Personen mit Gar
Name |
Ist AutorIn von |
wird erwähnt in |
---|---|---|
Thomas Garaio |
Achtung, Fertig, Code! (2018) ![]() | Siehe Achtung, Fertig, Code! (2018) ![]() |
Nestor Garay-Vitoria |
Use of concept maps to analyze students' understanding of the I/O subsystem (2013) ![]() ![]() Changing the learning process of the input/output topic using a game in a portable console (2010) (erschienen in ITiCSE 2010) | |
Christine Garbe |
Schlüsselkompetenz Lesen (2024) ![]() | Siehe Schlüsselkompetenz Lesen (2024) ![]() |
Detlef Garbe |
Total Cost of Ownership - Ein Kernthema für die vernetzte Schule (2003) Wartung und Support von Schulnetzwerken (2003) ![]() Dokumentation und Analyse von Wartungs- und Supportabläufen für multimediale Netzwerke in Schulen (2003) (erschienen in Regionale IT-Planung für Schulen) | |
Lisa S. Garbrecht |
Growing the High School CS Teacher Workforce (2018) (erschienen in SIGCSE 2018) | |
Sonia Garcha |
Bebras Challenge in a Learning Analytics Enriched Environment (2022) ![]() ![]() | Siehe Bebras Challenge in a Learning Analytics Enriched Environment (2022) ![]() ![]() |
Antero Garcia |
Annotation (2021) ![]() | Siehe Annotation (2021) ![]() |
Daniel D. Garcia | Siehe Daniel D. Garcia | Siehe Daniel D. Garcia |
David Garcia |
Two-Year Progress of Pilot Research Activities in Teaching Digital Thinking Project (TDT) (2023) ![]() ![]() | Siehe Two-Year Progress of Pilot Research Activities in Teaching Digital Thinking Project (TDT) (2023) ![]() ![]() |
Olga Garcia |
Working Together to Provide Equitable CS K-12 Educator Professional Development at Scale (2018) (erschienen in SIGCSE 2018) | |
Oscar Garcia |
A proposed undergraduate bioinformatics curriculum for computer scientists (2002) ![]() ![]() | |
Paula Garcia |
Integrating Emerging Technologies throughout the Geology Undergraduate Curriculum (2006) Teaching Inclusive Thinking to Undergraduate Students in Computing Programs (2018) ![]() ![]() | |
Renato Dominguez Garcia |
Anwendungen und Nutzen der automatischen Erkennung von Web-Genres in persönlichen und Community-Wissensnetzen (2009) Aufgabenprototypen zur Unterstützung der Selbststeuerung im Ressourcen-basierten Lernen (2011) (erschienen in DeLFI 2011) | |
Rita Garcia |
Codification Pedagogy for Introductory Courses (2017) ![]() ![]() Scaffolding the Design Process using Parsons Problems (2018) ![]() ![]() Instructional Framework for CS1 Question Activities (2019) ![]() ![]() | |
Saturnino Garcia |
Integrating Social Justice Topics into CS1 (2018) (erschienen in SIGCSE 2018) Improving Classroom Preparedness Using Guided Practice (2018) ![]() ![]() Below C Level (2019) ![]() ![]() Active Learning in Systems Courses (2018) (erschienen in SIGCSE 2018) | |
Soledad Garcia |
E-learning content adaptation for deaf students (2007) (erschienen in ITiCSE 2007) | |
Eva García |
A mobile learning tool to deliver online questionnaires (2010) (erschienen in ITiCSE 2010) A system for usable unification of interfaces of learning objects in m-learning (2011) (erschienen in ITiCSE 2011) Adaptation of educational contents to mobile devices (2011) (erschienen in ITiCSE 2011) | |
Josefina Guerrero García |
A Method for Generating Multiplatform User Interfaces for E-Learning Environments (2009) ![]() ![]() | |
Renato Domínguez García |
Von Tags zu semantischen Netzen (2009) CROKODIL (2011) (erschienen in ITiCSE 2011) | |
