Personen mit Qia
Name |
Ist AutorIn von |
wird erwähnt in |
---|---|---|
Kai Qian |
Inquiry-based active learning in introductory programming courses (2010) (erschienen in ITiCSE 2010) Innovative CS capstone projects on green energy applications with WSN in a box (2010) (erschienen in ITiCSE 2010) Portable labs in a box for embedded system education (2010) (erschienen in ITiCSE 2010) Enhance computer networks learning with hands-on mobile device based labware (abstract only) (2013) (erschienen in SIGCSE 2013) Broadening Secure Mobile Software Development (SMSD) Through Curriculum Development (Abstract Only) (2017) (erschienen in SIGCSE 2017) Teach real-time embedded system online with real hands-on labs (2009) (erschienen in ITiCSE 2009) | |
Yufeng Qian |
New Media Literacy in 3-D Virtual Learning Environments (2009) (erschienen in Handbook of Research on New Media Literacy at the K-12 Level) | |
Maggie Shen Qiao |
Conceptualizing AI literacy (2021) | Siehe Conceptualizing AI literacy (2021) |
Henry Qin |
Enhancing K-12 education with alice programming adventures (2010) Changes to JFLAP to increase its use in courses (2011) (erschienen in ITiCSE 2011) | |
Hong Qin |
Teaching computational thinking through bioinformatics to biology students (2009) (erschienen in SIGCSE 2009) | |
Jack Linchuan Qiu |
Mobile Communication and Society (2006) Data Power and Counter-power with Chinese Characteristics (2022) | |
Martin Quack |
Myths, Challenges, Risks and Opportunities in Evaluating and Supporting Scientific Research (2015) | Siehe Myths, Challenges, Risks and Opportunities in Evaluating and Supporting Scientific Research (2015) |
David Quadrato |
Developing integrated Web and database applications using JAVA applets and JDBC drivers (1998) (erschienen in SIGCSE 1998) | |
Claudia Quaiser-Pohl |
Digitalisierung in der Schule (2024) | Siehe Digitalisierung in der Schule (2024) |
Niedersächsisches Landesinstitut für schulische Qualitätsentwicklung |
Mobiles Lernen mit Tablet-Computern an niedersächsischen Schulen (2015) | Siehe Mobiles Lernen mit Tablet-Computern an niedersächsischen Schulen (2015) |
Joachim Quandt |
Automatic Feedback for Open Writing Tasks (2020) | Siehe Automatic Feedback for Open Writing Tasks (2020) |
Thorsten Quandt | Siehe Thorsten Quandt | Siehe Thorsten Quandt |
Alfonso Quarati |
A p2p Framework for Interacting with Learning Objects (2007) (erschienen in Creating New Learning Experiences on a Global Scale) | |
Christoph Quarch |
Rettet das Spiel! (2016) | Siehe Rettet das Spiel! (2016) |
Alexander Quast |
Online-Übungssystem für die Programmierausbildung zur Einführung in die Informatik (2008) (erschienen in DeLFI 2008) | |
Jennifer Quast |
Lehrkräfteeinschätzungen zu Unterrichtsqualität mit digitalen Medien (2021) | Siehe Lehrkräfteeinschätzungen zu Unterrichtsqualität mit digitalen Medien (2021) |
Uta M. Quasthoff |
Sprechen und Zuhören (2014) (erschienen in Handbuch Grundschulpädagogik und Grundschuldidaktik) | |
Uwe Quasthoff |
Praktikum Elektronisches Publizieren für Informatiker (1998) (erschienen in Informatik und Ausbildung) | |
Andreas Quatember |
Statistischer Unsinn (2015) | Siehe Statistischer Unsinn (2015) |
Ago MacGranaky Quaye |
A Computational Approach to Learning Programming Using Visual Programming in a Developing Country University (2017) | Siehe A Computational Approach to Learning Programming Using Visual Programming in a Developing Country University (2017) |
Franca Quecke |
«Eine Renaissance des Mündlichen» (2023) | Siehe «Eine Renaissance des Mündlichen» (2023) |
Queensland Government |
Advice for schools implementing 1-to-1 learning programs (2011) | Siehe Advice for schools implementing 1-to-1 learning programs (2011) |
Bruno Queiroz |
A Comparative Study of the Acceptability of Signs for the Brazilian Sign Language Created in Person and Remotely (2015) | |
Michell Queiroz |
SQL (2016) (erschienen in SIGCSE 2016) | |
Edys Quellmalz |
New Assessments and Environments for Knowledge Building (2011) | Siehe New Assessments and Environments for Knowledge Building (2011) |
Carolin Quenzer-Alfred |
Systematisches Review des empirischen Forschungsstands zu digitalen Medien für SchülerInnen mit einem zusätzlichen oder einem sonderpädagogischen Förderbedarf unter Berücksichtigung inklusiver, integrativer und exkludierender Unterrichtsszenarien (2023) | Siehe Systematisches Review des empirischen Forschungsstands zu digitalen Medien für SchülerInnen mit einem zusätzlichen oder einem sonderpädagogischen Förderbedarf unter Berücksichtigung inklusiver, integrativer und exkludierender Unterrichtsszenarien (2023) |
Antonio R. Quesada |
A Blended Multisite Distance Workshop in Mathematics Using Inquiry, Technology and Collaboration (2009) (erschienen in Research Highlights in Technology and Teacher Education 2009) | |
Carsten Quesel |
Die Corona-Lektionen Pädagogischer Hochschulen (2024) Der elektronische Golem (2003) | |
Jeria L. Quesenberry |
From difference to diversity (2013) (erschienen in SIGCSE 2013) |
Falls Ihnen diese Seite gefallen hat
Webtechnisches
HTML-File: 20.11.2024
(c) beat.doebe.li 1996-2024 Dies ist eine Seite aus Beats Biblionetz (https://beat.doebe.li/bibliothek/)