Personen mit Hos
Name |
Ist AutorIn von |
wird erwähnt in |
---|---|---|
Bryan Hosack |
A web service-oriented approach to teaching CS/IS1 (2010) (erschienen in SIGCSE 2010) | |
John Hosack |
A multilevel simulator at the register transfer level for use in an introductory machine organization class (1991) (erschienen in SIGCSE 1991) | |
Peter Hoschka |
Der Computer als soziales Medium (2001) | Siehe Der Computer als soziales Medium (2001) |
Bettina Hoser |
Die Beeinflussung von Zentralitätsmaßen der sozialen Netzwerkanalyse durch Gästeaccounts in Internet-Diskussionsforen (2008) | Siehe Die Beeinflussung von Zentralitätsmaßen der sozialen Netzwerkanalyse durch Gästeaccounts in Internet-Diskussionsforen (2008) |
Nathan Hoskin |
A repository that supports teaching and cooperation in the introductory AI course (1994) (erschienen in SIGCSE 1994) | |
Antony L. Hosking |
A multidisciplinary approach towards computational thinking for science majors (2009) (erschienen in SIGCSE 2009) | |
John G. Hosking |
ThinkFree (2010) | Siehe ThinkFree (2010) |
Eleanor Hoskins |
Computing in the Early Years (2015) (erschienen in Primary Computing in Action) | |
Janine Hosp |
«Nachts sperren sie das Handy weg» (2019) Dürfen Kinder mit Schnupfen in die Schule? (2020) Die Spione sind unter uns (2018) | |
Imran Hossain |
Spielerische Sensibilisierung durch Erfahrbarkeit von Beeinträchtigungen (2021) | Siehe Spielerische Sensibilisierung durch Erfahrbarkeit von Beeinträchtigungen (2021) |
Mokter Hossain |
A first-year experience report on a model for statewide deployment of CS principles courses (abstract only) (2014) (erschienen in SIGCSE 2014) | |
Roya Hosseini |
Animated Examples as Practice Content in a Java Programming Course (2016) (erschienen in SIGCSE 2016) PCEX (2018) (erschienen in Koli Calling 2018) |
|
Peter Hossli |
Was ist mit den Buben los? (2020) | Siehe Was ist mit den Buben los? (2020) |
Henning Host |
Das E-Portfolio in der Kölner LehrerInnenbildung (2017) | Siehe Das E-Portfolio in der Kölner LehrerInnenbildung (2017) |
Otto Hostettler |
Lernen unter Strahlen (2007) Darknet (2016) | |
Ueli Hostettler |
Reform@work: Zentrale Resultate aus der Befragung der Lehrpersonen zu Medien und Informatik während der dritten Projektphase (2023) Reform@Work: Lehrpersonenbefragung Medien und Informatik (2022) Einleitung (2014) | |
Andreas Hotho |
BibSonomy: A Social Bookmark and Publication Sharing System (2006) | Siehe BibSonomy: A Social Bookmark and Publication Sharing System (2006) |
Torsten Hothorn |
An Introduction to Applied Multivariate Analysis with R (2011) | Siehe An Introduction to Applied Multivariate Analysis with R (2011) |
Joshua Hotrop |
Building an economical VR system for CS education (2008) (erschienen in ITiCSE 2008) | |
Michael Hotrum |
Breaking Down the LMS Walls (2005) | Siehe Breaking Down the LMS Walls (2005) |
Stefan Hotz |
Google Classroom ist nicht sicher (2015) | Siehe Google Classroom ist nicht sicher (2015) |
Beat Hotz-Hart |
Die Zukunft der Lehre (2010) Schule im Netz - ein innovatives Projekt wird umgesetzt! (2003) Der Bund als Impulsgeber und Katalysator (2007) |
|
Bin Hou |
Supporting Seamless Learning Using Ubiquitous Learning Log System (2015) (erschienen in Seamless Learning in the Age of Mobile Connectivity) | |
Brian Hou |
Nifty Assignments (2016) (erschienen in SIGCSE 2016) | |
Lily Hou |
Applying the personal software process in CS1 (1998) (erschienen in SIGCSE 1998) | |
Ting-Yun Hou |
Exploring cognitive processes in program comprehension based on eye-movement analysis (abstract only) (2014) (erschienen in SIGCSE 2014) | |
Kam Hou Vat |
Teaching Software Psychology (2000) (erschienen in SIGCSE 2000) | |
Jennifer Houchins |
Infusing computational thinking into middle grade science classrooms (2018) (erschienen in Proceedings of the 13th Workshop in Primary and Secondary Computing Education, WiPSCE 2018, Potsdam, Germany, October 04-06, 2018.) Use, Modify, Create (2019) (erschienen in ITiCSE 2019) Evidence of Computational Thinking in the After-School Makerspace from Written Project Documentation (2018) |