Oscar García Perales |
Personalized web learning by joining OER (2014) ![]() ![]() | Siehe Personalized web learning by joining OER (2014) ![]() ![]() |
Antonio García-Cabot |
A mobile learning tool to deliver online questionnaires (2010) (erschienen in ITiCSE 2010) Adaptation of educational contents to mobile devices (2011) (erschienen in ITiCSE 2011) A system for usable unification of interfaces of learning objects in m-learning (2011) (erschienen in ITiCSE 2011) | |
Ángel García-Crespo |
SEDA, an advanced software tool in its generation (1997) ![]() ![]() | |
Ignacio García-Fernández |
Serious Games for Health and Safety Training (2012) ![]() ![]() | Siehe Serious Games for Health and Safety Training (2012) ![]() ![]() |
Juan García-Garland |
A Case of Teaching Practice Founded on a Theoretical Model (2020) ![]() ![]() | Siehe A Case of Teaching Practice Founded on a Theoretical Model (2020) ![]() ![]() |
Ginés García-Mateos |
A course on algorithms and data structures using on-line judging (2009) (erschienen in ITiCSE 2009) | |
Cesar García-Osorio |
A tool for teaching LL and LR parsing algorithms (2008) (erschienen in ITiCSE 2008) Teaching push-down automata and turing machines (2008) (erschienen in ITiCSE 2008) | |
Nicolás García-Pedrajas |
A tool for teaching LL and LR parsing algorithms (2008) (erschienen in ITiCSE 2008) Teaching push-down automata and turing machines (2008) (erschienen in ITiCSE 2008) | |
Joanne Garde-Hansen |
Media and Memory (2011) ![]() | Siehe Media and Memory (2011) ![]() |
Anne Marie Gardner |
Examining the usability of images in the design of a web-based progress monitoring system for students who are Deaf / Hard of Hearing (2018) ![]() ![]() | Siehe Examining the usability of images in the design of a web-based progress monitoring system for students who are Deaf / Hard of Hearing (2018) ![]() ![]() |
Dan Gardner |
Superforcasting (2015) ![]() Turning Future Babble Into Real Foresight (2014) ![]() ![]() | |
Donald G. Gardner |
Computer use, self-confidence, and attitudes (1993) ![]() ![]() | Siehe Computer use, self-confidence, and attitudes (1993) ![]() ![]() |
Howard Gardner | Siehe Howard Gardner | Siehe Howard Gardner |
John Gardner |
e-Learning (2006) ![]() | Siehe e-Learning (2006) ![]() |
Lesley Gardner |
Exploratory analysis of students’ perception in regard to using educational tools in the class-using activity theory (2018) ![]() ![]() Is Participatory Pedagogy Useful and Satisfying for Tertiary Students? (2018) ![]() ![]() Students’ perceptions of using technology in flipped classrooms environment (2018) ![]() ![]() | |
Mark K. Gardner |
Broadening accessibility to computer science for K-12 education (2010) (erschienen in ITiCSE 2010) | |
Martin Gardner |
aha! Gotcha (1982) ![]() Penrose Tiles to Trapdoor Ciphers (1988) ![]() Order and Surprise (1983) ![]() Puzzles from Other Worlds (1984) ![]() Great Essays in Science (1984) ![]() | |
Christina Gardner-McCune |
