Personen mit Kau
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Jürgen Kaube |
Großer Unfug (2018) ![]() ![]() Der ewige Schwätzer liegt einmal mehr falsch (2023) ![]() ![]() | |
David Kaufer |
Encouraging reading and collaboration using classroom salon (2010) (erschienen in ITiCSE 2010) | |
Simone Kauffeld |
Arbeits-, Organisations- und Personalpsychologie für Bachelor (2011) ![]() | Siehe Arbeits-, Organisations- und Personalpsychologie für Bachelor (2011) ![]() |
Rémy Kauffmann |
Neue Medien - neuer Unterricht? (2019) Neue Medien als Chance für einen zeitgemässen Schulunterricht (2019) ![]() ![]() | |
Alan S. Kaufman |
IQ Testing 101 (2009) ![]() | Siehe IQ Testing 101 (2009) ![]() |
Marcia Kaufman |
Cognitive Computing and Big Data Analytics (2015) ![]() | Siehe Cognitive Computing and Big Data Analytics (2015) ![]() |
Paul Kaufman |
Kreativität entdecken ![]() | Siehe Kreativität entdecken ![]() |
Samuel J. Kaufman |
Design and evaluation of a computer science and engineering course for middle school girls (2010) ![]() ![]() | |
Trent E. Kaufman |
Data-Driven Decision Making in the K-12 Classroom (2014) ![]() ![]() | Siehe Data-Driven Decision Making in the K-12 Classroom (2014) ![]() ![]() |
Andreas Kaufmann |
Tablets machen lernen einfacher (2016) | Siehe Tablets machen lernen einfacher (2016) |
Donat Kaufmann |
Eine kurze Anleitung zur digitalen Selbstverteidigung (2017) ![]() ![]() | Siehe Eine kurze Anleitung zur digitalen Selbstverteidigung (2017) ![]() ![]() |
Helen Kaufmann |
Lernumgebungen an der Hochschule (2014) ![]() ![]() ![]() | Siehe Lernumgebungen an der Hochschule (2014) ![]() ![]() ![]() |
Katrin Kaufmann |
Beteiligung an informellem Lernen ![]() ![]() | |
Laura Kaufmann |
Fossilmotoriker? Nein, danke (2016) ![]() ![]() | Siehe Fossilmotoriker? Nein, danke (2016) ![]() ![]() |
Luise Kaufmann |
DIAL- Ein BigBlueButton-basiertes System für interaktive Live-Übertragungen von Vorlesungen (2017) ![]() ![]() | |
Moritz Kaufmann |
IT-Spezialisten sind gar nicht so begehrt (2020) ![]() ![]() Neu im Angebot: Die Daten der Kunden (2023) ![]() ![]() | |
Pascal Kaufmann | Siehe Pascal Kaufmann | Siehe Pascal Kaufmann |
Saara Kaufmann |
Embedded Micro Degree an der RWU (2024) ![]() ![]() | Siehe Embedded Micro Degree an der RWU (2024) ![]() ![]() |
Thomas Kaufmann |
Die Druckmacher ![]() | Siehe Die Druckmacher ![]() |
Ruth Kaufmann-Hayoz |
Didaktischer Leitfaden für E-Learning (2003) | Siehe Didaktischer Leitfaden für E-Learning (2003) |
Christa Kaune |
Mathematikdidaktik im Wissenschaftsgefüge (2005) Kognitive Strategien von Schülern beim Programmieren (1984) ![]() ![]() | |
Bernhard J. Kausch |
Chancen und Schwierigkeiten der nachhaltigen Integration einer internetbasierten Lehr- und Lernplattform in die universitäre Lehre. (2003) ![]() ![]() | |
Max Kaussow |
Hackathon als Pflichtmodul im ersten Semester (2024) ![]() ![]() | Siehe Hackathon als Pflichtmodul im ersten Semester (2024) ![]() ![]() |
Manolya Kavakli-Thorne |
Using the SCORE software package to analyse novice computer graphics programming (2011) (erschienen in ITiCSE 2011) | |
Edward Kavazanjian |
Building and Evaluating Education and Outreach Programs for an NSF Engineering Research Center, the Center for Bio-mediated and Bio-inspired Geotechnics (CBBG) (2018) ![]() ![]() | Siehe Building and Evaluating Education and Outreach Programs for an NSF Engineering Research Center, the Center for Bio-mediated and Bio-inspired Geotechnics (CBBG) (2018) ![]() ![]() |
Lydia E. Kavraki |
Software for project-based learning of robot motion planning (2013) ![]() ![]() | |
Koray Kavukcuoglu |
Competition-level code generation with AlphaCode (2022) ![]() ![]() | Siehe Competition-level code generation with AlphaCode (2022) ![]() ![]() |
Tastuki Kawaguchi |
How to Foster Creativity? (2018) (erschienen in SIGCSE 2018) | |
Saba Kawas |
