Examining the usability of images in the design of a web-based progress monitoring system for students who are Deaf / Hard of HearingSimon Hooper, Rayne Sperling, Susan Rose, Jian Liao, Michelle Hepfer, Xinyur Li, Anne Marie Gardner
Zu finden in: EdMedia 2018, 2018
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Zusammenfassungen
Ave: PM is a software suite designed to help monitor the literacy development of students who are Deaf or Hard of Hearing. Our presentation will address the issues associated with using traditional progress monitoring tools and briefly demonstrate four new assessments designed specifically for students with a hearing loss. Each assessment includes three elements: A student interface that presents the assessment and gathers student performance data; a teacher-scoring tool; and a data visualization component that displays longitudinal student-progress. We will also report on the results of an empirical study to collect data about the usability of images used in one of the new assessments: Picture Naming. This study is currently in progress; data-collection and analysis will be completed by the end of the current academic year.
Von Simon Hooper, Rayne Sperling, Susan Rose, Jian Liao, Michelle Hepfer, Xinyur Li, Anne Marie Gardner im Konferenz-Band EdMedia 2018 (2018) im Text Examining the usability of images in the design of a web-based progress monitoring system for students who are Deaf / Hard of Hearing Dieses Konferenz-Paper erwähnt ...
Begriffe KB IB clear | UsabilityUsability , Visualisierungvisualization |
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Examining the usability of images in the design of a web-based progress monitoring system for students who are Deaf / Hard of Hearing: Volltext als PDF (: , 177 kByte; : 2021-03-21) |
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Beat und dieses Konferenz-Paper
Beat hat Dieses Konferenz-Paper während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Er hat Dieses Konferenz-Paper einmalig erfasst und bisher nicht mehr bearbeitet. Beat besitzt kein physisches, aber ein digitales Exemplar. Eine digitale Version ist auf dem Internet verfügbar (s.o.). Aufgrund der wenigen Einträge im Biblionetz scheint er es nicht wirklich gelesen zu haben. Es gibt bisher auch nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.