Personen mit Bla
Name |
Ist AutorIn von |
wird erwähnt in |
|---|---|---|
| G. A. Blaauw |
Computer Architecture (1997) | |
| Cora Blabusch |
Welche Schreibkompetenz? (2007) | Siehe Welche Schreibkompetenz? (2007) |
| Alexis Black |
Education for the Age of AI (2024) | Siehe Education for the Age of AI (2024) |
| Jason T. Black |
Exploring our Privilege (2019) (erschienen in SIGCSE 2019) | |
| Michael Black |
Teaching AVR Assembly by Building an Arduino Arcade Machine (2019) (erschienen in ITiCSE 2019) | |
| Michael David Black |
A full system x86 simulator for teaching computer organization (2011) (erschienen in SIGCSE 2011)Teaching computer architecture with a graphical PC simulator (2011) (erschienen in ITiCSE 2011) Experiences of Promoting Student Engagement Through Game-Enhanced Learning (2012) | |
| Rebecca W. Black |
Design and evaluation of a computer science and engineering course for middle school girls (2010) (erschienen in SIGCSE 2010) | |
| Roy Black |
A first-year experience report on a model for statewide deployment of CS principles courses (abstract only) (2014) (erschienen in SIGCSE 2014) | |
| Simon Blackburn |
The Oxford Dictionary of Philosophy (1996) | Siehe The Oxford Dictionary of Philosophy (1996) |
| Susan Blackmore |
Consciousness (2005) The Meme Machine (1999) | |
| Alan F. Blackwell |
A Taxonomy of Diagram Taxonomies (1998) | Siehe A Taxonomy of Diagram Taxonomies (1998) |
| Georg Blaha |
Internet-Technologie zur Unterstützung 'Offenen Lernens' in der Oberstufe (2000) | Siehe Internet-Technologie zur Unterstützung 'Offenen Lernens' in der Oberstufe (2000) |
| Don Blaheta |
CS262 (2009) (erschienen in SIGCSE 2009)Unci (2015) A visual proof of amortised-linear resizable arrays (2009) (erschienen in ITiCSE 2009) Democracy in the classroom (2009) (erschienen in ITiCSE 2009) | |
| Andrej Blaho |
Exploring Control in Early Computing Education (2018) Informatics in Primary School (2011) (erschienen in Informatics in Schools) | |
| Ann M. Blair |
Too much to know (2010) | Siehe Too much to know (2010) |
| Kristen P. Blair |
The ABCs of How We Learn (2016) | Siehe The ABCs of How We Learn (2016) |
| Lynne Blair |
Using children's literature to introduce computing principles and concepts in primary schools (2019) | Siehe Using children's literature to introduce computing principles and concepts in primary schools (2019) |
| Tony Blair |
Europe is falling behind (2005) | Siehe Europe is falling behind (2005) |
| Robert J. Blake |
Brave New Digital Classroom (2008) | Siehe Brave New Digital Classroom (2008) |
| Sally Blake |
Technology and Young Children (2011) | Siehe Technology and Young Children (2011) |
| Gerold Blakowski |
Soziale Eingebundenheit als Schlüsselfaktor im E-Learning (2003) | Siehe Soziale Eingebundenheit als Schlüsselfaktor im E-Learning (2003) |
| Roger Blamire |
The ICT Impact Report (2006) | Siehe The ICT Impact Report (2006) |
| Berit Blanc |
KI@Bildung (2021) | Siehe KI@Bildung (2021) |
| Lori Blanc |
On the retention of female computer science students (1996) (erschienen in SIGCSE 1996) | |
| Jeremiah Blanchard |
Hybrid Environments (2017) (erschienen in ICER 2017) | |
| Philippe Blanchard |
Sprachliche Netzwerke (2008) | Siehe Sprachliche Netzwerke (2008) |
| Sarah Blanchard |
Using Tracing and Sketching to Solve Programming Problems (2017) (erschienen in ICER 2017) |
|
| Bettina Blanck |
Erwägungsdidaktik und erwägungsorientiertes Lernen und Lehren im Netz (2011) | Siehe Erwägungsdidaktik und erwägungsorientiertes Lernen und Lehren im Netz (2011) |
| José Miguel Blanco |
Integration of active methodologies with the reuse of shared online videos (2018) | Siehe Integration of active methodologies with the reuse of shared online videos (2018) |
