/ en / Traditional / help

Beats Biblionetz - Personen

Beth Simon

Dies ist keine offizielle Homepage von Beth Simon, E-Mails an Beth Simon sind hier nicht möglich!
This is not an official homepage of Beth Simon and it is not possible to contact Beth Simon here!

iconBücher von Beth Simon Hier finden Sie alle Bücher der gewählten Person, die im Biblionetz vorhanden sind.

Konferenz-Proceedings

ICER 2012

International Computing Education Research Conference, ICER '12, Auckland, New Zealand, September 10-12, 2012

(Alison Clear, Kate Sanders, Beth Simon) (2012)
Konferenz-Proceedings

ICER 2013

International Computing Education Research Conference, ICER '13, La Jolla, CA, USA, August 12-14, 2013

(Beth Simon, Alison Clear, Quintin I. Cutts) (2013)
Konferenz-Proceedings

ICER 2014

International Computing Education Research Conference, ICER 2014, Glasgow, United Kingdom, August 11-13, 2014

(Quintin I. Cutts, Beth Simon, Brian Dorn) (2014)

icon49 Texte von Beth Simon Hier finden Sie Texte der gewählten Person, die nicht in den oben aufgelisteten Büchern zu finden sind.

Jahr Volltext Abrufe Text Texttyp
2004 local web  Experiences with a tablet PC based lecture presentation system in computer science courses (Richard J. Anderson, Ruth E. Anderson, Beth Simon, Steven A. Wolfman, Tammy VanDeGrift, Ken Yasuhara)
erschienen in SIGCSE 2004 (Seite 56 - 60)
Konferenz-Paper
2005 local web  2, 2, 7, 2, 3, 7, 8, 3, 1, 3, 3, 2 Strategies that students use to trace code - an analysis based in grounded theory (Sue Fitzgerald, Beth Simon, Lynda Thomas)
erschienen in ICER 2005 (Seite 69 - 80)
Konferenz-Paper
2005 local web  Ubiquitous presenter - increasing student access and control in a digital lecturing environment (Michelle Wilkerson, William G. Griswold, Beth Simon)
erschienen in SIGCSE 2005 (Seite 116 - 120)
Konferenz-Paper
2006 2, 6, 6, 6, 5, 2, 6, 7, 2, 4, 4, 2 Classroom Presenter - A Classroom Interaction System for Active and Collaborative Learning (Richard Anderson, Ruth E. Anderson, Oliver Chung, K. M. Davis, Peter Davis, Craig Prince, Valentin Razmov, Beth Simon)
erschienen in The Impact of Tablet PCs and Pen-based Technology on Education 2006  
Konferenz-Paper
2006 local web  1, 4, 5, 5, 4, 4, 7, 13, 2, 5, 4, 3 Commonsense computing - what students know before we teach (episode 1: sorting) (Beth Simon, Tzu-Yi Chen, Gary Lewandowski, Robert McCartney, Kate Sanders)
erschienen in ICER 2006 (Seite 29 - 40)
Konferenz-Paper
2006 local web  Relationship of early programming language to novice generated design (Tzu-Yi Chen, Alvaro E. Monge, Beth Simon)
erschienen in SIGCSE 2006 (Seite 495 - 499)
Konferenz-Paper
2006 local web  Multimodal communication in the classroom - what does it mean for us? (Tamara Denning, William G. Griswold, Beth Simon, Michelle Wilkerson)
erschienen in SIGCSE 2006 (Seite 219 - 223)
Konferenz-Paper
2007 local web  1, 2, 1, 5, 4, 7, 3, 3, 1, 5, 3, 1 Commonsense computing (episode 3) - concurrency and concert tickets (Gary Lewandowski, Dennis J. Bouvier, Robert McCartney, Kate Sanders, Beth Simon)
erschienen in ICER 2007 (Seite 133 - 144)
