/ en / Traditional / help

Beats Biblionetz - Personen

Robert McCartney

Dies ist keine offizielle Homepage von Robert McCartney, E-Mails an Robert McCartney sind hier nicht möglich!
This is not an official homepage of Robert McCartney and it is not possible to contact Robert McCartney here!

iconBücher von Robert McCartney Hier finden Sie alle Bücher der gewählten Person, die im Biblionetz vorhanden sind.

Konferenz-Proceedings

Koli Calling 2011

11th Koli Calling International Conference on Computing Education Research, Koli Calling '11, Koli, Finland, November 17-20, 2011

(Ari Korhonen, Robert McCartney) (2011)
Konferenz-Proceedings

Koli Calling 2012

12th Koli Calling International Conference on Computing Education Research, Koli Calling '12, Koli, Finland, November 15-18, 2012

(Mikko-Jussi Laakso, Robert McCartney) (2012)
Journal

ACM Transactions on Computing Education (TOCE) - Special Issue on Computing Education in (K-12) Schools

Volume 14 Issue 2, June 2014

(Robert McCartney, Josh Tenenberg) (2014)
Konferenz-Proceedings

ICER 2018

Proceedings of the 2018 ACM Conference on International Computing Education Research, ICER 2018, Espoo, Finland, August 13-15, 2018

(Lauri Malmi, Ari Korhonen, Robert McCartney, Andrew Petersen) (2018)
Konferenz-Proceedings

ICER 2019

Proceedings of the 2019 ACM Conference on International Computing Education Research, ICER 2019, Toronto, ON, Canada, August 12-14, 2019

(Robert McCartney, Andrew Petersen, Anthony V. Robins, Adon Moskal) (2019)

icon41 Texte von Robert McCartney Hier finden Sie Texte der gewählten Person, die nicht in den oben aufgelisteten Büchern zu finden sind.