|
Luke Houghton |
The wiki way of learning | Siehe The wiki way of learning |
Michael E. Houle |
Ethics, programming, and virtual environments (1997) (erschienen in ITiCSE 1997) | |
Jeffrey House |
A geographically-distributed, assignment-structured undergraduate grid computing course (2005) (erschienen in SIGCSE 2005) | |
Lorien House |
SVG for Web Developers (2003) | Siehe SVG for Web Developers (2003) |
Gerriann Houser |
This is What Diversity Looks Like (2019) (erschienen in SIGCSE 2019) | |
Constantin Houy |
Evaluation automatisierter Ansätze für die Bewertung von Modellierungsaufgaben (2016) (erschienen in DeLFI 2016) | |
Elisabeth Hovdhaugen |
ICT in Initial Teacher Training (2010) | Siehe ICT in Initial Teacher Training (2010) |
Dennis Hövel |
«Es bräuchte viel mehr Ressourcen» (2024) | Siehe «Es bräuchte viel mehr Ressourcen» (2024) |
David Hovemeyer |
Using and sharing programming exercises to improve introductory courses (abstract only) (2014) (erschienen in SIGCSE 2014) Control-Flow-Only Abstract Syntax Trees for Analyzing Students' Programming Progress (2016) (erschienen in ICER 2016) An open platform for managing short programming exercises (2013) CloudCoder (2013) (erschienen in SIGCSE 2013) Progsnap (2017) (erschienen in SIGCSE 2017) | |
Jeroen van den Hoven |
Digitale Demokratie statt Datendiktatur (2015) Demokratische Technologien und verantwortungsvolle Innovation (2017) Eine Strategie für das digitale Zeitalter (2017) | |
Kai Michael Höver |
Studierende, das Web und Vorlesungsaufzeichnungen (2010) (erschienen in DeLFI 2010) | |
Scott Hovis |
Remote access internetworking laboratory (2004) (erschienen in SIGCSE 2004) | |
Marianne Hovstkempev |
Arbeitsplatz Schule (1998) | Siehe Arbeitsplatz Schule (1998) |
Alanna Howard |
Developing CS/SE students' communication abilities through a program-wide framework (2014) (erschienen in SIGCSE 2014) | |
Larry Howard |
Reflecting on online learning designs using observed behavior (2010) (erschienen in ITiCSE 2010) | |
Nicol R. Howard |
Computer Science Education (2023) | Siehe Computer Science Education (2023) |
Richard A. Howard |
A methodology for active, student-controlled learning (1996) (erschienen in SIGCSE 1996) Learning style models and computer science education (panel) (1997) (erschienen in SIGCSE 1997) Felder's learning styles, Bloom's taxonomy, and the Kolb learning cycle (1996) (erschienen in SIGCSE 1996) | |
Rick Howard |
Cyber Security Essentials (2011) | Siehe Cyber Security Essentials (2011) |
Sarah Howard |
Research-Based Implications for Policy and Practice: Outcomes from EduSummIT 2017 – The Fifth International Summit on Information Technology in Education – Part 1 (2018) Thematic Working Group 7 - Future Learning Environment: Integrating Digital and Physical Learning Spaces (2023) | |
Sarah K. Howard |
Leaders Fostering Teachers´ Learning Environments for Technology Integration (2018) | Siehe Leaders Fostering Teachers´ Learning Environments for Technology Integration (2018) |
Yvonne Howard |
LBWiki (2008) Co-Design and Co-Deployment Methodologies for Innovative m-Learning Systems (2009) (erschienen in Multiplatform E-Learning Systems and Technologies) | |
Yvonne Margaret Howard |
A study of ontology convergence in a semantic Wiki (2008) (erschienen in WikiSym 2008) | |
Kenneth R. Howe |
Positivistische Dogmen, Rhetorik und die Frage nach einer Wissenschaft von der Erziehung (2012) | Siehe Positivistische Dogmen, Rhetorik und die Frage nach einer Wissenschaft von der Erziehung (2012) |
G. Howell |
Hypertext meets interactive fiction (1990) | Siehe Hypertext meets interactive fiction (1990) |
Lyn C. Howell |
Using a Technology Grant to Make Real Changes (2009) (erschienen in Handbook of Research on New Media Literacy at the K-12 Level) Using Technology to Create Children’s Books for Students by Students (2006) (erschienen in Handbook of Research on Literacy in Technology at the K-12 Level) | |
