/ en / Traditional / mobile / help

Beats Biblionetz - Personen

Personen mit Q ...

... und eigener Biblionetzseite

... ohne eigene Biblionetzseite

Zum Seitenanfang Q

Ist Autor von

wird erwähnt in

Apan Qasem A Module-based Approach to Adopting the 2013 ACM Curricular Recommendations on Parallel Computing (2015)
Dhimiter Qendri The Sensorian Shield (2016) (erschienen in SIGCSE 2016)
Kai Qian Innovative CS capstone projects on green energy applications with WSN in a box (2010) (erschienen in ITiCSE 2010)
Enhance computer networks learning with hands-on mobile device based labware (abstract only) (2013) (erschienen in SIGCSE 2013)
Broadening Secure Mobile Software Development (SMSD) Through Curriculum Development (Abstract Only) (2017) (erschienen in SIGCSE 2017)
Teach real-time embedded system online with real hands-on labs (2009) (erschienen in ITiCSE 2009)
Portable labs in a box for embedded system education (2010) (erschienen in ITiCSE 2010)
Inquiry-based active learning in introductory programming courses (2010) (erschienen in ITiCSE 2010)
Yufeng Qian New Media Literacy in 3-D Virtual Learning Environments (2009) (erschienen in Handbook of Research on New Media Literacy at the K-12 Level)
Henry Qin Enhancing K-12 education with alice programming adventures (2010)
Changes to JFLAP to increase its use in courses (2011) (erschienen in ITiCSE 2011)
Hong Qin Teaching computational thinking through bioinformatics to biology students (2009) (erschienen in SIGCSE 2009)
Jack Linchuan Qiu Mobile Communication and Society (2006)   
Siehe Mobile Communication and Society (2006)   
Martin Quack Myths, Challenges, Risks and Opportunities in Evaluating and Supporting Scientific Research (2015)    
Siehe Myths, Challenges, Risks and Opportunities in Evaluating and Supporting Scientific Research (2015)    
David Quadrato Developing integrated Web and database applications using JAVA applets and JDBC drivers (1998) (erschienen in SIGCSE 1998)
Thorsten Quandt Die Computerspieler (2007)   
Netzwerke und menschliches Handeln: Theoretische Konzepte und empirische Anwendungsfelder (2006)    
Digitale Spiele und (Jugend-)Kultur (2014)    
Wie Millionen Computerspieler zu Süchtigen erklärt werden sollen (2017)    
Scholars’ open debate paper on the World Health Organization ICD-11 Gaming Disorder proposal    
Alfonso Quarati A p2p Framework for Interacting with Learning Objects (2007) (erschienen in Creating New Learning Experiences on a Global Scale)
Christoph Quarch Rettet das Spiel! (2016)   
Siehe Rettet das Spiel! (2016)   
Alexander Quast Online-Übungssystem für die Programmierausbildung zur Einführung in die Informatik (2008) (erschienen in DeLFI 2008)
Uta M. Quasthoff Sprechen und Zuhören (2014) (erschienen in Handbuch Grundschulpädagogik und Grundschuldidaktik)
Uwe Quasthoff Praktikum Elektronisches Publizieren für Informatiker (1998) (erschienen in Informatik und Ausbildung)
Andreas Quatember Statistischer Unsinn (2015)   
Siehe Statistischer Unsinn (2015)   
Ago MacGranaky Quaye A Computational Approach to Learning Programming Using Visual Programming in a Developing Country University (2017)    
Siehe A Computational Approach to Learning Programming Using Visual Programming in a Developing Country University (2017)    
Queensland Government Advice for schools implementing 1-to-1 learning programs (2011)    
Siehe Advice for schools implementing 1-to-1 learning programs (2011)    
Bruno Queiroz A Comparative Study of the Acceptability of Signs for the Brazilian Sign Language Created in Person and Remotely (2015)