| Saul Blanco |
CAT's (2014) (erschienen in SIGCSE 2014) | |
| Saúl A. Blanco |
Active Learning in a Discrete Mathematics Class (2018) (erschienen in SIGCSE 2018) | |
| Constance G. Bland |
The Web and distance learning (1997) Using large projects in a computer science curriculum (panel session) (2000) (erschienen in SIGCSE 2000)Legos, Java and programming assignments for CS1 (2003) (erschienen in SIGCSE 2003) | |
| Ann Blandford |
WOMBAT (1990) (erschienen in ICCAL '90) | |
| Dick K. Blandford |
Five easy but effective assessment methods (2003) (erschienen in SIGCSE 2003) | |
| Jennifer M. Blaney |
Examining the Relationship Between Introductory Computing Course Experiences, Self-Efficacy, and Belonging Among First-Generation College Women (2017) (erschienen in SIGCSE 2017)Broadening Participation in Computing (2019) (erschienen in SIGCSE 2019) | |
| Douglas Blank |
Uncommon Teaching Languages (2016) (erschienen in SIGCSE 2016)Panel (2017) (erschienen in SIGCSE 2017) | |
| Douglas S. Blank |
Variations on a theme (2010) A music context for teaching introductory computing (2009) (erschienen in ITiCSE 2009) Deep Learning in the Classroom (2018) (erschienen in SIGCSE 2018) Personalizing CS1 with robots (2009) (erschienen in SIGCSE 2009) | |
| Glenn D. Blank |
Bringing the breadth of computer science to middle schools (2012) (erschienen in SIGCSE 2012) | |
| Jennifer Blank |
Transformationsanspruch in Forschung und Bildung (2023) | Siehe Transformationsanspruch in Forschung und Bildung (2023) |
| Julia Blank |
Mediengestützte Patientenfälle in der parodontologischen Ausbildung am Universitätsklinikum Freiburg (2014) (erschienen in DeLFI 2014 Workshops) | |
| Reiner Blank |
Der MBTI (1992) Typisch Mensch (1999) | |
| Jo Blannin |
Mobile Technologies Supporting Professional Learning Communities Within Pre-service Teacher STEM Education (2017) | Siehe Mobile Technologies Supporting Professional Learning Communities Within Pre-service Teacher STEM Education (2017) |
| Juan-Manuel de Blas |
Automatic E-learning contents composition by using gap analysis techniques (2009) (erschienen in ITiCSE 2009) A multidisciplinary computer science master program (2008) (erschienen in ITiCSE 2008) | |
| Alexander Blasberg |
Evaluation einer Statistiklehrveranstaltung mit dem JACK R-Modul (2017) (erschienen in DeLFI 2017)Quantitative Methodenkompetenzen im Praxissemester in Lehramtsstudiengängen (2019) (erschienen in DELFI 2019) | |
| Edith Blaschitz |
Zukunft des Lernens (2012) Offener Bildungsraum Hochschule (2008) Zwischen re-orientation und Kampf gegen Schmutz und Schund' (2008) |
|
| Sonja Blaschke |
«Ohne Reply-Taste gibt es keinen Raum für Trolle» (2020) | Siehe «Ohne Reply-Taste gibt es keinen Raum für Trolle» (2020) |
| Alex Blasdel |
Wie man fröhlich die Welt verschlechtert (2024) | Siehe Wie man fröhlich die Welt verschlechtert (2024) |
| Brianna Blaser |
Access to Computing Education for Students with Disabilities (2018) (erschienen in SIGCSE 2018) Universal Access to Computing Education (2015) | |
| Carina Blaser |
«Soziale Medien bringen Jugendliche um wichtige Erfahrungen» (2023) | Siehe «Soziale Medien bringen Jugendliche um wichtige Erfahrungen» (2023) |
| Karl Hans Bläsius |
Künstliche Intelligenz und Atomwaffen | Siehe Künstliche Intelligenz und Atomwaffen |
| J. Blat |
The role of teachers in editing and authoring Units of Learning using IMS Learning Design (2005) Computer Assisted Assessment Patterns for Different Target Users (2011) (erschienen in Investigations of E-Learning Patterns) | |
| Inge Blatt |
Schreibprozesse im medialen Wandel (2004) Der Computer im Deutschunterricht der Grundschule (2001) | |