Charles P. Howerton |
The Impact of Pre-College Computer Exposure on Student Achievement in Introductory Computer Programming Courses (1988) (erschienen in Computer Science Education 1/1988) «Cactus Systems» (1988) (erschienen in SIGCSE 1988) | |
Jane Howland |
Learning to Solve Problems with Technology (2nd ed.) (2003) | Siehe Learning to Solve Problems with Technology (2nd ed.) (2003) |
Trudy Howles |
A study of attrition and the use of student learning communities in the computer science introductory programming sequence (2009) (erschienen in Computer Science Education 1/2009) | |
Rebecca Howsmon |
Reflections of a Diversity, Equity, and Inclusion Working Group based on Data from a National CS Education Program (2018) (erschienen in SIGCSE 2018) | |
Joop Hox |
Response quality in survey research with children and adolescents (2003) Item nonresponse in questionnaire research with children (2001) Reliability of responses in questionnaire research with children (2000) Children as Respondents in Survey Research (2000) Response Effects in Surveys on Children and Adolescents (2004) | |
Robert E. Hoye |
A Computer Gaming and Simulation for the Preparation of Educational Administrators (1974) (erschienen in Rechner-Gestützter Unterricht) | |
Helmut Hoyer |
Virtuelles Labor-Nutzung vernetzter Multimediatechnologie (1997) (erschienen in Informatik und Lernen in der Informationsgesellschaft) | |
Markus Hoyer |
Jugend 2.0 (2011) | Siehe Jugend 2.0 (2011) |
Michael Hoyer |
Aufwachsen in sozialen Netzwerken (2012) Aufwachsen in virtuellen Medienwelten (2008) Machen Computer Kinder dumm? (2006) Zwischen Kompetenzerwerb und Mediensucht (2010) | |
Timo Hoyer |
e:t:p:M – ein Blended-Learning-Konzept für Großveranstaltungen (2014) (erschienen in Lernräume gestalten - Bildungskontexte vielfältig denken) | |
Celia Hoyles |
Designing Digital Technologies for Layered Learning (2006) (erschienen in Informatics Education - The Bridge between Using and Understanding Computers) | |
Johanna Höysniemi |
Evaluating Children's Interactive Products (2008) | Siehe Evaluating Children's Interactive Products (2008) |
Freeman A. Hrabowski |
Pursuing the Dream (2019) (erschienen in SIGCSE 2019) | |
Herbert Hrachovec |
Wortbild (2009) (erschienen in PowerPoint) Zwei Stunden und der Rest der Woche (2006) | |
Alison Hramiak |
A Practical Guide to Teaching Computing and ICT in the Secondary School (2014) | Siehe A Practical Guide to Teaching Computing and ICT in the Secondary School (2014) |
Judith Hromcik |
Java in the morning...Java in the evening...Java in 2004 (2003) (erschienen in SIGCSE 2003) The year in review (2005) (erschienen in SIGCSE 2005) The object is objects (2002) (erschienen in SIGCSE 2002) | |
Juraj Hromkovic | Siehe Juraj Hromkovic | Siehe Juraj Hromkovic |
Aemilian Hron |
Lernplattformen in der Schule (2011) Schul- und Bildungsportale im Vergleich (2007) | |
Andrea Hrušecká |
Computing in Pre-primary Education (2020) | Siehe Computing in Pre-primary Education (2020) |
Roman Hrušecký |
Computing in Pre-primary Education (2020) | Siehe Computing in Pre-primary Education (2020) |
Arbeitsgruppe HSGYM |
Hochschulreife und Studierfähigkeit (2009) | Siehe Hochschulreife und Studierfähigkeit (2009) |
S. Hsi |
One-to-one technology-enhanced learning (2006) Information Technologies for Informal Learning in Museums and Out-of-School Settings (2009) |
|
James I. Hsia |
Taming Java for the classroom (2005) (erschienen in SIGCSE 2005) | |
Pei Hsia |
Brooks’ Law Revisited (1999) | Siehe Brooks’ Law Revisited (1999) |
I-Han Hsiao |
Extending parameterized problem-tracing questions for Java with personalized guidance (2009) (erschienen in ITiCSE 2009) | |
Wen-Jung Hsin |
Learning Computer Networking Through Illustration (2015) | |
Courtney Hsing |
Changes in Dispositional Empathy in American College Students Over Time (2011) | Siehe Changes in Dispositional Empathy in American College Students Over Time (2011) |