Konferenz-Paper
2007 local web  9, 3, 2, 2, 2, 2, 6, 5, 4, 1, 2, 3 First year students' impressions of pair programming in CS1 (Beth Simon, Brian Hanks)
erschienen in ICER 2007 (Seite 73 - 86)
Konferenz-Paper
2007 local web  Commonsense computing - using student sorting abilities to improve instruction (Tzu-Yi Chen, Gary Lewandowski, Robert McCartney, Kate Sanders, Beth Simon)
erschienen in SIGCSE 2007 (Seite 276 - 280)
Konferenz-Paper
2007 local web  Exploring the potential of mobile phones for active learning in the classroom (David Lindquist, Tamara Denning, Michael Kelly, Roshni Malani, William G. Griswold, Beth Simon)
erschienen in SIGCSE 2007 (Seite 384 - 388)
Konferenz-Paper
2008 local web  Common sense computing (episode 4) - debugging (Beth Simon, Dennis J. Bouvier, Tzu-Yi Chen, Gary Lewandowski, Robert McCartney, Kate Sanders)
erschienen in Computer Science Education 2/2008 (Seite 117 - 133)
Journal-Artikel
2008 local web  Debugging - a review of the literature from an educational perspective (Renée McCauley, Sue Fitzgerald, Gary Lewandowski, Laurie Murphy, Beth Simon, Lynda Thomas, Carol Zander)
erschienen in Computer Science Education 2/2008 (Seite 67 - 92)
Journal-Artikel
2008 local web  Debugging - finding, fixing and flailing, a multi-institutional study of novice debuggers (Sue Fitzgerald, Gary Lewandowski, Renée McCauley, Laurie Murphy, Beth Simon, Lynda Thomas, Carol Zander)
erschienen in Computer Science Education 2/2008 (Seite 93 - 116)
Journal-Artikel
2008 Going SOLO to assess novice programmers (Judy Sheard, Angela Carbone, Raymond Lister, Beth Simon, Errol Thompson, Jacqueline L. Whalley)
erschienen in ITiCSE 2008 (Seite 209 - 213)
Konferenz-Paper
2008 local web  1, 4, 3, 1, 7, 12, 3, 2, 3, 5, 3, 2 Evaluating a new exam question - Parsons problems (Paul Denny, Andrew Luxton-Reilly, Beth Simon)
erschienen in ICER 2008 (Seite 113 - 124)
Konferenz-Paper
2008 local web  Debugging - the good, the bad, and the quirky -- a qualitative analysis of novices' strategies (Laurie Murphy, Gary Lewandowski, Renée McCauley, Beth Simon, Lynda Thomas, Carol Zander)
erschienen in SIGCSE 2008 (Seite 163 - 167)
Konferenz-Paper
2008 local web  2, 7, 3, 2, 5, 1, 6, 6, 2, 1, 4, 2 Novice software developers, all over again (Andrew Begel, Beth Simon)
erschienen in ICER 2008 (Seite 3 - 14)
Konferenz-Paper
2008 local web  2, 4, 3, 3, 8, 9, 4, 1, 9, 7, 3, 3 Saying isn't necessarily believing - influencing self-theories in computing (Beth Simon, Brian Hanks, Laurie Murphy, Sue Fitzgerald, Renée McCauley, Lynda Thomas, Carol Zander)
erschienen in ICER 2008 (Seite 173 - 184)
Konferenz-Paper
2008 local web  Struggles of new college graduates in their first software development job (Andrew Begel, Beth Simon)
erschienen in SIGCSE 2008 (Seite 226 - 230)
Konferenz-Paper
2008 local web  Noteblogging - taking note taking public (Beth Simon, Krista Davis, William G. Griswold, Michael Kelly, Roshni Malani)
erschienen in SIGCSE 2008 (Seite 417 - 421)
Konferenz-Paper
2009 Learning styles - novices decide (Carol Zander, Lynda Thomas, Beth Simon, Laurie Murphy, Renée McCauley, Brian Hanks, Sue Fitzgerald)
