Computer Science Education 2/2012
Diese Seite wurde seit 2 Jahren inhaltlich nicht mehr aktualisiert.
Unter Umständen ist sie nicht mehr aktuell.
Kapitel
- Koli Calling 2009 and 2010 (Seite 79 - 80) (Carsten Schulte, Jarkko Suhonen) (2012)
- Persistence of elementary programming skills (Seite 81 - 107) (Jens Bennedsen, Michael E. Caspersen) (2012)
- Categorizing variations of student-implemented sorting algorithms (Seite 109 - 138) (Ahmad Taherkhani, Ari Korhonen, Lauri Malmi) (2012)
- Improving computing courses from the points of view of students and teachers - a review and an empirical study (Seite 139 - 173) (Alberto Sampaio, Isabel Sampaio) (2012)
- Evaluating the effect of learning style and student background on self-assessment accuracy (Seite 175 - 198) (Satu Alaoutinen) (2012)
- Phenomenography and grounded theory as research methods in computing education research field (Seite 199 - 218) (Päivi Kinnunen, Beth Simon) (2012)
Dieses Journal erwähnt ...
Dieses Journal erwähnt vermutlich nicht ...
Nicht erwähnte Begriffe | Informatik-Unterricht (Fachinformatik), Informatikunterricht in der Schule |
Tagcloud
Zitationsgraph
2 Erwähnungen
- ICER 2019 - Proceedings of the 2019 ACM Conference on International Computing Education Research, ICER 2019, Toronto, ON, Canada, August 12-14, 2019 (Robert McCartney, Andrew Petersen, Anthony V. Robins, Adon Moskal) (2019)
- Computing Education Theories - What Are They and How Are They Used? (Lauri Malmi, Judy Sheard, Päivi Kinnunen, Simon, Jane Sinclair) (2019)
- WiPSCE '20 - Workshop in Primary and Secondary Computing Education, Virtual Event, Germany, October 28-30, 2020 (Torsten Brinda, Michal Armoni) (2020)
- Learning to program - the gap between school world and everyday world (Gert Braune, Andreas Mühling) (2020)
Volltext dieses Dokuments
Koli Calling 2009 and 2010: Artikel als Volltext (: , 56 kByte; : 2020-11-28) | |
Persistence of elementary programming skills: Artikel als Volltext (: , 1044 kByte; : 2020-11-28) | |
Categorizing variations of student-implemented sorting algorithms: Artikel als Volltext (: , 693 kByte; : 2020-11-28) | |
Improving computing courses from the points of view of students and teachers: Artikel als Volltext (: , 351 kByte; : 2020-11-28) | |
Evaluating the effect of learning style and student background on self-assessment accuracy: Artikel als Volltext (: , 959 kByte; : 2020-11-28) | |
Phenomenography and grounded theory as research methods in computing education research field: Artikel als Volltext (: , 141 kByte; : 2020-11-28) |
Anderswo suchen
Beat und dieses Journal
Beat hat dieses Journal während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Beat besitzt weder ein physisches noch ein digitales Exemplar. Es gibt bisher nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.