/ en / Traditional / help

Beats Biblionetz - Personen

Judy Sheard

Dies ist keine offizielle Homepage von Judy Sheard, E-Mails an Judy Sheard sind hier nicht möglich!
This is not an official homepage of Judy Sheard and it is not possible to contact Judy Sheard here!

iconBücher von Judy Sheard Hier finden Sie alle Bücher der gewählten Person, die im Biblionetz vorhanden sind.

Konferenz-Proceedings

ICER 2015

Proceedings of the eleventh annual International Conference on International Computing Education Research, ICER 2015, Omaha, NE, USA, August 09 - 13,

(Brian Dorn, Judy Sheard, Quintin I. Cutts) (2015)
Konferenz-Proceedings

Koli Calling 2015

Proceedings of the 15th Koli Calling Conference on Computing Education Research, Koli, Finland, November 19-22, 2015

(Päivi Kinnunen, Judy Sheard) (2015)
Konferenz-Proceedings

ICER 2016

Proceedings of the 2016 ACM Conference on International Computing Education Research, ICER 2016, Melbourne, VIC, Australia, September 8-12, 2016

(Judy Sheard, Josh Tenenberg, Donald Chinn, Brian Dorn) (2016)
Konferenz-Proceedings

Koli Calling 2016

Proceedings of the 16th Koli Calling International Conference on Computing Education Research, Koli, Finland, November 24-27, 2016

(Judy Sheard, Calkin Suero Montero) (2016)
Konferenz-Proceedings

ICER 2017

Proceedings of the 2017 ACM Conference on International Computing Education Research, ICER 2017, Tacoma, WA, USA, August 18-20, 2017

(Josh Tenenberg, Donald Chinn, Judy Sheard, Lauri Malmi) (2017)
Konferenz-Proceedings

ITiCSE 2017 Working Group Reports

Proceedings of the 2017 ITiCSE Working Group Reports, ITiCSE-WGR 2017, Bologna, Italy, July 3-5, 2017

(Judy Sheard, Ari Korhonen) (2017)

icon23 Texte von Judy Sheard Hier finden Sie Texte der gewählten Person, die nicht in den oben aufgelisteten Büchern zu finden sind.