erschienen in ITiCSE 2009 (Seite 223 - 227)
Konferenz-Paper
2009 local web  1, 2, 8, 4, 2, 3, 3, 7, 7, 2, 2, 2 Commonsense computing (episode 5) - algorithm efficiency and balloon testing (Robert McCartney, Dennis J. Bouvier, Tzu-Yi Chen, Gary Lewandowski, Kate Sanders, Beth Simon, Tammy VanDeGrift)
erschienen in ICER 2009 (Seite 51 - 62)
Konferenz-Paper
2009 local web  5, 4, 4, 7, 8, 3, 1, 1, 7, 7, 2, 1 For me, programming is .. (Beth Simon, Brian Hanks, Renée McCauley, Briana B. Morrison, Laurie Murphy, Carol Zander)
erschienen in ICER 2009 (Seite 105 - 116)
Konferenz-Paper
2009 local web  It seemed like a good idea at the time (Jonas Boustedt, Robert McCartney, Katherine Deibel, Jim Huggins, Beth Simon, Suzanne Westbrook, The Mystery Presenter)
erschienen in SIGCSE 2009 (Seite 265 - 266)
Konferenz-Paper
2010 Experience report - CS1 for majors with media computation (Beth Simon, Päivi Kinnunen, Leo Porter, Dov Zazkis)
erschienen in ITiCSE 2010 (Seite 214 - 218)
Konferenz-Paper
2010 local web  2, 1, 2, 2, 1, 6, 5, 2, 1, 3, 2, 1 Making sense of data structures exams (Beth Simon, Mike Clancy, Robert McCartney, Briana B. Morrison, Brad Richards, Kate Sanders)
erschienen in ICER 2010 (Seite 97 - 106)
Konferenz-Paper
2010 local web  5, 1, 2, 3, 4, 3, 7, 5, 3, 1, 4, 2 Experiencing programming assignments in CS1 - the emotional toll (Päivi Kinnunen, Beth Simon)
erschienen in ICER 2010 (Seite 77 - 86)
Konferenz-Paper
2010 local web  3, 1, 4, 1, 3, 3, 7, 8, 2, 1, 2, 2 Building theory about computing education phenomena - a discussion of grounded theory (Päivi Kinnunen, Beth Simon)
erschienen in Koli Calling 2010
Konferenz-Paper
2010 local web  3, 2, 4, 5, 2, 4, 6, 8, 2, 6, 4, 2 Commonsense computing (episode 6) - logic is harder than pie (Tammy VanDeGrift, Dennis J. Bouvier, Tzu-Yi Chen, Gary Lewandowski, Robert McCartney, Beth Simon)
erschienen in Koli Calling 2010
Konferenz-Paper
2010 local web  2, 6, 1, 4, 2, 6, 6, 6, 1, 3, 3, 2 Variations on a theme - role of media in motivating computing education (Mark Guzdial, David Ranum, Bradley N. Miller, Beth Simon, Barbara J. Ericson, Samuel A. Rebelsky, Janet Davis, Deepak Kumar, Douglas S. Blank)
erschienen in SIGCSE 2010 (Seite 66 - 67)
Konferenz-Paper
2010 local web  Peerwise - replication study of a student-collaborative self-testing web service in a u.s. setting (Paul Denny, Brian Hanks, Beth Simon)
erschienen in SIGCSE 2010 (Seite 421 - 425)
Konferenz-Paper
2010 local web  Experience report - peer instruction in introductory computing (Beth Simon, Michael Kohanfars, Jeff Lee, Karen Tamayo, Quintin I. Cutts)
erschienen in SIGCSE 2010 (Seite 341 - 345)
Konferenz-Paper
2010 local web  Introductory computing students' conceptions of illegal student-student collaboration (Michael Stepp, Beth Simon)
erschienen in SIGCSE 2010 (Seite 295 - 299)
Konferenz-Paper
2011 Experience report - a multi-classroom report on the value of peer instruction (Leo Porter, Cynthia Bailey Lee, Beth Simon, Quintin Cutts, Daniel Zingaro)
erschienen in ITiCSE 2011 (Seite 138 - 142)
Konferenz-Paper