Jahr Volltext Abrufe Text Texttyp
1996 Introduction To Robotics In Computer Science And Engineering Education (Robert McCartney)
erschienen in Computer Science Education 2/1996 (Seite 135 - 137)
Journal-Artikel
1998 local web  Small Robot Projects - Before You Start (Robert McCartney, Kathryn E. Sanders)
erschienen in Computer Science Education 1/1998 (Seite 56 - 63)
Journal-Artikel
2004 local web  Collected Wisdom - Assessment Tools for Computer Science Programs (Kathryn E. Sanders, Robert McCartney)
erschienen in Computer Science Education 3/2004 (Seite 183 - 203)
Journal-Artikel
2005 local web  3, 2, 3, 2, 4, 15, 1, 1, 2, 3, 4, 4 What novice programmers don't know (Gary Lewandowski, Alicia Gutschow, Robert McCartney, Kate Sanders, Dermot Shinners-Kennedy)
erschienen in ICER 2005 (Seite 1 - 12)
Konferenz-Paper
2006 local web  Categorizing student software designs - Methods, results, and implications (Anna Eckerdal, Robert McCartney, Jan Erik Moström, Mark Ratcliffe, Carol Zander)
erschienen in Computer Science Education 3/2006 (Seite 197 - 209)
Journal-Artikel
2006 local web  5, 5, 4, 4, 7, 13, 2, 5, 4, 3, 8, 3 Commonsense computing - what students know before we teach (episode 1: sorting) (Beth Simon, Tzu-Yi Chen, Gary Lewandowski, Robert McCartney, Kate Sanders)
erschienen in ICER 2006 (Seite 29 - 40)
Konferenz-Paper
2006 local web  Can graduating students design software systems? (Anna Eckerdal, Robert McCartney, Jan Erik Moström, Mark Ratcliffe 0001, Carol Zander)
erschienen in SIGCSE 2006 (Seite 403 - 407)
Konferenz-Paper
2007 Successful students' strategies for getting unstuck (Robert McCartney, Anna Eckerdal, Jan Erik Moström, Kate Sanders, Carol Zander)
erschienen in ITiCSE 2007 (Seite 156 - 160)
Konferenz-Paper
2007 local web  Threshold concepts in computer science - do they exist and are they useful? (Jonas Boustedt, Anna Eckerdal, Robert McCartney, Jan Erik Moström, Mark Ratcliffe 0001, Kate Sanders, Carol Zander)
erschienen in SIGCSE 2007 (Seite 504 - 508)
Konferenz-Paper
2007 local web  It seemed like a good idea at the time (Jonas Boustedt, Robert McCartney, Josh D. Tenenberg, Titus Winters, Stephen H. Edwards, Briana B. Morrison, David R. Musicant, Ian Utting, Carol Zander)
erschienen in SIGCSE 2007 (Seite 346 - 347)
Konferenz-Paper
2007 local web  2, 3, 2, 3, 7, 7, 2, 1, 1, 3, 3, 1 Through the eyes of instructors - a phenomenographic investigation of student success (Päivi Kinnunen, Robert McCartney, Laurie Murphy, Lynda Thomas)
erschienen in ICER 2007 (Seite 61 - 72)
Konferenz-Paper
2007 local web  3, 3, 4, 3, 5, 4, 5, 5, 4, 4, 1, 2 From Limen to Lumen - computing students in liminal spaces (Anna Eckerdal, Robert McCartney, Jan Erik Moström, Kate Sanders, Lynda Thomas, Carol Zander)
erschienen in ICER 2007 (Seite 123 - 132)
Konferenz-Paper
2007 local web  2, 1, 5, 4, 7, 3, 3, 1, 5, 3, 1, 9 Commonsense computing (episode 3) - concurrency and concert tickets (Gary Lewandowski, Dennis J. Bouvier, Robert McCartney, Kate Sanders, Beth Simon)
erschienen in ICER 2007 (Seite 133 - 144)
Konferenz-Paper
2007 local web  Commonsense computing - using student sorting abilities to improve instruction (Tzu-Yi Chen, Gary Lewandowski, Robert McCartney, Kate Sanders, Beth Simon)
erschienen in SIGCSE 2007 (Seite 276 - 280)
Konferenz-Paper