Jahr Volltext Abrufe Text Texttyp
1997 local web  Monitoring and evaluating a redesigned first year programming course (Dianne Hagan, Judy Sheard, Ian MacDonald)
erschienen in ITiCSE 1997
Konferenz-Paper
1999 local web  A special learning environment for repeat students (Judy Sheard, Dianne Hagan)
erschienen in ITiCSE 1999
Konferenz-Paper
1999 local web  A collaborative strategy for developing shared Java teaching resources to support first year programming (Ainslie Ellis, Dianne Hagan, Judy Sheard, Jason Lowder, Wendy Doube, Angela Carbone, John Robinson, Sylvia Tucker)
erschienen in ITiCSE 1999
Konferenz-Paper
2008 local web  Teaching in the current higher education environment - perceptions of IT academics (Jodi Tutty, Judy Sheard, Chris Avram)
erschienen in Computer Science Education 3/2008 (Seite 171 - 185)
Journal-Artikel
2008 Going SOLO to assess novice programmers (Judy Sheard, Angela Carbone, Raymond Lister, Beth Simon, Errol Thompson, Jacqueline L. Whalley)
erschienen in ITiCSE 2008 (Seite 209 - 213)
Konferenz-Paper
2008 local web  9, 1, 5, 7, 1, 2, 4, 3, 3, 7, 5, 4 Classifying computing education papers - process and results (Simon, Angela Carbone, Michael de Raadt, Raymond Lister, Margaret Hamilton, Judy Sheard)
erschienen in ICER 2008 (Seite 161 - 172)
Konferenz-Paper
2009 local web  1, 9, 1, 8, 10, 1, 1, 2, 3, 1, 9, 7 Analysis of research into the teaching and learning of programming (Judy Sheard, S. Simon, Margaret Hamilton, Jan Lönnberg)
erschienen in ICER 2009 (Seite 93 - 104)
Konferenz-Paper
2010 local web  Student engagement in first year of an ICT degree - staff and student perceptions (Judy Sheard, Angela Carbone, A. John Hurst)
erschienen in Computer Science Education 1/2010 (Seite 1 - 16)
Journal-Artikel
2010 local web  Towards a gender inclusive information and communications technology curriculum - a perspective from graduates in the workforce (Tony Koppi, Judy Sheard, Fazel Naghdy, Sylvia L. Edwards, Wayne Brookes)
erschienen in Computer Science Education 4/2010 (Seite 265 - 282)
Journal-Artikel
2010 local web  6, 1, 3, 7, 3, 1, 8, 3, 3, 6, 20, 3 Characterizing research in computing education - a preliminary analysis of the literature (Lauri Malmi, Judy Sheard, Simon, Roman Bednarik, Juha Helminen, Ari Korhonen, Niko Myller, Juha Sorva, Ahmad Taherkhani)
erschienen in ICER 2010 (Seite 3 - 12)
Konferenz-Paper
2011 Computing student practices of cheating and plagiarism - a decade of change (Judy Sheard, Martin Dick)
erschienen in ITiCSE 2011 (Seite 233 - 237)
Konferenz-Paper
2011 local web  1, 8, 8, 1, 2, 4, 7, 3, 2, 7, 5, 3 Exploring programming assessment instruments - a classification scheme for examination questions (Judy Sheard, Simon, Angela Carbone, Donald Chinn, Mikko-Jussi Laakso, Tony Clear, Michael de Raadt, Daryl J. D'Souza, James Harland, Raymond Lister, Anne Philpott, Geoff Warburton)
erschienen in ICER 2011 (Seite 33 - 38)
Konferenz-Paper
2012 local web  Contributing student pedagogy (John Hamer, Judy Sheard, Helen C. Purchase, Andrew Luxton-Reilly)
erschienen in Computer Science Education 4/2012 (Seite 315 - 318)
Journal-Artikel
2013 local web  Academic integrity - differences between computing assessments and essays (Simon, Beth Cook, Judy Sheard, Angela Carbone, Chris W. Johnson 0002)
erschienen in Koli Calling 2013
Konferenz-Paper
2014 local web  7, 1, 1, 5, 1, 1, 4, 3, 9, 4, 3, 3 Academic integrity perceptions regarding computing assessments and essays (Simon, Beth Cook, Judy Sheard, Angela Carbone, Chris Johnson)
erschienen in ICER 2014 (Seite 107 - 114)
Konferenz-Paper
2014 local web  1, 5, 10, 5, 3, 5, 4, 4, 6, 8, 2, 1 Theoretical underpinnings of computing education research - what is the evidence? (Lauri Malmi, Judy Sheard, Simon, Roman Bednarik, Juha Helminen, Päivi Kinnunen, Ari Korhonen, Niko Myller, Juha Sorva, Ahmad Taherkhani)
erschienen in ICER 2014 (Seite 27 - 34)
Konferenz-Paper
2016 local web  Computer History on the Move (Graham Farr, A. Barbara Ainsworth, Chris Avram, Judy Sheard)
erschienen in SIGCSE 2016 (Seite 528 - 533)
Konferenz-Paper
2019 local web  A Periodic Table of Computing Education Learning Theories (Claudia Szabo, Nickolas Falkner, Andrew Petersen, Heather Bort, Cornelia Connolly, Kathryn Cunningham, Peter Donaldson, Arto Hellas, James Robinson, Judy Sheard)
erschienen in ITiCSE 2019
Konferenz-Paper
2019 local web  Visual Portrayals of Data and Results at ITiCSE (Simon, Brett A. Becker, Sally Hamouda, Robert McCartney, Kate Sanders, Judy Sheard)
erschienen in ITiCSE 2019
Konferenz-Paper
2019 local web  Inferential Statistics in Computing Education Research - A Methodological Review (Kate Sanders, Judy Sheard, Brett A. Becker, Anna Eckerdal, Sally Hamouda, Simon)
erschienen in ICER 2019
Konferenz-Paper
2019 local web  2, 7, 3, 1, 4, 3, 6, 3, 5, 10, 1, 1 Computing Education Theories - What Are They and How Are They Used? (Lauri Malmi, Judy Sheard, Päivi Kinnunen, Simon, Jane Sinclair)
erschienen in ICER 2019
Konferenz-Paper
2020 local web  2, 2, 2, 1, 3, 2, 4, 4, 2, 6, 6, 1 Theories and Models of Emotions, Attitudes, and Self-Efficacy in the Context of Programming Education (Lauri Malmi, Judy Sheard, Päivi Kinnunen, Simon, Jane E. Sinclair)
erschienen in ICER 2020 (Seite 36 - 47)
Konferenz-Paper
2023 local web  The Evolution of Computing Education Research: A Meta-Analytic Perspective (Lauri Malmi, Jane Sinclair, Judy Sheard, Simon, Päivi Kinnunen)
erschienen in Past, Present and Future of Computing Education Research (Seite 51 - 77) local web 
Kapitel