2011 local web  Case study - faculty professional development workshops for innovation diffusion (Beth Simon, Elizabeth Bales, William G. Griswold, Stephen Cooper)
erschienen in SIGCSE 2011 (Seite 673 - 678)
Konferenz-Paper
2011 local web  Experience report - getting novice programmers to THINK about improving their software development process (Tammy VanDeGrift, Tamara Caruso, Natalie Hill, Beth Simon)
erschienen in SIGCSE 2011 (Seite 493 - 498)
Konferenz-Paper
2011 local web  6, 5, 5, 5, 4, 1, 7, 10, 3, 3, 4, 3 Peer instruction - do students really learn from peer discussion in computing? (Leo Porter, Cynthia Bailey Lee, Beth Simon, Daniel Zingaro)
erschienen in ICER 2011 (Seite 45 - 52)
Konferenz-Paper
2011 local web  4, 1, 3, 2, 1, 5, 9, 2, 3, 2, 2, 2 CS majors' self-efficacy perceptions in CS1 - results in light of social cognitive theory (Päivi Kinnunen, Beth Simon)
erschienen in ICER 2011 (Seite 19 - 26)
Konferenz-Paper
2011 local web  4, 6, 1, 1, 1, 2, 2, 5, 6, 1, 2, 2 Computing as the 4th «R» - a general education approach to computing education (Quintin I. Cutts, Sarah Esper, Beth Simon)
erschienen in ICER 2011 (Seite 133 - 138)
Konferenz-Paper
2011 local web  CS principles - piloting a new course at national scale (Owen L. Astrachan, Tiffany Barnes, Daniel D. Garcia, Jody Paul, Beth Simon, Larry Snyder)
erschienen in SIGCSE 2011 (Seite 397 - 398)
Konferenz-Paper
2011 local web  1, 3, 1, 1, 1, 2, 5, 6, 1, 2, 3, 3 PeerWise - exploring conflicting efficacy studies (Paul Denny, Brian Hanks, Beth Simon, Spencer Bagley)
erschienen in ICER 2011 (Seite 53 - 60)
Konferenz-Paper
2012 local web  My program is ok - am I? Computing freshmen's experiences of doing programming assignments (Päivi Kinnunen, Beth Simon)
erschienen in Computer Science Education 1/2012 (Seite 1 - 28)
Journal-Artikel
2012 local web  Phenomenography and grounded theory as research methods in computing education research field (Päivi Kinnunen, Beth Simon)
erschienen in Computer Science Education 2/2012 (Seite 199 - 218)
Journal-Artikel
2012 Peer instruction in the CS classroom - a hands-on introduction (abstract only) (Daniel Zingaro, Cynthia Bailey Lee, John Glick, Leo Porter, Beth Simon)
erschienen in SIGCSE 2012 (Seite 660 - 660)
Abstract
2013 local web  Alternatives to lecture - revealing the power of peer instruction and cooperative learning (Scott Grissom, Beth Simon, Leland L. Beck, Alexander W. Chizhik)
erschienen in SIGCSE 2013 (Seite 283 - 284)
Konferenz-Paper
2013 Peer instruction in CS - introduction and recent developments (abstract only) (Daniel Zingaro, Cynthia Bailey Lee, John Glick, Leo Porter, Beth Simon)
erschienen in SIGCSE 2013 (Seite 764 - 764)
Abstract
2013 local web  How we teach impacts student learning - peer instruction vs. lecture in CS0 (Beth Simon, Julian Parris, Jaime Spacco)
erschienen in SIGCSE 2013 (Seite 41 - 46)
Konferenz-Paper
2020 local web  2, 5, 13, 3, 4, 3, 6, 7, 2, 2, 2, 2 A Longitudinal Evaluation of a Best Practices CS1 (Adrian Salguero, Julian J. McAuley, Beth Simon, Leo Porter 0001)
erschienen in ICER 2020 (Seite 182 - 193)
Konferenz-Paper

