (2008) (erschienen in ITiCSE 2008)
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Marc Langheinrich |
Die Privatsphäre im Ubiquitous Computing (2005)
InfoTraffic (2007)
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Peter Langkafel |
IMIPPP - International Medical Internet Project of Problem-Based Pain Management (2000) (erschienen in Vernetztes Lernen mit digitalen Medien) Auf dem Weg zum Dr. Algorithmus? (2015)
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Michal Langmajer |
10 Usability Heuristics Every Designer Should Know (2019)
| Siehe 10 Usability Heuristics Every Designer Should Know (2019)
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Alexandra Langmeyer |
Eltern - Pädagog*innen - Medienkompetenzen (2022)
| Siehe Eltern - Pädagog*innen - Medienkompetenzen (2022)
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Irene Langner |
The Status of Internet Education in Japanese and German Guidelines on ICT and Media Education (2001)
| Siehe The Status of Internet Education in Japanese and German Guidelines on ICT and Media Education (2001)
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John Langone |
Technology, UDL & Literacy Activities for People with Developmental Delays (2009) (erschienen in Handbook of Research on New Media Literacy at the K-12 Level)
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Elizabeth Langran |
Exploring New Horizons: Generative Artificial Intelligence and Teacher Education (2024)
| Siehe Exploring New Horizons: Generative Artificial Intelligence and Teacher Education (2024)
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Christian Langreiter |
Snips & Spaces (2006)
| Siehe Snips & Spaces (2006)
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Yedidyah Langsam |
Graphic displays of data structures on the IBM PC (1986) (erschienen in SIGCSE 1986)
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Molly Langstaff |
The State of Learning Management in Higher Education Systems (2009)
| Siehe The State of Learning Management in Higher Education Systems (2009)
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William E. Langston |
Comprehension of Illustrated Text (1990)
| Siehe Comprehension of Illustrated Text (1990)
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Michael Langthorne |
Do-It-Yourself Metrics (2005)
| Siehe Do-It-Yourself Metrics (2005)
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Jaron Lanier |
Siehe Jaron Lanier |
Siehe Jaron Lanier |
Ralf Lankau |
Siehe Ralf Lankau |
Siehe Ralf Lankau |
Eva-Maria Lankes |
IGLU 2016 (2017)
Lehr- und Lernerfolg am Ende der Grundschule (2014) (erschienen in Handbuch Grundschulpädagogik und Grundschuldidaktik) Problemorientiertes Lernen (2014) (erschienen in Handbuch Grundschulpädagogik und Grundschuldidaktik)
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Linda B. Lankewicz |
Managing undergraduate CS research (2002) (erschienen in SIGCSE 2002) Resources for teaching computer networks (1998) (erschienen in SIGCSE 1998)
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Colin Lankshear |
Cyber Spaces / Social Spaces (2002)
Because it’s boring, irrelevant and I don’t like computers (2007)
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M. Lansdale |
The psychology of personal information management (1988)
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Miloš Lánský |
Einstieg in die Computerwelt — aber wie? (1988)
| Siehe Einstieg in die Computerwelt — aber wie? (1988)
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Brett Lantz |
Machine Learning with R (2013)
| Siehe Machine Learning with R (2013)
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Ruedi Lanz |
«Sozialkompetenz ist nicht abhängig von Technik» (2018)
| Siehe «Sozialkompetenz ist nicht abhängig von Technik» (2018)
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Alice Lanzke |
Macht Musik wirklich schlauer? (2020)
Was Homeoffice mit uns macht (2021)
Kinder werden in Apps manipuliert (2022)
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Jessica A. Lanzoni |
Teaching data structures to students who are blind (2007) (erschienen in ITiCSE 2007)
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Lao-tse |
Tao-te-king
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Tami Lapidot |
Siehe Tami Lapidot |
Siehe Tami Lapidot |
Phillip A. Laplante |
What Every Engineer Should Know about Software Engineering (2007)
| Siehe What Every Engineer Should Know about Software Engineering (2007)
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Marc Laporte |
TikiWiki CMS/groupware (2008) (erschienen in WikiSym 2008)
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Vesa Lappalainen |
ComTest (2010) (erschienen in ITiCSE 2010) K-12 game programming course concept using textual programming (2011) (erschienen in SIGCSE 2011) Revisiting rainfall to explore exam questions and performance on CS1 (2015)
Paper-based vs computer-based exams in CS1 (2016) (erschienen in Koli Calling 2016) Five years of game programming outreach (2014) (erschienen in SIGCSE 2014)
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