Owen L. AstrachanDies ist keine offizielle Homepage von Owen L. Astrachan, E-Mails an Owen L. Astrachan sind hier nicht möglich! |
29 Texte von Owen L. Astrachan
Jahr | Volltext | Abrufe | Text | Texttyp |
---|---|---|---|---|
1991 | Pictures as invariants (Owen L. Astrachan) erschienen in SIGCSE 1991 (Seite 112 - 118) | Konferenz-Paper | ||
1993 | The internet programming contest - a report and philosophy (Vivek Khera, Owen L. Astrachan, David Kotz) erschienen in SIGCSE 1993 (Seite 48 - 52) | Konferenz-Paper | ||
1994 | Themes and tapestries - a diversity of approaches to computer science for liberal arts students (David Arnow, Owen L. Astrachan, James D. Kiper, Robert Workman, Paula A. Whitlock, Brent Auernheimer, John E. Rager) erschienen in SIGCSE 1994 (Seite 374 - 375) | Konferenz-Paper | ||
1994 | Object-oriented programming (abstract) - how to "scale up" CS 1 (Stuart Hirshfield, Owen L. Astrachan, John Barr, Karen Donnelly, David Levine, Mark McGinn) erschienen in SIGCSE 1994 (Seite 396 - 396) | Konferenz-Paper | ||
1994 | Self-reference is an illustrative essential (Owen L. Astrachan) erschienen in SIGCSE 1994 (Seite 238 - 242) | Konferenz-Paper | ||
1997 | Application-based modules using apprentice learning for CS 2 (Owen L. Astrachan, Robert F. Smith, James T. Wilkes) erschienen in SIGCSE 1997 (Seite 233 - 237) | Konferenz-Paper | ||
1998 | Using classes early, an object-based approach to using C++ in introductory courses (seminar) (Owen L. Astrachan) erschienen in SIGCSE 1998 (Seite 383 - 383) | Konferenz-Paper | ||
1998 | Animation, visualization, and interaction in CS 1 assignments (Owen L. Astrachan, Susan H. Rodger) erschienen in SIGCSE 1998 (Seite 317 - 321) | Konferenz-Paper | ||
1999 | Nifty assignments panel (Nick Parlante, Owen L. Astrachan, Michael J. Clancy, Richard E. Pattis, Julie Zelenski, Stuart Reges) erschienen in SIGCSE 1999 (Seite 354 - 355) | Konferenz-Paper | ||
2001 | OO overkill - when simple is better than not (Owen L. Astrachan) erschienen in SIGCSE 2001 (Seite 302 - 306) | Konferenz-Paper | ||
2001 | Colorful illustrations of algorithmic design techniques and problem solving (David Ginat, Daniel D. Garcia, Owen L. Astrachan, Joseph Bergin) erschienen in SIGCSE 2001 (Seite 425 - 426) | Konferenz-Paper | ||
2003 | Bubble sort - an archaeological algorithmic analysis (Owen L. Astrachan) erschienen in SIGCSE 2003 (Seite 1 - 5) | Konferenz-Paper | ||
2004 | Why i care about programming and how to teach it (Owen L. Astrachan) erschienen in SIGCSE 2004 (Seite 235 - 235) | Konferenz-Paper | ||
2007 | Teaching tips we wish they'd told us before we started (Owen L. Astrachan, Nick Parlante, Daniel D. Garcia, Stuart Reges) erschienen in SIGCSE 2007 (Seite 2 - 3) | Konferenz-Paper | ||
2008 | Innovating our self image (Owen L. Astrachan, Peter Denning) erschienen in SIGCSE 2008 (Seite 178 - 179) | Konferenz-Paper | ||
2009 | The present and future of computational thinking (Owen L. Astrachan, Susanne E. Hambrusch, Joan Peckham, Amber Settle) erschienen in SIGCSE 2009 (Seite 549 - 550) | Konferenz-Paper | ||