Michell Queiroz SQL (2016) (erschienen in SIGCSE 2016)
Edys Quellmalz New Assessments and Environments for Knowledge Building (2011)   
Siehe New Assessments and Environments for Knowledge Building (2011)   
Antonio R. Quesada A Blended Multisite Distance Workshop in Mathematics Using Inquiry, Technology and Collaboration (2009) (erschienen in Research Highlights in Technology and Teacher Education 2009)
Carsten Quesel Der elektronische Golem (2003)   
Siehe Der elektronische Golem (2003)   
Jeria L. Quesenberry From difference to diversity (2013) (erschienen in SIGCSE 2013)
Klaus Quibeldey-Cirkel Lehr-Erfahrung vermittelt durch Lehr-Muster (1998) (erschienen in Informatik und Ausbildung)
ARSnova (2013) (erschienen in DeLFI 2013)
Jane Quichocho Teaching Explicit Programming Strategies to Adolescents (2019) (erschienen in SIGCSE 2019)
Rebecca Quick Mit Lücken, (An-)Kreuzen und (Zu-)Ordnung zum Lernerfolg (2017)   
Siehe Mit Lücken, (An-)Kreuzen und (Zu-)Ordnung zum Lernerfolg (2017)   
Uwe Quiede Einsatz von RFID in der Bekleidungsindustrie (2005) (erschienen in Das Internet der Dinge)
Bruce Quig Group work support for the BlueJ IDE (2008) (erschienen in ITiCSE 2008)
The BlueJ System and its Pedagogy (2003) (erschienen in Computer Science Education 4/2003)
Cassie F. Quigley Moving Toward Transdisciplinary Instruction (2019)    
Siehe Moving Toward Transdisciplinary Instruction (2019)    
Matthieu Quignard Rainbow (2007) (erschienen in International Journal of Computer-Supported Collaborative Learning, Volume 2)
Keith Quille Second Level Computer Science (2018) (erschienen in Coli Calling 2018)
An International Benchmark Study of K-12 Computer Science Education in Schools (2019) (erschienen in ITiCSE 2019)
50 Years of CS1 at SIGCSE (2019) (erschienen in SIGCSE 2019)
M. R. Quillian Semantic Memory (1968)
Siehe Semantic Memory (1968)
Oliver Quinlan The Digitally-Agile Researcher (2017)
Siehe The Digitally-Agile Researcher (2017)
Beth Quinn Repositories You Shouldn't Be Living Without (2018) (erschienen in SIGCSE 2018)
Beth A. Quinn EngageCSEdu (2015)
EngageCSEdu: CS1 and CS2 Materials for Engaging and Retaining Undergraduate CS Students (2015)
Understanding Who Enrolls in Introductory Computing Courses at Community Colleges (2019) (erschienen in SIGCSE 2019)
Broadening Participation in Computing via Professional Development for Community College CS/IT Faculty (2018) (erschienen in SIGCSE 2018)
Clark N. Quinn Designing mLearning (2011)   
Siehe Designing mLearning (2011)   
Joe Quinn 9/11
Siehe 9/11
Michael J. Quinn Case-based analysis (2006)
Chris Quintana Handheld Use in K-12 (2002)    
Design Guidelines for Learner-Centered Handheld Tools (2004)    
Pocket PiCoMap (2003)    
Learner-Centered Design (2006) (erschienen in The Cambridge Handbook of the Learning Sciences)
Ricardo Quintana-Castillo Misunderstandings about object-oriented design (2008) (erschienen in SIGCSE 2008)
Stephen R. Quinton Principles of Effective Learning Environment Design (2009) (erschienen in Looking Toward the Future of Technology-Enhanced Education)
Arnaud Quirin Vmap-Layout, a Layout Algorithm for Drawing Scientograms (2009)
Thomas Quirk Excel 2010 for Educational and Psychological Statistics (2011)   
Lisa Quirke Combining Big Data and Thick Data Analyses for Understanding Youth Learning Trajectories in a Summer Coding Camp (2016) (erschienen in SIGCSE 2016)

iconAnderswo suchen Auch im Biblionetz finden Sie nicht alles. Aus diesem Grund bietet das Biblionetz bereits ausgefüllte Suchformulare für verschiedene Suchdienste an. Biblionetztreffer werden dabei ausgeschlossen.