2008 local web  Common sense computing (episode 4) - debugging (Beth Simon, Dennis J. Bouvier, Tzu-Yi Chen, Gary Lewandowski, Robert McCartney, Kate Sanders)
erschienen in Computer Science Education 2/2008 (Seite 117 - 133)
Journal-Artikel
2008 local web  5, 6, 2, 4, 6, 5, 2, 3, 4, 1, 4, 2 Concrete examples of abstraction as manifested in students' transformative experiences (Jan Erik Moström, Jonas Boustedt, Anna Eckerdal, Robert McCartney, Kate Sanders, Lynda Thomas, Carol Zander)
erschienen in ICER 2008 (Seite 125 - 136)
Konferenz-Paper
2008 local web  2, 4, 1, 6, 6, 6, 2, 6, 3, 1, 4, 2 DCER - sharing empirical computer science education data (Kate Sanders, Brad Richards, Jan Erik Moström, Vicki L. Almstrum, Stephen H. Edwards, Sally Fincher, Katherine Gunion, Mark S. Hall, Brian Hanks, Stephen Lonergan, Robert McCartney, Briana B. Morrison, Jaime Spacco, Lynda Thomas)
erschienen in ICER 2008 (Seite 137 - 148)
Konferenz-Paper
2008 local web  It seemed like a good idea at the time (Jonas Boustedt, Robert McCartney, Josh D. Tenenberg, Scott D. Anderson, Caroline M. Eastman, Daniel D. Garcia, Paul V. Gestwicki, Margaret S. Menzin)
erschienen in SIGCSE 2008 (Seite 528 - 529)
Konferenz-Paper
2009 Computer science student transformations - changes and causes (Jan Erik Moström, Jonas Boustedt, Anna Eckerdal, Robert McCartney, Kate Sanders, Lynda Thomas, Carol Zander)
erschienen in ITiCSE 2009 (Seite 181 - 185)
Konferenz-Paper
2009 local web  3, 2, 5, 2, 4, 5, 2, 5, 4, 2, 3, 1 Student transformations - are they computer scientists yet? (Carol Zander, Jonas Boustedt, Robert McCartney, Jan Erik Moström, Kate Sanders, Lynda Thomas)
erschienen in ICER 2009 (Seite 129 - 140)
Konferenz-Paper
2009 local web  8, 4, 2, 3, 3, 7, 7, 2, 2, 2, 8, 4 Commonsense computing (episode 5) - algorithm efficiency and balloon testing (Robert McCartney, Dennis J. Bouvier, Tzu-Yi Chen, Gary Lewandowski, Kate Sanders, Beth Simon, Tammy VanDeGrift)
erschienen in ICER 2009 (Seite 51 - 62)
Konferenz-Paper
2009 local web  It seemed like a good idea at the time (Jonas Boustedt, Robert McCartney, Katherine Deibel, Jim Huggins, Beth Simon, Suzanne Westbrook, The Mystery Presenter)
erschienen in SIGCSE 2009 (Seite 265 - 266)
Konferenz-Paper
2010 local web  Games and machine learning - a powerful combination in an artificial intelligence course (Scott A. Wallace, Robert McCartney, Ingrid Russell)
erschienen in Computer Science Education 1/2010 (Seite 17 - 36)
Journal-Artikel
2010 local web  4, 5, 2, 4, 6, 8, 2, 6, 4, 2, 8, 6 Commonsense computing (episode 6) - logic is harder than pie (Tammy VanDeGrift, Dennis J. Bouvier, Tzu-Yi Chen, Gary Lewandowski, Robert McCartney, Beth Simon)
erschienen in Koli Calling 2010
Konferenz-Paper
2010 local web  2, 2, 1, 6, 5, 2, 1, 3, 2, 1, 4, 2 Making sense of data structures exams (Beth Simon, Mike Clancy, Robert McCartney, Briana B. Morrison, Brad Richards, Kate Sanders)
erschienen in ICER 2010 (Seite 97 - 106)
Konferenz-Paper
2010 local web  3, 1, 4, 5, 5, 3, 1, 3, 3, 2, 3, 2 Computing students learning computing informally (Robert McCartney, Anna Eckerdal, Jan Erik Moström, Kate Sanders, Lynda Thomas, Carol Zander)
erschienen in Koli Calling 2010
Konferenz-Paper
2011 local web  Applying data structures in exams (Briana B. Morrison, Mike Clancy, Robert McCartney, Brad Richards, Kate Sanders)
erschienen in SIGCSE 2011 (Seite 353 - 358)
