Leaders Fostering Teachers´ Learning Environments for Technology IntegrationSarah K. Howard, Jen Scott Curwood, Kelli McGraw
Zu finden in: Second Handbook of Information Technology in Primary and Secondary Education (Seite 515 bis 533), 2018
|
|
Diese Seite wurde seit 1 Jahr inhaltlich nicht mehr aktualisiert.
Unter Umständen ist sie nicht mehr aktuell.
Zusammenfassungen
This chapter addresses how school leaders can support teachers’ professional learning and technology integration through a learning design perspective. Through this perspective, teachers engage in sensemaking to enact policy through teaching and learning. This can afford an authentic and contextualized approach to teachers’ professional learning. To do this it is necessary for school leaders to create a culture of learning and experimentation. School leaders can do this through fostering teachers’ engagement in contemporary professional learning, such as developing personal learning networks and communities. These can be online or face-to-face in local schools, or a mixture of the two, formal or informal, and structured or unstructured. The chapter highlights that professional learning should be flexible and personalized to teachers’ contexts. This is increasingly possible as teachers have access to diverse networks and communities, which support engagement with a wide range of professionals, resources, and experiences that may not be available in local schools. The chapter concludes with recommendations on how school leaders can employ a learning design perspective to create this includes opportunities for teachers to make sense of technology integration and experiment and continuously learn to support digital technology use in their school context.
Von Sarah K. Howard, Jen Scott Curwood, Kelli McGraw im Buch Second Handbook of Information Technology in Primary and Secondary Education (2018) im Text Leaders Fostering Teachers´ Learning Environments for Technology Integration Dieses Kapitel erwähnt ...
Personen KB IB clear | Peggy A. Ertmer , Matthew J. Koehler , Punya Mishra , Anne T. Ottenbreit-Leftwich , Olgun Sadik , Emine Sendurur , Polat Sendurur | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Begriffe KB IB clear | LehrerInteacher , microbloggingmicroblogging | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Texte |
|
Dieses Kapitel erwähnt vermutlich nicht ...
Nicht erwähnte Begriffe | Schule, Unterricht |
Zitationsgraph
Zitationsgraph (Beta-Test mit vis.js)
Anderswo finden
Volltext dieses Dokuments
Leaders Fostering Teachers´ Learning Environments for Technology Integration: Artikel als Volltext bei Springerlink (: , 310 kByte; : ) |
Anderswo suchen
Beat und dieses Kapitel
Beat hat Dieses Kapitel während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Beat besitzt kein physisches, aber ein digitales Exemplar. Eine digitale Version ist auf dem Internet verfügbar (s.o.). Aufgrund der wenigen Einträge im Biblionetz scheint er es nicht wirklich gelesen zu haben. Es gibt bisher auch nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.