Personen mit Gar
Name |
Ist AutorIn von |
wird erwähnt in |
|---|---|---|
| Thomas Garaio |
Achtung, Fertig, Code! (2018) | Siehe Achtung, Fertig, Code! (2018) |
| Nestor Garay-Vitoria |
Changing the learning process of the input/output topic using a game in a portable console (2010) (erschienen in ITiCSE 2010) Use of concept maps to analyze students' understanding of the I/O subsystem (2013) (erschienen in Koli Calling 2013) | |
| Christine Garbe |
Schlüsselkompetenz Lesen (2024) | Siehe Schlüsselkompetenz Lesen (2024) |
| Detlef Garbe |
Total Cost of Ownership - Ein Kernthema für die vernetzte Schule (2003) Dokumentation und Analyse von Wartungs- und Supportabläufen für multimediale Netzwerke in Schulen (2003) (erschienen in Regionale IT-Planung für Schulen) Wartung und Support von Schulnetzwerken (2003) | |
| Andrew Garber |
SAVE Act Would Undermine Voter Registration for All Americans (2025) | Siehe SAVE Act Would Undermine Voter Registration for All Americans (2025) |
| Lisa S. Garbrecht |
Growing the High School CS Teacher Workforce (2018) (erschienen in SIGCSE 2018) | |
| Sonia Garcha |
Bebras Challenge in a Learning Analytics Enriched Environment (2022) | Siehe Bebras Challenge in a Learning Analytics Enriched Environment (2022) |
| Antero Garcia |
Annotation (2021) | Siehe Annotation (2021) |
| Daniel D. Garcia | Siehe Daniel D. Garcia | Siehe Daniel D. Garcia |
| David Garcia |
Two-Year Progress of Pilot Research Activities in Teaching Digital Thinking Project (TDT) (2023) | Siehe Two-Year Progress of Pilot Research Activities in Teaching Digital Thinking Project (TDT) (2023) |
| Olga Garcia |
Working Together to Provide Equitable CS K-12 Educator Professional Development at Scale (2018) (erschienen in SIGCSE 2018) | |
| Oscar Garcia |
A proposed undergraduate bioinformatics curriculum for computer scientists (2002) (erschienen in SIGCSE 2002) | |
| Paula Garcia |
Teaching Inclusive Thinking to Undergraduate Students in Computing Programs (2018) (erschienen in SIGCSE 2018)Integrating Emerging Technologies throughout the Geology Undergraduate Curriculum (2006) | |
| Renato Dominguez Garcia |
Aufgabenprototypen zur Unterstützung der Selbststeuerung im Ressourcen-basierten Lernen (2011) (erschienen in DeLFI 2011) Anwendungen und Nutzen der automatischen Erkennung von Web-Genres in persönlichen und Community-Wissensnetzen (2009) | |
| Rita Garcia |
Codification Pedagogy for Introductory Courses (2017) (erschienen in ICER 2017)Instructional Framework for CS1 Question Activities (2019) (erschienen in ITiCSE 2019)Scaffolding the Design Process using Parsons Problems (2018) (erschienen in Koli Calling 2018) | |
| Saturnino Garcia |
Active Learning in Systems Courses (2018) (erschienen in SIGCSE 2018) Improving Classroom Preparedness Using Guided Practice (2018) (erschienen in SIGCSE 2018)Integrating Social Justice Topics into CS1 (2018) (erschienen in SIGCSE 2018) Below C Level (2019) (erschienen in ITiCSE 2019) | |
| Soledad Garcia |
E-learning content adaptation for deaf students (2007) (erschienen in ITiCSE 2007) | |
| Eva García |
A system for usable unification of interfaces of learning objects in m-learning (2011) (erschienen in ITiCSE 2011) A mobile learning tool to deliver online questionnaires (2010) (erschienen in ITiCSE 2010) Adaptation of educational contents to mobile devices (2011) (erschienen in ITiCSE 2011) | |
| Josefina Guerrero García |
A Method for Generating Multiplatform User Interfaces for E-Learning Environments (2009) (erschienen in Multiplatform E-Learning Systems and Technologies) | |
| Renato Domínguez García |
CROKODIL (2011) (erschienen in ITiCSE 2011) Von Tags zu semantischen Netzen (2009) | |
| Oscar García Perales |
Personalized web learning by joining OER (2014) | Siehe Personalized web learning by joining OER (2014) |
| Antonio García-Cabot |
A mobile learning tool to deliver online questionnaires (2010) (erschienen in ITiCSE 2010) A system for usable unification of interfaces of learning objects in m-learning (2011) (erschienen in ITiCSE 2011) Adaptation of educational contents to mobile devices (2011) (erschienen in ITiCSE 2011) | |
| Ángel García-Crespo |
SEDA, an advanced software tool in its generation (1997) | |
| Ignacio García-Fernández |
Serious Games for Health and Safety Training (2012) | Siehe Serious Games for Health and Safety Training (2012) |
| Juan García-Garland |