Konferenz-Paper
2011 local web  SIGCSE special project showcase (Doug Baldwin, Peter Sanderson, Robert McCartney, Stephanie Ludi, Narayanan T. Ramachandran, Carol Taylor)
erschienen in SIGCSE 2011 (Seite 5 - 6)
Konferenz-Paper
2011 local web  1, 2, 2, 2, 5, 2, 4, 2, 3, 1, 4, 1 Students' perceptions of the differences between formal and informal learning (Jonas Boustedt, Anna Eckerdal, Robert McCartney, Kate Sanders, Lynda Thomas, Carol Zander)
erschienen in ICER 2011 (Seite 61 - 68)
Konferenz-Paper
2012 local web  3, 2, 2, 9, 12, 2, 1, 3, 2, 1, 3, 1 Evaluating an early software engineering course with projects and tools from open source software (Robert McCartney, Swapna S. Gokhale, Thérèse Smith)
erschienen in ICER 2012 (Seite 5 - 10)
Konferenz-Paper
2012 local web  4, 3, 2, 7, 1, 3, 1, 3, 2, 1, 5, 1 Threshold concepts and threshold skills in computing (Kate Sanders, Jonas Boustedt, Anna Eckerdal, Robert McCartney, Jan Erik Moström, Lynda Thomas, Carol Zander)
erschienen in ICER 2012 (Seite 23 - 30)
Konferenz-Paper
2013 local web  4, 3, 1, 1, 4, 5, 8, 2, 4, 1, 6, 2 Can first-year students program yet? - a study revisited (Robert McCartney, Jonas Boustedt, Anna Eckerdal, Kate Sanders, Carol Zander)
erschienen in ICER 2013 (Seite 91 - 98)
Konferenz-Paper
2014 local web  1, 3, 2, 3, 4, 6, 3, 1, 3, 2, 5, 2 Graduating students' designs - through a phenomenographic lens (Lynda Thomas, Anna Eckerdal, Robert McCartney, Jan Erik Moström, Kate Sanders, Carol Zander)
erschienen in ICER 2014 (Seite 91 - 98)
Konferenz-Paper
2014 local web  Selecting open source software projects to teach software engineering (Thérèse Mary Smith, Robert McCartney, Swapna S. Gokhale, Lisa C. Kaczmarczyk)
erschienen in SIGCSE 2014 (Seite 397 - 402)
Konferenz-Paper
2015 local web  1, 1, 2, 1, 5, 7, 1, 2, 2, 2, 4, 2 School/Work - Development of Computing Students' Professional Identity at University (Robert McCartney, Kate Sanders)
erschienen in ICER 2015 (Seite 151 - 159)
Konferenz-Paper
2017 local web  Folk Pedagogy and the Geek Gene - Geekiness Quotient (Robert McCartney, Jonas Boustedt, Anna Eckerdal, Kate Sanders, Carol Zander)
erschienen in SIGCSE 2017 (Seite 405 - 410)
Konferenz-Paper
2017 local web  3, 5, 3, 8, 5, 4, 1, 6, 2, 4, 5, 3 Folk Pedagogy - Nobody Doesn't Like Active Learning (Kate Sanders, Jonas Boustedt, Anna Eckerdal, Robert McCartney, Carol Zander)
erschienen in ICER 2017 (Seite 145 - 154)
Konferenz-Paper
2019 local  2, 4, 6, 8, 2, 1, 1, 5, 2, 1, 4, 1 Computing Education Research Today (Sally Fincher, Josh Tenenberg, Brian Dorn, Christopher D. Hundhausen, Robert McCartney, Laurie Murphy)
erschienen in The Cambridge Handbook of Computing Education Research local 
Kapitel
2019 local web  Visual Portrayals of Data and Results at ITiCSE (Simon, Brett A. Becker, Sally Hamouda, Robert McCartney, Kate Sanders, Judy Sheard)
erschienen in ITiCSE 2019
Konferenz-Paper
2019 local web  Copying Can Be Good - How Instructors Use Imitation in Teaching Programming (Carol Zander, Anna Eckerdal, Robert McCartney, Jan Erik Moström, Kate Sanders, Lynda Thomas)
erschienen in ITiCSE 2019
Konferenz-Paper
2023 local web  ITiCSE Working Groups as an Engine for Community-Building (Robert McCartney, Kate Sanders)
erschienen in Past, Present and Future of Computing Education Research (Seite 213 - 243) local web 
Kapitel