iconBemerkungen von Beth Simon

Von Beth Simon gibt es im Biblionetz Bemerkungen zu:


Texte
KB IB clear
A Longitudinal Evaluation of a Best Practices CS1, Alternatives to lecture, Building theory about computing education phenomena, Case study, Classroom Presenter, Common sense computing (episode 4), Commonsense computing, Commonsense computing, Commonsense computing (episode 3), Commonsense computing (episode 5), Commonsense computing (episode 6), Computing as the 4th «R», CS majors' self-efficacy perceptions in CS1, CS principles, Debugging, Debugging, Debugging, Evaluating a new exam question, Experience report, Experience report, Experiences with a tablet PC based lecture presentation system in computer science courses, Experiencing programming assignments in CS1, Exploratory homeworks, Exploring the potential of mobile phones for active learning in the classroom, First year students' impressions of pair programming in CS1, For me, programming is .., How we teach impacts student learning, Introductory computing students' conceptions of illegal student-student collaboration, Making sense of data structures exams, Multimodal communication in the classroom, My program is ok - am I? Computing freshmen's experiences of doing programming assignments, Noteblogging, Novice software developers, all over again, Peer instruction, Peer instruction in CS, Peer instruction in the CS classroom, PeerWise, Peerwise, Phenomenography and grounded theory as research methods in computing education research field, Relationship of early programming language to novice generated design, Saying isn't necessarily believing, Strategies that students use to trace code, Struggles of new college graduates in their first software development job, Student experience in a student-centered peer instruction classroom, The abstraction transition taxonomy, Ubiquitous presenter, Variations on a theme

Begriffe
KB IB clear
Parsons ProblemeParsons Problems

iconZeitleiste

iconCoautorInnen

Richard Anderson, Richard J. Anderson, Ruth E. Anderson, Owen L. Astrachan, Spencer Bagley, Elizabeth Bales, Tiffany Barnes, Leland L. Beck, Andrew Begel, Douglas S. Blank, Jonas Boustedt, Dennis J. Bouvier, Angela Carbone, Tamara Caruso, Tzu-Yi Chen, Alexander W. Chizhik, Oliver Chung, Mike Clancy, Alison Clear, Stephen Cooper, Quintin Cutts, Quintin I. Cutts, Peter Davis, K. M. Davis, Janet Davis, Krista Davis, Katherine Deibel, Tamara Denning, Paul Denny, Brian Dorn, Barbara J. Ericson, Sarah Esper, Marlena Fecho, Sue Fitzgerald, Stephen R. Foster, Daniel D. Garcia, John Glick, Scott Grissom, William G. Griswold, Mark Guzdial, Brian Hanks, Natalie Hill, Jim Huggins, Julian J. McAuley, Michael Kelly, Päivi Kinnunen, Michael Kohanfars, Deepak Kumar, Cynthia Bailey Lee, Jeff Lee, Gary Lewandowski, David Lindquist, Raymond Lister, Andrew Luxton-Reilly, Roshni Malani, Robert McCartney, Renée McCauley, Bradley N. Miller, Alvaro E. Monge, Briana B. Morrison, Laurie Murphy, The Mystery Presenter, Julian Parris, Jody Paul, Leo Porter, Leo Porter 0001, Craig Prince, David Ranum, Valentin Razmov, Samuel A. Rebelsky, Brad Richards, Adrian Salguero, Kate Sanders, Judy Sheard, Larry Snyder, Jaime Spacco, Michael Stepp, Karen Tamayo, Lynda Thomas, Errol Thompson, Tammy VanDeGrift, Suzanne Westbrook, Jacqueline L. Whalley, Michelle Wilkerson, Steven A. Wolfman, Ken Yasuhara, Carol Zander, Dov Zazkis, Daniel Zingaro,

iconZitationsnetz  Dies ist eine graphische Darstellung von im Biblionetz erfassten Zitationen und Co-Autorschaften.

Diese Grafik ist nur im SVG-Format verfügbar. Dieses Format wird vom verwendeteten Browser offenbar nicht unterstützt.

Diese SVG-Grafik fensterfüllend anzeigen

iconBegriffswolke von Beth Simon

iconZitationsgraph

Diese Grafik ist nur im SVG-Format verfügbar. Dieses Format wird vom verwendeteten Browser offenbar nicht unterstützt.