2009 | Nifty assignments (Nick Parlante, Thomas P. Murtagh, Mehran Sahami, Owen L. Astrachan, David Reed, Christopher A. Stone, Brent Heeringa, Karen L. Reid) erschienen in SIGCSE 2009 (Seite 483 - 484) | Konferenz-Paper | ||
2010 | Re-imagining the first year of computing (Owen L. Astrachan, Kathleen Haynie, Chris Stephenson, Lien Diaz, Amy Briggs) erschienen in SIGCSE 2010 (Seite 329 - 330) | Konferenz-Paper | ||
2011 | The CS10K project - mobilizing the community to transform high school computing (Owen L. Astrachan, Janice E. Cuny, Chris Stephenson, Cameron Wilson) erschienen in SIGCSE 2011 (Seite 85 - 86) | Konferenz-Paper | ||
2011 | CS principles - piloting a new course at national scale (Owen L. Astrachan, Tiffany Barnes, Daniel D. Garcia, Jody Paul, Beth Simon, Larry Snyder) erschienen in SIGCSE 2011 (Seite 397 - 398) | Konferenz-Paper | ||
2012 | Using social networks to engage computer science students (abstract only) (Semmy Purewal, Owen L. Astrachan, David Brown, Jeffrey Forbes) erschienen in SIGCSE 2012 (Seite 681 - 681) | Konferenz-Paper | ||
2012 | Update on the CS principles project (Owen L. Astrachan, Amy Briggs, Janice E. Cuny, Lien Diaz, Chris Stephenson) erschienen in SIGCSE 2012 (Seite 477 - 478) | Konferenz-Paper | ||
2013 | Expanding access to K-12 computer science education - research on the landscape of computer science professional development (Baker Franke, Jeanne Century, Michael Lach, Cameron Wilson, Mark Guzdial, Gail Chapman, Owen L. Astrachan) erschienen in SIGCSE 2013 (Seite 541 - 542) | Konferenz-Paper | ||
2015 | Computer Science Principles - Expanding the Community (Abstract Only) (Owen L. Astrachan, Lien Diaz, Amy Briggs, Fran Trees, Richard Kick) erschienen in SIGCSE 2015 (Seite 697 - 697) | Abstract | ||
2015 | Infusing Cooperative Learning into Early Computer Science Courses to Support Improved Engagement (Abstract Only) (Jeff Gray, Fran Trees, Owen L. Astrachan) erschienen in SIGCSE 2015 (Seite 709 - 709) | Konferenz-Paper | ||
2015 | Computer Science Principles Curricula - On-the-ground; adoptable; adaptable; approaches to teaching (Daniel D. Garcia, Owen L. Astrachan, Bennett Brown, Jeffrey G. Gray, Calvin Lin, Bradley Beth, Ralph Morelli, Marie desJardins, Nigmanath Sridhar) erschienen in SIGCSE 2015 (Seite 176 - 177) | Konferenz-Paper | ||
2015 | Scaling High School Computer Science - Exploring Computer Science and Computer Science Principles (Owen L. Astrachan, Ralph Morelli, Gail Chapman, Jeffrey G. Gray) erschienen in SIGCSE 2015 (Seite 593 - 594) | Konferenz-Paper | ||
2017 | CSPd Week - A Scalable Model for Preparing Teachers for CS for All (Tracy Camp, Emmanuel Schanzer, Joanna Goode, Owen L. Astrachan, Ed Campos) erschienen in SIGCSE 2017 (Seite 645 - 646) | Konferenz-Paper | ||
2019 | CS Principles Higher Education Pathways (Crystal Furman, Owen L. Astrachan, Daniel D. Garcia, David Musicant, Jennifer Rosato) erschienen in SIGCSE 2019 | Konferenz-Paper |
Bemerkungen von Owen L. Astrachan
Von Owen L. Astrachan gibt es im Biblionetz Bemerkungen zu:
Texte KB IB clear | Animation, visualization, and interaction in CS 1 assignments, Application-based modules using apprentice learning for CS 2, Bubble sort, Computer Science Principles, CS principles, CS Principles Higher Education Pathways, CSPd Week, Expanding access to K-12 computer science education, Infusing Cooperative Learning into Early Computer Science Courses to Support Improved Engagement (Abstract Only), Nifty assignments, OO overkill, Self-reference is an illustrative essential, The CS10K project, Update on the CS principles project, Using classes early, an object-based approach to using C++ in introductory courses (seminar), Using social networks to engage computer science students (abstract only), Why i care about programming and how to teach it |
Zeitleiste
CoautorInnen
David Arnow, Brent Auernheimer, Tiffany Barnes, John Barr, Joseph Bergin, Bradley Beth, Amy Briggs, Bennett Brown, David Brown, Tracy Camp, Ed Campos, Jeanne Century, Gail Chapman, Michael J. Clancy, Janice E. Cuny, Peter Denning, Marie desJardins, Lien Diaz, Karen Donnelly, Jeffrey Forbes, Baker Franke, Crystal Furman, Daniel D. Garcia, David Ginat, Joanna Goode, Jeff Gray, Jeffrey G. Gray, Mark Guzdial, Susanne E. Hambrusch, Kathleen Haynie, Brent Heeringa, Stuart Hirshfield, Vivek Khera, Richard Kick, James D. Kiper, David Kotz, Michael Lach, David Levine, Calvin Lin, Mark McGinn, Ralph Morelli, Thomas P. Murtagh, David Musicant, Nick Parlante, Richard E. Pattis, Jody Paul, Joan Peckham, Semmy Purewal, John E. Rager, David Reed, Stuart Reges, Karen L. Reid, Susan H. Rodger, Jennifer Rosato, Mehran Sahami, Emmanuel Schanzer, Amber Settle, Beth Simon, Robert F. Smith, Larry Snyder, Nigmanath Sridhar, Chris Stephenson, Christopher A. Stone, Fran Trees, Paula A. Whitlock, James T. Wilkes, Cameron Wilson, Robert Workman, Julie Zelenski,
Zitationsnetz
Begriffswolke von Owen L. Astrachan
Zitationsgraph
Zitationsgraph (Beta-Test mit vis.js)
3 Erwähnungen
- ICER 2013 - International Computing Education Research Conference, ICER '13, La Jolla, CA, USA, August 12-14, 2013 (Beth Simon, Alison Clear, Quintin I. Cutts) (2013)
- Modeling the learning progressions of computational thinking of primary grade students (Linda M. Seiter, Brendan Foreman) (2013)
- Emerging Research, Practice, and Policy on Computational Thinking (Peter J. Rich, Charles B. Hodges) (2017)
- 13. Computational Thinking in Teacher Education (Aman Yadav, Sarah Gretter, Jon Good, Tamika McLean)
- Informatics in Schools. New Ideas in School Informatics (Sergei Pozdniakov, Valentina Dagienė) (2019)
Volltexte
Innovating our self image: Fulltext at the ACM Digital Library (: , 208 kByte; : 2020-11-28) | |
The present and future of computational thinking: Fulltext at the ACM Digital Library (: , 350 kByte; : 2020-11-28) | |
Themes and tapestries: Fulltext at the ACM Digital Library (: , 172 kByte; : 2020-11-28) | |
CSPd Week: Fulltext at the ACM Digital Library (: , 663 kByte; : 2020-11-28) | |
OO overkill: Fulltext at the ACM Digital Library (: , 371 kByte; : 2020-11-28) | |
Colorful illustrations of algorithmic design techniques and problem solving: Fulltext at the ACM Digital Library (: , 138 kByte; : 2020-11-28) | |
Why i care about programming and how to teach it: Fulltext at the ACM Digital Library (: , 112 kByte; : 2020-11-28) | |