Cheng-Mei Hsu |
A Teacher Professional Development Platform in the Big Data Trend (2018) | Siehe A Teacher Professional Development Platform in the Big Data Trend (2018) |
Chih-tung Hsu |
Brooks’ Law Revisited (1999) | Siehe Brooks’ Law Revisited (1999) |
Feihong Hsu |
CFX (2004) (erschienen in SIGCSE 2004) | |
Hsiu-Chin Hsu |
Visualizing the CPU scheduler and page replacement algorithms (1999) (erschienen in SIGCSE 1999) | |
Jeremy Hsu |
The Strava Heat Map and the End of Secrets (2018) | Siehe The Strava Heat Map and the End of Secrets (2018) |
Sunny Y. Y. Hsu |
A collaborative ubiquitous learning platform for computer science education (2009) (erschienen in ITiCSE 2009) | |
Yu-Chang Hsu |
Web 2.0 Technologies as Cognitive Tools of the New Media Age (2009) (erschienen in Handbook of Research on New Media Literacy at the K-12 Level) Web 2.0 Applications and Practices for Learning Through Collaboration (2014) | |
Aye Chan Zay Hta |
Augmented Reality as a Tool for Authentic Learning of Clinical Skills in Early Years of Medical Training (2017) | Siehe Augmented Reality as a Tool for Authentic Learning of Clinical Skills in Early Years of Medical Training (2017) |
Annie Hu |
Pensieve (2019) (erschienen in SIGCSE 2019) | |
Bo Hu |
Einsatz eines webbasierten Mehrautorensystems in der Lehre (2008) (erschienen in DeLFI 2008) | |
Chenglie Hu |
Computational thinking (2011) Can Students Design Software? (2016) (erschienen in SIGCSE 2016) | |
Gongzhu Hu |
A Simulated Hardware for an Operating System Course Project (1994) (erschienen in Computer Science Education 1/1994) | |
Helen H. Hu | Siehe Helen H. Hu | Siehe Helen H. Hu |
Ji Hu |
Tele-lab IT security (2004) (erschienen in SIGCSE 2004) New Media for Teaching Applied Cryptography and Network Security (2006) (erschienen in Innovative Approaches for Learning and Knowledge Sharing) | |
Jiankun Hu |
Wireless Interactive Teaching by Using Keypad-Based ARS (2006) (erschienen in Audience response systems in higher education) | |
Winnie Hu |
Seeing No Progress, Some Schools Drop Laptops (2007) | Siehe Seeing No Progress, Some Schools Drop Laptops (2007) |
Xia Hu |
The Science of Detecting LLM-Generated Text (2024) (erschienen in Communications of the ACM) | |
Xiao Hu |
Access Moodle Using Mobile Phones (2016) | Siehe Access Moodle Using Mobile Phones (2016) |
Xiaolin Hu |
Portable labs in a box for embedded system education (2010) (erschienen in ITiCSE 2010) | |
Yifan Hu |
Putting Recommendations on the Map (2009) GMap: Drawing Graphs as Maps (2009) | |
Aja Huang |
Mastering the game of Go without human knowledge (2017) | Siehe Mastering the game of Go without human knowledge (2017) |
Chun-Chieh Huang |
Interaction processes in network supported collaborative concept mapping (1999) (erschienen in ITiCSE 1999) | |
Dijiang Huang |
ThoTh Lab (2017) (erschienen in SIGCSE 2017) | |
Jeffrey Huang |
Interactive Wallpaper (2005) | Siehe Interactive Wallpaper (2005) |
Po-Sen Huang |
Competition-level code generation with AlphaCode (2022) | Siehe Competition-level code generation with AlphaCode (2022) |
Ronghuai Huang |
Authentic Learning Through Advances in Technologies (2017) | Siehe Authentic Learning Through Advances in Technologies (2017) |
Shih-Lung Huang |
Visualization of Program Behaviors (2008) (erschienen in Informatics Education - Supporting Computational Thinking) | |
Timothy Huang |
A unified approach to introductory computer science (2009) (erschienen in ITiCSE 2009) | |
Yingdan Huang |
What did qubits ever do for me (2010) (erschienen in ITiCSE 2010) | |
Yizhen Huang |
Virtual Reality in Teacher Education from 2010 to 2020 (2023) | Siehe Virtual Reality in Teacher Education from 2010 to 2020 (2023) |
Falls Ihnen diese Seite gefallen hat
Webtechnisches
HTML-File: 20.11.2024
(c) beat.doebe.li 1996-2024 Dies ist eine Seite aus Beats Biblionetz (https://beat.doebe.li/bibliothek/)