Understanding Professional Identities and Goals of Computer Science Undergraduate Students (2018) ![]() ![]() Understanding CS Undergraduate Students' Professional Identity through the lens of their Professional Development (2019) ![]() ![]() Envisioning AI for K-12 (2019) ![]() ![]() Encouraging Reflection in Support of Learning Data Structures (2019) (erschienen in SIGCSE 2019) Evaluating the Effectiveness of Explicit Instruction in Reducing Program Reasoning Fallacies in Elementary Level Students (2019) ![]() ![]() Machine Learning and the Five Big Ideas in AI (2022) ![]() ![]() Improving Functional Programming Understanding through Student-Created Instructional Videos (2019) ![]() ![]() Teaching «Lawfulness» With Kodu (2016) ![]() ![]() Calypso for Cozmo (2018) (erschienen in SIGCSE 2018) Evaluating the Effect of Using Physical Manipulatives to Foster Computational Thinking in Elementary School (2017) ![]() ![]() |
|
Karsten Gareis |
Wirtschaftlichkeit (2001) ![]() ![]() | Siehe Wirtschaftlichkeit (2001) ![]() ![]() |
Simson Garfinkel |
Stopping Spam (1998) | Siehe Stopping Spam (1998) |
Nupur Garg |
Earthworm (2018) ![]() ![]() | |
Vikram Garg |
Mastering Social Media Mining with R (2015) ![]() | Siehe Mastering Social Media Mining with R (2015) ![]() |
Greg Gargarian |
The Art of Design (1996) | Siehe The Art of Design (1996) |
Natascha Garisch |
Klare Vorschriften für den Umgang mit digitalen Medien (2013) ![]() ![]() | Siehe Klare Vorschriften für den Umgang mit digitalen Medien (2013) ![]() ![]() |
Virginia E. Garland |
Digital Literacy and the Use of Wireless Portable Computers, Planners, and Cell Phones for K-12 Education (2006) ![]() ![]() Wireless Technologies and Multimedia Literacies (2009) ![]() ![]() | |
Ryan Garlick |
Using alice in CS1 (2010) (erschienen in ITiCSE 2010) | |
Robert Garmann |
Ein Format für Bewertungsvorschriften in automatisiert bewertbaren Programmieraufgaben (2019) (erschienen in DELFI 2019) Die Evaluation generischer Einbettung automatisierter Programmbewertung am Beispiel von Moodle und aSQLg (2014) ![]() ![]() Evaluation automatisierter Programmbewertung bei der Vermittlung der Sprachen Java und SQL mit den Gradern «aSQLg» und «Graja» aus studentischer Persp (2013) (erschienen in DeLFI 2013) Grappa - die Spinne im Netz der Autobewerter und Lernmanagementsysteme (2015) ![]() Bewertungsaspekte und Tests in Java-Programmieraufgaben für Graja im ProFormA-Aufgabenformat (2016) ![]() ![]() | |
William Garner |
FERPA, HIPAA, and Other Privacy Concerns in Online Education (2018) ![]() ![]() | Siehe FERPA, HIPAA, and Other Privacy Concerns in Online Education (2018) ![]() ![]() |
F. Garnet Walters |
Recruiting more computer science students - what to do after the «glamour» has gone away? (1988) ![]() ![]() | |
David K. Garnick |
A Breadth-First Introductory Curriculum in Computing (1991) (erschienen in Computer Science Education 3/1991) | |
Valentina Garoia |
Netbooks on the rise (2010) ![]() ![]() | Siehe Netbooks on the rise (2010) ![]() ![]() |
Joel Garreau |
Radical Evolution (2006) ![]() | Siehe Radical Evolution (2006) ![]() |
Muriel Garreta Domingo |
Made-to-Measure Learning Materials (2006) ![]() ![]() | |
Jesse James Garrett |
The Elements of User Experience (2002) ![]() ![]() | Siehe The Elements of User Experience (2002) ![]() ![]() |
Robyne Garrett |
Dramatising the S and M in STEM (2021) ![]() ![]() | Siehe Dramatising the S and M in STEM (2021) ![]() ![]() |
W. Garrett Mitchener |
A chat room assignment for teaching network security (2001) ![]() ![]() | |
John Garrick |
Informal Learning in the Workplace (1998) | |
José M. Garrido |
Integrating elementary computational modeling and programming principles (abstract only) (2012) (erschienen in SIGCSE 2012) | |