Computer Science Principles Curricula: Fulltext at the ACM Digital Library (: , 286 kByte; : 2020-11-28) | |
Teaching tips we wish they'd told us before we started: Fulltext at the ACM Digital Library (: , 180 kByte; : ) | |
CS Principles Higher Education Pathways: Fulltext at the ACM Digital Library (: , 1211 kByte; : ) | |
Pictures as invariants: Fulltext at the ACM Digital Library (: , 523 kByte; : Link unterbrochen? Letzte Überprüfung: 2020-11-28 Letzte erfolgreiche Überprüfung: 2020-10-28) | |
Nifty assignments: Fulltext at the ACM Digital Library (: , 370 kByte; : Link unterbrochen? Letzte Überprüfung: 2020-11-28 Letzte erfolgreiche Überprüfung: 2020-08-28) | |
The internet programming contest: Fulltext at the ACM Digital Library (: , 516 kByte; : Link unterbrochen? Letzte Überprüfung: 2020-11-28 Letzte erfolgreiche Überprüfung: 2020-06-28) | |
Re-imagining the first year of computing: Fulltext at the ACM Digital Library (: , 364 kByte; : Link unterbrochen? Letzte Überprüfung: 2020-11-28 Letzte erfolgreiche Überprüfung: 2020-08-28) | |
Self-reference is an illustrative essential: Fulltext at the ACM Digital Library (: , 506 kByte; : Link unterbrochen? Letzte Überprüfung: 2020-11-28 Letzte erfolgreiche Überprüfung: 2020-08-28) | |
The CS10K project: Fulltext at the ACM Digital Library (: , 413 kByte; : Link unterbrochen? Letzte Überprüfung: 2020-11-28 Letzte erfolgreiche Überprüfung: 2020-10-28) | |
CS principles: Fulltext at the ACM Digital Library (: , 420 kByte; : Link unterbrochen? Letzte Überprüfung: 2020-11-28 Letzte erfolgreiche Überprüfung: 2020-10-28) | |
Update on the CS principles project: Fulltext at the ACM Digital Library (: , 380 kByte; : Link unterbrochen? Letzte Überprüfung: 2020-11-28 Letzte erfolgreiche Überprüfung: 2020-08-11) | |
Expanding access to K-12 computer science education: Fulltext at the ACM Digital Library (: , 394 kByte; : Link unterbrochen? Letzte Überprüfung: 2020-11-28 Letzte erfolgreiche Überprüfung: 2020-10-28) | |
Application-based modules using apprentice learning for CS 2: Fulltext at the ACM Digital Library (: , 678 kByte; : Link unterbrochen? Letzte Überprüfung: 2020-11-28 Letzte erfolgreiche Überprüfung: 2020-06-28) | |
Animation, visualization, and interaction in CS 1 assignments: Fulltext at the ACM Digital Library (: , 638 kByte; : Link unterbrochen? Letzte Überprüfung: 2020-11-28 Letzte erfolgreiche Überprüfung: 2020-10-28) | |
Nifty assignments panel: Fulltext at the ACM Digital Library (: , 295 kByte; : Link unterbrochen? Letzte Überprüfung: 2020-11-28 Letzte erfolgreiche Überprüfung: 2020-10-28) | |
Bubble sort: Fulltext at the ACM Digital Library (: , 106 kByte; : Link unterbrochen? Letzte Überprüfung: 2020-11-28 Letzte erfolgreiche Überprüfung: 2020-10-28) | |
Object-oriented programming (abstract): Fulltext at the ACM Digital Library (: , 60 kByte; : Link unterbrochen? Letzte Überprüfung: 2020-11-28 Letzte erfolgreiche Überprüfung: 2020-10-28) | |
Scaling High School Computer Science: Fulltext at the ACM Digital Library (: , 292 kByte; : Link unterbrochen? Letzte Überprüfung: 2020-11-28 Letzte erfolgreiche Überprüfung: 2020-08-28) |