A Case of Teaching Practice Founded on a Theoretical Model (2020) | Siehe A Case of Teaching Practice Founded on a Theoretical Model (2020) |
| Ginés García-Mateos |
A course on algorithms and data structures using on-line judging (2009) (erschienen in ITiCSE 2009) | |
| Cesar García-Osorio |
Teaching push-down automata and turing machines (2008) (erschienen in ITiCSE 2008) A tool for teaching LL and LR parsing algorithms (2008) (erschienen in ITiCSE 2008) | |
| Nicolás García-Pedrajas |
Teaching push-down automata and turing machines (2008) (erschienen in ITiCSE 2008) A tool for teaching LL and LR parsing algorithms (2008) (erschienen in ITiCSE 2008) | |
| Joanne Garde-Hansen |
Media and Memory (2011) | Siehe Media and Memory (2011) |
| Anne Marie Gardner |
Examining the usability of images in the design of a web-based progress monitoring system for students who are Deaf / Hard of Hearing (2018) | Siehe Examining the usability of images in the design of a web-based progress monitoring system for students who are Deaf / Hard of Hearing (2018) |
| Dan Gardner |
Superforcasting (2015) Turning Future Babble Into Real Foresight (2014) | |
| Donald G. Gardner |
Computer use, self-confidence, and attitudes (1993) | Siehe Computer use, self-confidence, and attitudes (1993) |
| Howard Gardner | Siehe Howard Gardner | Siehe Howard Gardner |
| John Gardner |
e-Learning (2006) | Siehe e-Learning (2006) |
| Lesley Gardner |
Exploratory analysis of students’ perception in regard to using educational tools in the class-using activity theory (2018) Is Participatory Pedagogy Useful and Satisfying for Tertiary Students? (2018) Students’ perceptions of using technology in flipped classrooms environment (2018) | |
| Mark K. Gardner |
Broadening accessibility to computer science for K-12 education (2010) (erschienen in ITiCSE 2010) | |
| Martin Gardner |
aha! Gotcha (1982) Penrose Tiles to Trapdoor Ciphers (1988) Order and Surprise (1983) Puzzles from Other Worlds (1984) Great Essays in Science (1984) | |
| Christina Gardner-McCune | Siehe Christina Gardner-McCune | Siehe Christina Gardner-McCune |
| Karsten Gareis |
Wirtschaftlichkeit (2001) | Siehe Wirtschaftlichkeit (2001) |
| Simson Garfinkel |
Stopping Spam (1998) | Siehe Stopping Spam (1998) |
| Nupur Garg |
Earthworm (2018) (erschienen in Koli Calling 2018) | |
| Vikram Garg |
Mastering Social Media Mining with R (2015) | Siehe Mastering Social Media Mining with R (2015) |
| Greg Gargarian |
The Art of Design (1996) | Siehe The Art of Design (1996) |
| Natascha Garisch |
Klare Vorschriften für den Umgang mit digitalen Medien (2013) | Siehe Klare Vorschriften für den Umgang mit digitalen Medien (2013) |
| Virginia E. Garland |
Wireless Technologies and Multimedia Literacies (2009) (erschienen in Handbook of Research on New Media Literacy at the K-12 Level)Digital Literacy and the Use of Wireless Portable Computers, Planners, and Cell Phones for K-12 Education (2006) (erschienen in Handbook of Research on Literacy in Technology at the K-12 Level) | |
| Ryan Garlick |
Using alice in CS1 (2010) (erschienen in ITiCSE 2010) | |
| Robert Garmann |
Evaluation automatisierter Programmbewertung bei der Vermittlung der Sprachen Java und SQL mit den Gradern «aSQLg» und «Graja» aus studentischer Persp (2013) (erschienen in DeLFI 2013) Bewertungsaspekte und Tests in Java-Programmieraufgaben für Graja im ProFormA-Aufgabenformat (2016) (erschienen in DeLFI 2016)Grappa - die Spinne im Netz der Autobewerter und Lernmanagementsysteme (2015) Die Evaluation generischer Einbettung automatisierter Programmbewertung am Beispiel von Moodle und aSQLg (2014) (erschienen in DeLFI 2014)Ein Format für Bewertungsvorschriften in automatisiert bewertbaren Programmieraufgaben (2019) (erschienen in DELFI 2019) | |
| Jigme Garne |
Schule wollte Kinder mit Trackern überwachen – jetzt stoppt sie das Projekt (2024) | Siehe Schule wollte Kinder mit Trackern überwachen – jetzt stoppt sie das Projekt (2024) |
| William Garner |
FERPA, HIPAA, and Other Privacy Concerns in Online Education (2018) | Siehe FERPA, HIPAA, and Other Privacy Concerns in Online Education (2018) |
| F. Garnet Walters |
Recruiting more computer science students - what to do after the «glamour» has gone away? (1988) (erschienen in SIGCSE 1988) | |
| David K. Garnick |
A Breadth-First Introductory Curriculum in Computing (1991) (erschienen in Computer Science Education 3/1991) | |