iconBemerkungen von Robert McCartney

Von Robert McCartney gibt es im Biblionetz Bemerkungen zu:


Texte
KB IB clear
Analysis of Students' Peer Reviews to Crowdsourced Programming Assignments, Applying data structures in exams, Can first-year students program yet?, Can graduating students design software systems?, Categorizing student software designs, Collected Wisdom, Common sense computing (episode 4), Commonsense computing, Commonsense computing, Commonsense computing (episode 3), Commonsense computing (episode 5), Commonsense computing (episode 6), Computing Education in (K-12) Schools from a Cross-National Perspective, Computing Education Research Today, Computing students learning computing informally, Concrete examples of abstraction as manifested in students' transformative experiences, Copying Can Be Good, DCER, Evaluating an early software engineering course with projects and tools from open source software, Folk Pedagogy, Folk Pedagogy and the Geek Gene, From Limen to Lumen, Games and machine learning, Graduating students' designs, It seemed like a good idea at the time, ITiCSE Working Groups as an Engine for Community-Building, Making sense of data structures exams, School/Work, Selecting open source software projects to teach software engineering, SIGCSE special project showcase, Small Robot Projects, Special Session, Student transformations, Students' perceptions of the differences between formal and informal learning, Threshold concepts and threshold skills in computing, Threshold concepts in computer science, Through the eyes of instructors, Visual Portrayals of Data and Results at ITiCSE, What novice programmers don't know

iconZeitleiste

iconCoautorInnen

Vicki L. Almstrum, Scott D. Anderson, Doug Baldwin, Brett A. Becker, Jonas Boustedt, Dennis J. Bouvier, Tzu-Yi Chen, Mike Clancy, Katherine Deibel, Brian Dorn, Caroline M. Eastman, Anna Eckerdal, Stephen H. Edwards, Sally Fincher, Daniel D. Garcia, Paul V. Gestwicki, Swapna S. Gokhale, Katherine Gunion, Alicia Gutschow, Mark S. Hall, Sally Hamouda, Brian Hanks, Arto Hellas, Jim Huggins, Christopher D. Hundhausen, Lisa C. Kaczmarczyk, Vilma Kangas, Päivi Kinnunen, Ari Korhonen, Mikko-Jussi Laakso, Juho Leinonen, Leo Leppänen, Gary Lewandowski, Stephen Lonergan, Stephanie Ludi, Lauri Malmi, Thérèse Mary Smith, Margaret S. Menzin, Briana B. Morrison, Adon Moskal, Jan Erik Moström, Laurie Murphy, David R. Musicant, The Mystery Presenter, Henrik Nygren, Andrew Petersen, Nea Pirttinen, Narayanan T. Ramachandran, Mark Ratcliffe, Mark Ratcliffe 0001, Brad Richards, Anthony Robins, Anthony V. Robins, Ingrid Russell, Kate Sanders, Kathryn E. Sanders, Peter Sanderson, Judy Sheard, Dermot Shinners-Kennedy, Beth Simon, Simon, Thérèse Smith, Jaime Spacco, Carol Taylor, Josh Tenenberg, Josh D. Tenenberg, Lynda Thomas, Ian Utting, Tammy VanDeGrift, Scott A. Wallace, Suzanne Westbrook, Titus Winters, Carol Zander,

iconZitationsnetz  Dies ist eine graphische Darstellung von im Biblionetz erfassten Zitationen und Co-Autorschaften.