Diese SVG-Grafik fensterfüllend anzeigen

iconZitationsgraph (Beta-Test mit vis.js)

icon69 Erwähnungen  Dies ist eine nach Erscheinungsjahr geordnete Liste aller im Biblionetz vorhandenen Werke, welche die gewählte Person oder ihre Werke erwähnen.

iconVolltexte

Auf dem WWW Relationship of early programming language to novice generated design: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 135 kByte; WWW: Link OK 2020-11-28)
Auf dem WWW First year students' impressions of pair programming in CS1: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 314 kByte; WWW: Link OK 2020-11-28)
Auf dem WWW Debugging: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 218 kByte; WWW: Link OK 2020-11-28)
Auf dem WWW Struggles of new college graduates in their first software development job: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 249 kByte; WWW: Link OK 2020-11-28)
Auf dem WWW Noteblogging: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 440 kByte; WWW: Link OK 2020-11-28)
Auf dem WWW Novice software developers, all over again: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 937 kByte; WWW: Link OK 2020-11-28)
Auf dem WWW Saying isn't necessarily believing: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 399 kByte; WWW: Link OK 2020-11-28)
Auf dem WWW It seemed like a good idea at the time: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 449 kByte; WWW: Link OK 2020-11-28)
Auf dem WWW Commonsense computing (episode 5): Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 390 kByte; WWW: Link OK 2020-11-28)
Auf dem WWW For me, programming is ..: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 396 kByte; WWW: Link OK 2020-11-28)
Auf dem WWW Experience report: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 817 kByte; WWW: Link OK 2020-11-28)
Auf dem WWW Experience report: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 473 kByte; WWW: Link OK 2020-11-28)
Auf dem WWW Case study: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 500 kByte; WWW: Link OK 2020-11-28)
Auf dem WWW Computing as the 4th "R": Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 477 kByte; WWW: Link OK 2020-11-28)
Auf dem WWW How we teach impacts student learning: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 503 kByte; WWW: Link OK 2020-11-28)
Auf dem WWW Alternatives to lecture: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 375 kByte; WWW: Link OK 2020-11-28)
Auf dem WWW Experiences with a tablet PC based lecture presentation system in computer science courses: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 1247 kByte; WWW: Link OK 2020-11-28)
Auf dem WWW Peerwise: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 448 kByte; WWW: Link OK 2020-11-28)
Auf dem WWW The abstraction transition taxonomy: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 893 kByte; WWW: Link OK 2020-11-28)
Auf dem WWW Debugging: Artikel als Volltext (lokal: PDF, 1013 kByte; WWW: Link OK 2020-11-28)
Auf dem WWW Debugging: Artikel als Volltext (lokal: PDF, 398 kByte; WWW: Link OK 2020-11-28)
Auf dem WWW Common sense computing (episode 4): Artikel als Volltext (lokal: PDF, 151 kByte; WWW: Link OK 2020-11-28)
Auf dem WWW My program is ok - am I? Computing freshmen's experiences of doing programming assignments: Artikel als Volltext (lokal: PDF, 200 kByte; WWW: Link OK 2020-11-28)
Auf dem WWW Phenomenography and grounded theory as research methods in computing education research field: Artikel als Volltext (lokal: PDF, 141 kByte; WWW: Link OK 2020-11-28)
Auf dem WWW Building theory about computing education phenomena: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 198 kByte; WWW: Link OK )
Auf dem WWW Commonsense computing (episode 6): Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 199 kByte; WWW: Link OK )
Auf dem WWW A Longitudinal Evaluation of a Best Practices CS1: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 2305 kByte; WWW: Link OK )
Auf dem WWW Ubiquitous presenter: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 483 kByte; WWW: Link tot Link unterbrochen? Letzte Überprüfung: 2020-11-28 Letzte erfolgreiche Überprüfung: 2020-10-28)
