SIGCSE 1986
Proceedings of the 17st SIGCSE Technical Symposium on Computer Science Education, 1986, Cincinnati, Ohio, USA, February 6-7, 1986

Kapitel 
- Problems teaching database design with information complexity to information systems undergraduates (Seite 2 - 7) (Judith D. Wilson) (1986)
- Implementing computer literacy - the year after (Seite 24 - 26) (M. Gene Bailey, Rebekah L. Tidwell) (1986)
- A profile of today's computer literacy student (Seite 27 - 33) (Jean Buddington Martin, Kenneth E. Martin) (1986)
- The future of computer languages - implications for education (Seite 44 - 49) (Naomi S. Baron) (1986)
- Structured Assembly language in VAX-11 MACRO (Seite 53 - 60) (Robert Leeper, Karl O. Rehmerk) (1986)
- Teaching of tree data structures using microcomputer graphics (Seite 67 - 72) (G. Scott Owen) (1986)
- Graphic displays of data structures on the IBM PC (Seite 73 - 81) (Moshe Augenstein, Yedidyah Langsam) (1986)
- Teaching data abstraction in a beginning Pascal class (Seite 82 - 85) (Karl Rehmer, Linda Rising) (1986)
- Contemporary trends in computing (Seite 86 - 89) (Richard M. Plishka) (1986)
- A data processing communication skills course (Seite 97 - 102) (Alka Harriger, Thomas I. Ho) (1986)
- Compiler construction using modern tools (Seite 109 - 113) (Robert E. Noonan) (1986)
- A project-based course in compiler construction (Seite 114 - 119) (Harbans L. Sathi) (1986)
- A component part for a performance course (Seite 120 - 123) (Charles M. Shub) (1986)
- A senior design course for computer science (Seite 131 - 133) (David Ballew) (1986)
- A statistical analysis of the effect of discrete mathematics on the performance of computer science majors in beginning computing classes (Seite 134 - 137) (James R. Sidbury) (1986)
- Testing a model of program quality (Seite 163 - 172) (Patricia B. van Verth) (1986)
- Finding minimal perfect hash functions (Seite 191 - 193) (Gary Haggard, Kevin Karplus) (1986)
- An introductory course in graphics (Seite 222 - 224) (John D. McGregor) (1986)
- Graphics packages for teaching graphics (Seite 225 - 231) (John E. Rager) (1986)
- A project for operating systems simulation (Seite 289 - 295) (William A. Shay) (1986)
- Programming for learning in mathematics and science (Seite 296 - 302) (Sylvia A. Shafto) (1986)
- A set of workshops for high school computer science teachers (Seite 303 - 306) (George M. Whitson) (1986)
- A system to make visible the structure and execution of student programs (Seite 313 - 317) (Willett Kempton) (1986)
Dieser Konferenz-Band erwähnt ...
![]() Begriffe KB IB clear | Informatikcomputer science , Informatik-Didaktikdidactics of computer science , Informatik-Unterricht (Fachinformatik)Computer Science Education |
Dieser Konferenz-Band erwähnt vermutlich nicht ... 
![]() Nicht erwähnte Begriffe | Informatikunterricht in der Schule, Programmieren |
Tagcloud
Volltext dieses Dokuments
![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Anderswo suchen 
Beat und diese Konferenz-Proceedings
Beat hat diese Konferenz-Proceedings während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Beat besitzt weder ein physisches noch ein digitales Exemplar. Aufgrund der vielen Verknüpfungen im Biblionetz scheint er sich intensiver damit befasst zu haben.