iconBemerkungen von Judy Sheard

Von Judy Sheard gibt es im Biblionetz Bemerkungen zu:


Texte
KB IB clear
A collaborative strategy for developing shared Java teaching resources to support first year programming, A Periodic Table of Computing Education Learning Theories, A special learning environment for repeat students, Academic integrity, Academic integrity perceptions regarding computing assessments and essays, Analysis of research into the teaching and learning of programming, Benchmarking Introductory Programming Exams, Characterizing research in computing education, Classifying computing education papers, Computer History on the Move, Computing Education Theories, Exploring programming assessment instruments, In their own words, Inferential Statistics in Computing Education Research, Monitoring and evaluating a redesigned first year programming course, Student engagement in first year of an ICT degree, Teaching in the current higher education environment, The Evolution of Computing Education Research: A Meta-Analytic Perspective, Theoretical underpinnings of computing education research, Theories and Models of Emotions, Attitudes, and Self-Efficacy in the Context of Programming Education, Towards a gender inclusive information and communications technology curriculum, Visual Portrayals of Data and Results at ITiCSE

iconZeitleiste

iconCoautorInnen

Chris Avram, A. Barbara Ainsworth, Brett A. Becker, Roman Bednarik, Heather Bort, Wayne Brookes, Angela Carbone, Donald Chinn, Tony Clear, Cornelia Connolly, Beth Cook, Kathryn Cunningham, Quintin I. Cutts, Michael de Raadt, Martin Dick, Peter Donaldson, Brian Dorn, Wendy Doube, Daryl J. D'Souza, Jane E. Sinclair, Anna Eckerdal, Sylvia L. Edwards, Ainslie Ellis, Nickolas Falkner, Graham Farr, Dianne Hagan, John Hamer, Margaret Hamilton, Sally Hamouda, James Harland, Arto Hellas, Juha Helminen, A. John Hurst, Chris Johnson, Chris W. Johnson 0002, Päivi Kinnunen, Peter Klemperer, Tony Koppi, Ari Korhonen, Mikko-Jussi Laakso, Raymond Lister, Jan Lönnberg, Jason Lowder, Andrew Luxton-Reilly, Ian MacDonald, Lauri Malmi, Robert McCartney, Niko Myller, Fazel Naghdy, Andrew Petersen, Anne Philpott, Leo Porter, Helen C. Purchase, James Robinson, John Robinson, Kate Sanders, Beth Simon, Simon, S. Simon, Jane Sinclair, Juha Sorva, Martijn Stegeman, Calkin Suero Montero, Claudia Szabo, Ahmad Taherkhani, Josh Tenenberg, Errol Thompson, Sylvia Tucker, Jodi Tutty, Geoff Warburton, Jacqueline L. Whalley, Daniel Zingaro,

iconZitationsnetz  Dies ist eine graphische Darstellung von im Biblionetz erfassten Zitationen und Co-Autorschaften.

Diese Grafik ist nur im SVG-Format verfügbar. Dieses Format wird vom verwendeteten Browser offenbar nicht unterstützt.

Diese Grafik fensterfüllend anzeigen (SVG)

iconBegriffswolke von Judy Sheard

iconZitationsgraph

Diese Grafik ist nur im SVG-Format verfügbar. Dieses Format wird vom verwendeteten Browser offenbar nicht unterstützt.