| Birgit Blättel-Mink |
Kompendium der Innovationsforschung (2006) | Siehe Kompendium der Innovationsforschung (2006) |
| Pascale Blatter |
«Lebenswelten sind auch Medienwelten» (2013) Fit für den Durchbruch (2013) | |
| Jonas Blattgerste |
Project Heb@AR (2020) | Siehe Project Heb@AR (2020) |
| Andreas Blättler |
Dis Connecting Media (2011) | Siehe Dis Connecting Media (2011) |
| Hannah Blau |
FrenchPress Gives Students Automated Feedback on Java Program Flaws (2015) | |
| Ina Blau |
Children's Participation Patterns in Online Communities (2009) | Siehe Children's Participation Patterns in Online Communities (2009) |
| Katrin Blawat |
Sie haben ihr Ziel erreicht (2018) Ich weiss genau, wie du dich fühlst (2019) Die Kunst, zu vergessen (2017) Schluss mit Tinte (2018) | |
| Todd Blayone |
Exploring cross-cultural digital competencies (2018) | Siehe Exploring cross-cultural digital competencies (2018) |
| Uwe Blazey |
Ein Metriken basierter Ansatz für das Informationsmanagement von e-Learning Projekten (2005) (erschienen in DeLFI 2005) | |
| Jörg Blech |
Heillose Medizin (2005) Die Krankheitserfinder (2003) | |
| Paula Bleckmann | Siehe Paula Bleckmann | Siehe Paula Bleckmann |
| Peter Bleckmann |
Interaktive Lernobjekte in einem mobilen Einsatzumfeld (2005) (erschienen in DeLFI 2005) | |
| Ron Bleed |
The IT Leader as Alchemist (2006) (erschienen in Educause Review 41/1) | |
| Wolf-Gideon Bleek |
Medienunterstütztes Lernen (2002) | Siehe Medienunterstütztes Lernen (2002) |
| Ingo Blees |
Freie Bildungsmedien (OER) (2013) Edutags (2014) Unterricht gestalten mit digitalen Bildungsmedien (2014) |
|
| Hannah Bleher |
Wissen und nicht wissen (2023) | Siehe Wissen und nicht wissen (2023) |
| Holger Bleich | Siehe Holger Bleich | Siehe Holger Bleich |
| Barbara Bleisch |
Kinder wollen (2020) Mitte des Lebens Warum wir unseren Eltern nichts schulden (2018) | |
| A. L. Bleloch |
How to Model It (1994) | Siehe How to Model It (1994) |
| Axel M. Blessing |
VideoClipQuests as an E-Learning Pattern (2011) (erschienen in Investigations of E-Learning Patterns) | |
| Nataly Bleuel |
Wir waren mal schlauer (2019) | Siehe Wir waren mal schlauer (2019) |
| Jessica Blevins |
Muddy hill games (2011) (erschienen in ITiCSE 2011) | |
| Gerhard Blickle |
Arbeits- und Organisationspsychologie (2008) | Siehe Arbeits- und Organisationspsychologie (2008) |
| Joachim Bliemeister |
Informationstechnische Grundbildung in der Sekundarstufe I in den allgemeinbildenden Schulen des Landes Rheinland-Pfalz. (1986) (erschienen in Informatik-Grundbildung in Schule und Beruf) | |
| Mathias Bliemeister |
Ansichten zur Kommentarkultur in Weblogs (2010) | Siehe Ansichten zur Kommentarkultur in Weblogs (2010) |
| Susanna Bliggenstorfer |
«Wir pflegen zwei Welten» (2014) | Siehe «Wir pflegen zwei Welten» (2014) |
| Sonja Blignaut |
Using Cognitive Edge Methods for Knowledge Creation and Collective SenseMaking (2007) (erschienen in Hands-on Knowledge Co-Creation and Sharing) | |
| Paulo Blikstein |
Proceedings of Constructionism / FabLearn 2023 (2024) Computing Education (2019) Maker Movement in Education: History and Prospects (2017) Defining and Designing Computer Science Education in a K12 Public School District (2019) (erschienen in SIGCSE 2019)NetLogo (2013) (erschienen in SIGCSE 2013) | |
| Alan S. Blinder |
Fear of Offshoring (2005) | Siehe Fear of Offshoring (2005) |
| T. J. Bliss |
Open Educational Resources: A Review of the Literature (2014) | Siehe Open Educational Resources: A Review of the Literature (2014) |
Falls Ihnen diese Seite gefallen hat
Webtechnisches
HTML-File: 20.11.2025
(c) beat.doebe.li 1996-2025 Dies ist eine Seite aus Beats Biblionetz (https://beat.doebe.li/bibliothek/)