Auf dem WWW Strategies that students use to trace code: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 506 kByte; WWW: Link tot Link unterbrochen? Letzte Überprüfung: 2020-11-28 Letzte erfolgreiche Überprüfung: 2020-10-28)
Auf dem WWW Multimodal communication in the classroom: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 1281 kByte; WWW: Link tot Link unterbrochen? Letzte Überprüfung: 2020-11-28 Letzte erfolgreiche Überprüfung: 2020-08-11)
Auf dem WWW Commonsense computing: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 98 kByte; WWW: Link tot Link unterbrochen? Letzte Überprüfung: 2020-11-28 Letzte erfolgreiche Überprüfung: 2020-08-28)
Auf dem WWW Commonsense computing: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 122 kByte; WWW: Link tot Link unterbrochen? Letzte Überprüfung: 2020-11-28 Letzte erfolgreiche Überprüfung: 2020-08-28)
Auf dem WWW Exploring the potential of mobile phones for active learning in the classroom: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 2079 kByte; WWW: Link tot Link unterbrochen? Letzte Überprüfung: 2020-11-28 Letzte erfolgreiche Überprüfung: 2020-08-28)
Auf dem WWW Commonsense computing (episode 3): Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 255 kByte; WWW: Link tot Link unterbrochen? Letzte Überprüfung: 2020-11-28 Letzte erfolgreiche Überprüfung: 2020-07-28)
Auf dem WWW Variations on a theme: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 401 kByte; WWW: Link tot Link unterbrochen? Letzte Überprüfung: 2020-11-28 Letzte erfolgreiche Überprüfung: 2020-08-11)
Auf dem WWW Introductory computing students' conceptions of illegal student-student collaboration: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 490 kByte; WWW: Link tot Link unterbrochen? Letzte Überprüfung: 2020-11-28 Letzte erfolgreiche Überprüfung: 2020-07-28)
Auf dem WWW Experiencing programming assignments in CS1: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 96 kByte; WWW: Link tot Link unterbrochen? Letzte Überprüfung: 2020-11-28 Letzte erfolgreiche Überprüfung: 2020-10-28)
Auf dem WWW Making sense of data structures exams: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 523 kByte; WWW: Link tot Link unterbrochen? Letzte Überprüfung: 2020-11-28 Letzte erfolgreiche Überprüfung: 2020-08-28)
Auf dem WWW CS principles: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 420 kByte; WWW: Link tot Link unterbrochen? Letzte Überprüfung: 2020-11-28 Letzte erfolgreiche Überprüfung: 2020-10-28)
Auf dem WWW CS majors' self-efficacy perceptions in CS1: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 748 kByte; WWW: Link tot Link unterbrochen? Letzte Überprüfung: 2020-11-28 Letzte erfolgreiche Überprüfung: 2020-05-28)
Auf dem WWW Peer instruction: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 647 kByte; WWW: Link tot Link unterbrochen? Letzte Überprüfung: 2020-11-28 Letzte erfolgreiche Überprüfung: 2020-06-28)
Auf dem WWW PeerWise: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 611 kByte; WWW: Link tot Link unterbrochen? Letzte Überprüfung: 2020-11-28 Letzte erfolgreiche Überprüfung: 2020-07-28)
Auf dem WWW Exploratory homeworks: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 832 kByte; WWW: Link tot Link unterbrochen? Letzte Überprüfung: 2020-11-28 Letzte erfolgreiche Überprüfung: 2020-06-28)
Auf dem WWW Student experience in a student-centered peer instruction classroom: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 756 kByte; WWW: Link tot Link unterbrochen? Letzte Überprüfung: 2020-11-28 Letzte erfolgreiche Überprüfung: 2020-10-28)
Auf dem WWW Evaluating a new exam question: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 369 kByte; WWW: Link tot Link unterbrochen? Letzte Überprüfung: 2020-11-28 Letzte erfolgreiche Überprüfung: 2020-07-28)

iconAnderswo suchen  Auch im Biblionetz finden Sie nicht alles. Aus diesem Grund bietet das Biblionetz bereits ausgefüllte Suchformulare für verschiedene Suchdienste an. Biblionetztreffer werden dabei ausgeschlossen.

iconBiblionetz-History Dies ist eine graphische Darstellung, wann wie viele Verweise von und zu diesem Objekt ins Biblionetz eingetragen wurden und wie oft die Seite abgerufen wurde.