| Valentina Garoia |
Netbooks on the rise (2010) | Siehe Netbooks on the rise (2010) |
| Joel Garreau |
Radical Evolution (2006) | Siehe Radical Evolution (2006) |
| Muriel Garreta Domingo |
Made-to-Measure Learning Materials (2006) (erschienen in Innovative Approaches for Learning and Knowledge Sharing) | |
| Jesse James Garrett |
The Elements of User Experience (2002) | Siehe The Elements of User Experience (2002) |
| Robyne Garrett |
Dramatising the S and M in STEM (2021) | Siehe Dramatising the S and M in STEM (2021) |
| W. Garrett Mitchener |
A chat room assignment for teaching network security (2001) (erschienen in SIGCSE 2001) | |
| John Garrick |
Informal Learning in the Workplace (1998) | |
| José M. Garrido |
Integrating elementary computational modeling and programming principles (abstract only) (2012) (erschienen in SIGCSE 2012) | |
| D. Randy Garrison |
Blended Learning in Higher Education (2007) A framework for analysing critical thinking in computer conferences (2001) | |
| Patrick Garrity |
WebMapReduce (2011) (erschienen in SIGCSE 2011) | |
| Élise Garrot |
The Development of TE-Cap (2007) (erschienen in Creating New Learning Experiences on a Global Scale) | |
| Ariana Garrote |
Fernunterricht während der Coronavirus-Pandemie (2021) Akzeptanz von Indikatoren zur Beurteilung von überfachlichen Kompetenzen durch Lehrpersonen der Zyklen 1 bis 3 im Kanton Zug (2021) | |
| Jesper Garsdal |
Bildung in the Digital Age (2022) | Siehe Bildung in the Digital Age (2022) |
| Hansjürgen Garstka |
Selbstdatenschutz (2002) (erschienen in Perspektive Datenschutz) | |
| Hans-Jürgen Garstka |
Die Verantwortbarkeit des Computereinsatzes in der Schule (1996) | Siehe Die Verantwortbarkeit des Computereinsatzes in der Schule (1996) |
| Anja Gärtig-Daugs |
Zehn Jahre Elementarinformatik – Elementare Informatikkompetenzen als Basis für nicht-konsumierenden und reflektierten Umgang mit Computer-Medien in der Vor- und Grundschule, 2008-2017 (2017) Notwendigkeit der Integration elementarinformatischer Lerneinheiten in den Vor- und Grundschulunterricht (2018) Kindliche Modelle der digitalen Welt (2017) «Wie funktioniert das?» - Informatische Konzepte in der Vor- und Grundschule spielerisch begreifen und anwenden (2019) (erschienen in Informatik für alle)Computer science experimenter's kit for use in preschool and primary school (2016) |
|
| Claudia Gartler |
Spielend Lernen im Kindergarten - Neue Technologien im Einsatz (2011) | Siehe Spielend Lernen im Kindergarten - Neue Technologien im Einsatz (2011) |
| Rudolf Gartmann |
Die Einführung der Informatik an den Mittelschulen (1982) | Siehe Die Einführung der Informatik an den Mittelschulen (1982) |
| Jessica Gärtner |
Fake or Real? Analyse physikalischer Phänomene in viralen Videos im forschend-entdeckenden Lernkontext (2016) (erschienen in DeLFI 2016) | |
| Gartner Group |
TCO Manager for Distributed Computing (1999) TCO Analyst (1997) Total Cost of Ownership (1996) | |
| Alan Garvey |
Writing in an upper-level CS course (2010) (erschienen in SIGCSE 2010) | |
| Megean Garvin |
The Role of CS Departments in The US President's «CS for All» Initiative (2017) (erschienen in SIGCSE 2017) | |
| Kathy Garvin-Doxas |
Making Visible the Behaviors that Influence Learning Environment (2004) (erschienen in Computer Science Education 2/2004)What can computer science learn from a fine arts approach to teaching? (2005) (erschienen in SIGCSE 2005)Defensive climate in the computer science classroom (2006) (erschienen in Koli Calling 2006)Defensive climate in the computer science classroom (2002) (erschienen in SIGCSE 2002) | |
| Kevin A. Gary |
A project spine framework for software engineering education (abstract only) (2013) (erschienen in SIGCSE 2013) The Software Factory (2002) (erschienen in Computer Science Education 1-2/2002) | |
| Richard Gary Epstein |
Latest developments in the «killer robot» computer ethics scenario (1995) (erschienen in SIGCSE 1995) | |
| Badie Garzaldeen |
Online-Feedback und Auswertung für E-Learning (2003) (erschienen in DeLFI 2003) | |
| Manuel Garzi |
inform@21 (2017) inform@21 - Kommentar für Lehrpersonen (2017) St. Galler KI-Kompetenzrahmen für die Bildung (2025) |
Falls Ihnen diese Seite gefallen hat
Webtechnisches
HTML-File: 20.11.2025
(c) beat.doebe.li 1996-2025 Dies ist eine Seite aus Beats Biblionetz (https://beat.doebe.li/bibliothek/)

(erschienen in