Diese Grafik ist nur im SVG-Format verfügbar. Dieses Format wird vom verwendeteten Browser offenbar nicht unterstützt.

Diese SVG-Grafik fensterfüllend anzeigen

iconBegriffswolke von Robert McCartney

iconZitationsgraph

Diese Grafik ist nur im SVG-Format verfügbar. Dieses Format wird vom verwendeteten Browser offenbar nicht unterstützt.

Diese SVG-Grafik fensterfüllend anzeigen

iconZitationsgraph (Beta-Test mit vis.js)

icon39 Erwähnungen  Dies ist eine nach Erscheinungsjahr geordnete Liste aller im Biblionetz vorhandenen Werke, welche die gewählte Person oder ihre Werke erwähnen.

iconVolltexte

Auf dem WWW Can graduating students design software systems?: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 122 kByte; WWW: Link OK 2020-11-28)
Auf dem WWW It seemed like a good idea at the time: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 56 kByte; WWW: Link OK 2020-11-28)
Auf dem WWW Through the eyes of instructors: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 395 kByte; WWW: Link OK 2020-11-28)
Auf dem WWW It seemed like a good idea at the time: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 449 kByte; WWW: Link OK 2020-11-28)
Auf dem WWW Commonsense computing (episode 5): Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 390 kByte; WWW: Link OK 2020-11-28)
Auf dem WWW SIGCSE special project showcase: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 296 kByte; WWW: Link OK 2020-11-28)
Auf dem WWW Evaluating an early software engineering course with projects and tools from open source software: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 530 kByte; WWW: Link OK 2020-11-28)
Auf dem WWW Can first-year students program yet?: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 456 kByte; WWW: Link OK 2020-11-28)
Auf dem WWW School/Work: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 695 kByte; WWW: Link OK 2020-11-28)
Auf dem WWW Computing Education in (K-12) Schools from a Cross-National Perspective: Artikel als Volltext (lokal: PDF, 41 kByte; WWW: Link OK 2021-03-21)
Computing Education Research Today: Artikel als Volltext (lokal: PDF, 129 kByte)
Auf dem WWW Small Robot Projects: Artikel als Volltext (lokal: PDF, 38 kByte; WWW: Link OK 2021-03-21)
Auf dem WWW Collected Wisdom: Artikel als Volltext (lokal: PDF, 521 kByte; WWW: Link OK 2020-11-28)
Auf dem WWW Categorizing student software designs: Artikel als Volltext (lokal: PDF, 1004 kByte; WWW: Link OK 2020-11-28)
Auf dem WWW Common sense computing (episode 4): Artikel als Volltext (lokal: PDF, 151 kByte; WWW: Link OK 2020-11-28)
Auf dem WWW Games and machine learning: Artikel als Volltext (lokal: PDF, 630 kByte; WWW: Link OK 2021-03-21)
Auf dem WWW Computing students learning computing informally: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 156 kByte; WWW: Link OK )
Auf dem WWW Commonsense computing (episode 6): Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 199 kByte; WWW: Link OK )
Auf dem WWW Self-directed learning: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 414 kByte; WWW: Link OK )
Auf dem WWW Analysis of Students' Peer Reviews to Crowdsourced Programming Assignments: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 414 kByte; WWW: Link OK )
Auf dem WWW Special Session: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 830 kByte; WWW: Link OK 2021-03-21)
Auf dem WWW Visual Portrayals of Data and Results at ITiCSE: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 1076 kByte; WWW: Link OK 2021-03-21)
Auf dem WWW Copying Can Be Good: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 919 kByte; WWW: Link OK 2021-03-21)
Auf dem WWW ITiCSE Working Groups as an Engine for Community-Building: Artikel als Volltext @ Springer (lokal: PDF, 657 kByte; WWW: Link OK )
Auf dem WWW What novice programmers don't know: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 240 kByte; WWW: Link tot Link unterbrochen? Letzte Überprüfung: 2020-11-28 Letzte erfolgreiche Überprüfung: 2020-10-28)
Auf dem WWW Commonsense computing: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 98 kByte; WWW: Link tot Link unterbrochen? Letzte Überprüfung: 2020-11-28 Letzte erfolgreiche Überprüfung: 2020-08-28)
Auf dem WWW Commonsense computing: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 122 kByte; WWW: Link tot Link unterbrochen? Letzte Überprüfung: 2020-11-28 Letzte erfolgreiche Überprüfung: 2020-08-28)
Auf dem WWW Threshold concepts in computer science: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 185 kByte; WWW: Link tot Link unterbrochen? Letzte Überprüfung: 2020-11-28 Letzte erfolgreiche Überprüfung: 2020-10-28)
Auf dem WWW From Limen to Lumen: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 415 kByte; WWW: Link tot Link unterbrochen? Letzte Überprüfung: 2020-11-28 Letzte erfolgreiche Überprüfung: 2020-06-28)
Auf dem WWW Commonsense computing (episode 3): Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 255 kByte; WWW: Link tot Link unterbrochen? Letzte Überprüfung: 2020-11-28 Letzte erfolgreiche Überprüfung: 2020-07-28)
Auf dem WWW It seemed like a good idea at the time: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 74 kByte; WWW: Link tot Link unterbrochen? Letzte Überprüfung: 2020-11-28 Letzte erfolgreiche Überprüfung: 2020-10-28)
Auf dem WWW Concrete examples of abstraction as manifested in students' transformative experiences: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 213 kByte; WWW: Link tot Link unterbrochen? Letzte Überprüfung: 2020-11-28 Letzte erfolgreiche Überprüfung: 2020-08-11)
Auf dem WWW DCER: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 1103 kByte; WWW: Link tot Link unterbrochen? Letzte Überprüfung: 2020-11-28 Letzte erfolgreiche Überprüfung: 2020-06-28)
Auf dem WWW Making sense of data structures exams: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 523 kByte; WWW: Link tot Link unterbrochen? Letzte Überprüfung: 2020-11-28 Letzte erfolgreiche Überprüfung: 2020-08-28)
Auf dem WWW Applying data structures in exams: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 473 kByte; WWW: Link tot Link unterbrochen? Letzte Überprüfung: 2020-11-28 Letzte erfolgreiche Überprüfung: 2020-05-11)
Auf dem WWW Students' perceptions of the differences between formal and informal learning: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 430 kByte; WWW: Link tot Link unterbrochen? Letzte Überprüfung: 2020-11-28 Letzte erfolgreiche Überprüfung: 2020-06-28)
Auf dem WWW Threshold concepts and threshold skills in computing: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 435 kByte; WWW: Link tot Link unterbrochen? Letzte Überprüfung: 2020-11-28 Letzte erfolgreiche Überprüfung: 2020-10-28)
Auf dem WWW Selecting open source software projects to teach software engineering: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 405 kByte; WWW: Link tot Link unterbrochen? Letzte Überprüfung: 2020-11-28 Letzte erfolgreiche Überprüfung: 2020-10-28)
Auf dem WWW Folk Pedagogy and the Geek Gene: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 255 kByte; WWW: Link tot Link unterbrochen? Letzte Überprüfung: 2020-11-28 Letzte erfolgreiche Überprüfung: 2020-10-28)
Auf dem WWW Folk Pedagogy: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 710 kByte; WWW: Link tot Link unterbrochen? Letzte Überprüfung: 2020-11-28 Letzte erfolgreiche Überprüfung: 2020-08-28)
Auf dem WWW Student transformations: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 359 kByte; WWW: Link tot Link unterbrochen? Letzte Überprüfung: 2020-11-28 Letzte erfolgreiche Überprüfung: 2020-05-28)
Auf dem WWW Graduating students' designs: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 3731 kByte; WWW: Link tot Link unterbrochen? Letzte Überprüfung: 2020-11-28 Letzte erfolgreiche Überprüfung: 2020-06-28)

iconAnderswo suchen  Auch im Biblionetz finden Sie nicht alles. Aus diesem Grund bietet das Biblionetz bereits ausgefüllte Suchformulare für verschiedene Suchdienste an. Biblionetztreffer werden dabei ausgeschlossen.

iconBiblionetz-History Dies ist eine graphische Darstellung, wann wie viele Verweise von und zu diesem Objekt ins Biblionetz eingetragen wurden und wie oft die Seite abgerufen wurde.