School/WorkDevelopment of Computing Students' Professional Identity at University
Publikationsdatum:
Zu finden in: ICER 2015 (Seite 151 bis 159), 2015
|
|
Zusammenfassungen
When students talk about their university experiences, they identify particular events as being significant in their development. We look at the experiences relating to coursework and career of two students who were interviewed throughout their undergraduate degree programs. We found that they shared some of the significant events but not all, and the reactions to the shared events were sometimes quite different.
Dieses Konferenz-Paper erwähnt ...
Begriffe KB IB clear | growth mindsetgrowth mindset , Hochschulehigher education institution , Universitätuniversity |
Dieses Konferenz-Paper erwähnt vermutlich nicht ...
Nicht erwähnte Begriffe | fixed mindset |
Tagcloud
Zitationsgraph (Beta-Test mit vis.js)
1 Erwähnungen
- Koli Calling 2015 - Proceedings of the 15th Koli Calling Conference on Computing Education Research, Koli, Finland, November 19-22, 2015 (Päivi Kinnunen, Judy Sheard) (2015)
- Second year computer science and IT students' experience of participation in the discipline (Anne-Kathrin Peters, Anders Berglund, Anna Eckerdal, Arnold Pears) (2015)
Anderswo finden
Volltext dieses Dokuments
School/Work: Fulltext at the ACM Digital Library (: , 695 kByte; : 2020-11-28) |
Anderswo suchen
Beat und dieses Konferenz-Paper
Beat hat Dieses Konferenz-Paper während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Beat besitzt kein physisches, aber ein digitales Exemplar. Eine digitale Version ist auf dem Internet verfügbar (s.o.). Aufgrund der wenigen Einträge im Biblionetz scheint er es nicht wirklich gelesen zu haben. Es gibt bisher auch nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.