Diese Grafik fensterfüllend anzeigen (SVG)

icon55 Erwähnungen  Dies ist eine nach Erscheinungsjahr geordnete Liste aller im Biblionetz vorhandenen Werke, welche die gewählte Person oder ihre Werke erwähnen.

iconVolltexte

Auf dem WWW Classifying computing education papers: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 269 kByte; WWW: Link OK 2020-11-28)
Auf dem WWW Analysis of research into the teaching and learning of programming: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 481 kByte; WWW: Link OK 2020-11-28)
Auf dem WWW Characterizing research in computing education: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 427 kByte; WWW: Link OK 2020-11-28)
Auf dem WWW Theoretical underpinnings of computing education research: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 478 kByte; WWW: Link OK 2020-11-28)
Auf dem WWW Computer History on the Move: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 8058 kByte; WWW: Link OK 2020-11-28)
Auf dem WWW Teaching in the current higher education environment: Artikel als Volltext (lokal: PDF, 162 kByte; WWW: Link OK 2021-03-21)
Auf dem WWW Student engagement in first year of an ICT degree: Artikel als Volltext (lokal: PDF, 167 kByte; WWW: Link OK 2021-03-21)
Auf dem WWW Towards a gender inclusive information and communications technology curriculum: Artikel als Volltext (lokal: PDF, 229 kByte; WWW: Link OK 2020-11-28)
Auf dem WWW Contributing student pedagogy: Artikel als Volltext (lokal: PDF, 62 kByte; WWW: Link OK 2020-11-28)
Auf dem WWW Academic integrity: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 695 kByte; WWW: Link OK )
Auf dem WWW Monitoring and evaluating a redesigned first year programming course: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 282 kByte; WWW: Link OK )
Auf dem WWW In their own words: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 529 kByte; WWW: Link OK )
Auf dem WWW A special learning environment for repeat students: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 523 kByte; WWW: Link OK )
Auf dem WWW A collaborative strategy for developing shared Java teaching resources to support first year programming: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 458 kByte; WWW: Link OK )
Auf dem WWW Inferential Statistics in Computing Education Research: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 1468 kByte; WWW: Link OK 2021-03-21)
Auf dem WWW Computing Education Theories: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 1585 kByte; WWW: Link OK 2021-03-21)
Auf dem WWW Visual Portrayals of Data and Results at ITiCSE: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 1076 kByte; WWW: Link OK 2021-03-21)
Auf dem WWW A Periodic Table of Computing Education Learning Theories: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 737 kByte; WWW: Link OK )
Auf dem WWW Theories and Models of Emotions, Attitudes, and Self-Efficacy in the Context of Programming Education: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 1641 kByte; WWW: Link OK )
Auf dem WWW The Evolution of Computing Education Research: A Meta-Analytic Perspective: Artikel als Volltext @ Springer (lokal: PDF, 494 kByte; WWW: Link OK )
Auf dem WWW Academic integrity perceptions regarding computing assessments and essays: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 98 kByte; WWW: Link tot Link unterbrochen? Letzte Überprüfung: 2020-11-28 Letzte erfolgreiche Überprüfung: 2020-08-28)
Auf dem WWW Benchmarking Introductory Programming Exams: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 972 kByte; WWW: Link tot Link unterbrochen? Letzte Überprüfung: 2020-11-28 Letzte erfolgreiche Überprüfung: 2020-10-28)
Auf dem WWW Exploring programming assessment instruments: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 99 kByte; WWW: Link tot Link unterbrochen? Letzte Überprüfung: 2020-11-28 Letzte erfolgreiche Überprüfung: 2020-08-28)

iconAnderswo suchen  Auch im Biblionetz finden Sie nicht alles. Aus diesem Grund bietet das Biblionetz bereits ausgefüllte Suchformulare für verschiedene Suchdienste an. Biblionetztreffer werden dabei ausgeschlossen.

iconBiblionetz-History Dies ist eine graphische Darstellung, wann wie viele Verweise von und zu diesem Objekt ins Biblionetz eingetragen wurden und wie oft die Seite abgerufen wurde.