D. Randy Garrison |
Blended Learning in Higher Education (2007) A framework for analysing critical thinking in computer conferences (2001) | |
Patrick Garrity |
WebMapReduce (2011) ![]() ![]() | |
Élise Garrot |
The Development of TE-Cap (2007) ![]() ![]() | |
Ariana Garrote |
Fernunterricht während der Coronavirus-Pandemie (2021) ![]() ![]() Akzeptanz von Indikatoren zur Beurteilung von überfachlichen Kompetenzen durch Lehrpersonen der Zyklen 1 bis 3 im Kanton Zug (2021) ![]() ![]() | |
Jesper Garsdal |
Bildung in the Digital Age (2022) ![]() ![]() | Siehe Bildung in the Digital Age (2022) ![]() ![]() |
Hansjürgen Garstka |
Selbstdatenschutz (2002) (erschienen in Perspektive Datenschutz) | |
Hans-Jürgen Garstka |
Die Verantwortbarkeit des Computereinsatzes in der Schule (1996) ![]() | Siehe Die Verantwortbarkeit des Computereinsatzes in der Schule (1996) ![]() |
Anja Gärtig-Daugs |
Zehn Jahre Elementarinformatik – Elementare Informatikkompetenzen als Basis für nicht-konsumierenden und reflektierten Umgang mit Computer-Medien in der Vor- und Grundschule, 2008-2017 (2017) ![]() ![]() Notwendigkeit der Integration elementarinformatischer Lerneinheiten in den Vor- und Grundschulunterricht (2018) ![]() ![]() Computer science experimenter's kit for use in preschool and primary school (2016) ![]() ![]() «Wie funktioniert das?» - Informatische Konzepte in der Vor- und Grundschule spielerisch begreifen und anwenden (2019) ![]() ![]() Kindliche Modelle der digitalen Welt (2017) ![]() ![]() |
|
Claudia Gartler |
Spielend Lernen im Kindergarten - Neue Technologien im Einsatz (2011) ![]() ![]() | Siehe Spielend Lernen im Kindergarten - Neue Technologien im Einsatz (2011) ![]() ![]() |
Rudolf Gartmann |
Die Einführung der Informatik an den Mittelschulen (1982) | Siehe Die Einführung der Informatik an den Mittelschulen (1982) |
Jessica Gärtner |
Fake or Real? Analyse physikalischer Phänomene in viralen Videos im forschend-entdeckenden Lernkontext (2016) ![]() ![]() | |
Gartner Group |
TCO Manager for Distributed Computing (1999) ![]() ![]() ![]() TCO Analyst (1997) ![]() ![]() Total Cost of Ownership (1996) ![]() | |
Alan Garvey |
Writing in an upper-level CS course (2010) ![]() ![]() | |
Megean Garvin |
The Role of CS Departments in The US President's «CS for All» Initiative (2017) ![]() ![]() | |
Kathy Garvin-Doxas |
Defensive climate in the computer science classroom (2006) ![]() ![]() Defensive climate in the computer science classroom (2002) ![]() ![]() Making Visible the Behaviors that Influence Learning Environment (2004) ![]() ![]() What can computer science learn from a fine arts approach to teaching? (2005) ![]() ![]() | |
Kevin A. Gary |
The Software Factory (2002) ![]() ![]() A project spine framework for software engineering education (abstract only) (2013) (erschienen in SIGCSE 2013) | |
Richard Gary Epstein |
Latest developments in the «killer robot» computer ethics scenario (1995) ![]() ![]() | |
Badie Garzaldeen |
Online-Feedback und Auswertung für E-Learning (2003) ![]() ![]() | |
Manuel Garzi |
inform@21 (2017) ![]() inform@21 - Kommentar für Lehrpersonen (2017) ![]() ![]() |
Falls Ihnen diese Seite gefallen hat
Webtechnisches
HTML-File: 10.02.2025
(c) beat.doebe.li 1996-2025 Dies ist eine Seite aus Beats Biblionetz (https://beat.doebe.li/bibliothek/)