Computer Science Education 4/2009

Kapitel 
- Special issue on Web-based technologies for social learning in computer science education (Seite 205 - 207) (Janet Finlay) (2009)
- A systematic review of tools that support peer assessment (Seite 209 - 232) (Andrew Luxton-Reilly) (2009)
- Self-perceived and observable self-direction in an online asynchronous programming course using peer learning forums (Seite 233 - 255) (Alessio Gaspar, Sarah Langevin, Naomi R. Boyer, William D. Armitage) (2009)
- Building project management communities - exploring the contribution of patterns supported by web 2.0 technologies (Seite 257 - 272) (Elizabeth Burd, Andrew Hatch, Colin Ashurst, Alan Jessop) (2009)
- Using Facebook to improve communication in undergraduate software development teams (Seite 273 - 292) (Terence Charlton, Marie Devlin, Sarah Drummond) (2009)
- The effective use of a simple wiki to support collaborative learning activities (Seite 293 - 313) (Pete Thomas, David King, Shailey Minocha) (2009)
- Virtual worlds in computing education (Seite 315 - 334) (Jonathan Crellin, Emma Duke-Williams, Jane Chandler, Timothy Collinson) (2009)
Dieses Journal erwähnt ...
![]() Personen KB IB clear | Axel Bruns , Joseph T. Chao , Sharon Clark , Mary Cossarin , Ward Cunningham , Sal Humphreys , Diana Laurillard , Bo Leuf , Kevin R. Parker , Silvan Reinhold , Jim Rudolph , Linda Schwartz | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() Begriffe KB IB clear | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() Bücher |
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() Texte |
|
Dieses Journal erwähnt vermutlich nicht ... 
![]() Nicht erwähnte Begriffe | Informatik-Didaktik, Informatikunterricht in der Schule |
Tagcloud
Zitationsgraph
Zitationsgraph (Beta-Test mit vis.js)
Zeitleiste
1 Erwähnungen 
- The Robots Are Coming - Exploring the Implications of OpenAI Codex on Introductory Programming (James Finnie-Ansley, Paul Denny, Brett A. Becker, Andrew Luxton-Reilly, James Prather) (2022)
Volltext dieses Dokuments
![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Anderswo suchen 
Beat und dieses Journal
Beat hat dieses Journal während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Beat besitzt weder ein physisches noch ein digitales Exemplar. Es gibt bisher nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.