Who Teaches Accessibility? (2018) ![]() ![]() | |
Jalal Kawash |
Leveraging the Raspberry Pi for CS Education (2018) ![]() ![]() Undergraduate Assembly Language Instruction Sweetened with the Raspberry Pi (2016) ![]() ![]() | |
Greg Kawell |
Brainstorming How to Use Lego Mindstorms EV3 in the Classroom (2015) | |
Alan Kay | Siehe Alan Kay | Siehe Alan Kay |
Andrew Kay |
Discovering Missing Stages in the Teaching of Algorithm Analysis (2018) ![]() ![]() | |
David G. Kay | Siehe David G. Kay | Siehe David G. Kay |
Jennifer S. Kay |
Robotics in computer science education (2013) ![]() ![]() Contextualized approaches to introductory computer science (2011) ![]() ![]() Sneaking in through the back door (2014) ![]() ![]() | |
Judy Kay |
Editorial (2001) ![]() ![]() Analyzing Collaborative Interactions with Data Mining Methods for the Benefit of Learning (2010) ![]() ![]() Over-confidence and confusion in using bloom for programming fundamentals assessment (2012) ![]() ![]() On the reliability of classifying programming tasks using a neo-piagetian theory of cognitive development (2012) ![]() ![]() Mastering cognitive development theory in computer science education (2013) ![]() ![]() A Microworld for Developing Learning Design Strategies (1992) (erschienen in Computer Science Education 2/1992) Problem-Based Learning for Foundation Computer Science Courses (2000) ![]() ![]() | |
Ken Kay |
Twenty-First Century Students Need 21st Century Skills (2011) ![]() ![]() | Siehe Twenty-First Century Students Need 21st Century Skills (2011) ![]() ![]() |
Robin Kay |
Exploring the Use of Mathematics Apps for Elementary School Students (2018) ![]() ![]() Understanding Factors that Influence the Effectiveness of Learning Objects in Secondary School Classrooms (2009) ![]() ![]() A Formative Analysis of Interactive Classroom Communication Systems Used in Secondary School Classrooms (2009) ![]() ![]() | |
Kadir Yucel Kaya |
Creating and Evaluating a Visual Programming Course Based on Student Experience (2017) ![]() ![]() | Siehe Creating and Evaluating a Visual Programming Course Based on Student Experience (2017) ![]() ![]() |
Özgür Kaya |
Online education experiences (2010) (erschienen in ITiCSE 2010) | |
Fares Kayali |
Two-Year Progress of Pilot Research Activities in Teaching Digital Thinking Project (TDT) (2023) ![]() ![]() | Siehe Two-Year Progress of Pilot Research Activities in Teaching Digital Thinking Project (TDT) (2023) ![]() ![]() |
Mizue Kayama |
Collaborative E-Learning System and E-Pedagogy (2008) ![]() ![]() | |
Mary Kayler |
Integrating Role-Playing Games into Computer Science Courses as a Pedagogical Tool (2015) ![]() ![]() | Siehe Integrating Role-Playing Games into Computer Science Courses as a Pedagogical Tool (2015) ![]() ![]() |
Errol Kaylor |
Defining What Empirically Works Best (2019) ![]() ![]() | Siehe Defining What Empirically Works Best (2019) ![]() ![]() |
Yasemin Kaymak | ||
Ina Kayser |
Digitale Strategien in der Europäischen Union (2011) ![]() | Siehe Digitale Strategien in der Europäischen Union (2011) ![]() |
Nicolas Kayser-Bril |
Automating Society Report 2020 (2020) ![]() ![]() | Siehe Automating Society Report 2020 (2020) ![]() ![]() |
Siddharth Kaza | Siehe Siddharth Kaza | Siehe Siddharth Kaza |
Elizabeth R. Kazakoff |
Computational thinking and tinkering (2014) ![]() ![]() | Siehe Computational thinking and tinkering (2014) ![]() ![]() |
Ioannis Kazanidis |
Courseware Evaluation Through Content, Usage and Marking Assessment (2014) ![]() ![]() Restrictions and Abilities of SCORM (2012) ![]() ![]() | |
Niakam Kazemi |
IPsecLite (2010) ![]() ![]() | |
Max B. Kazemzadeh |
The art and science of game programming (2006) ![]() ![]() Experience with an industry-driven capstone course on game programming (2005) ![]() ![]() | |
Ayaan M. Kazerouni |
Quantifying Incremental Development Practices and Their Relationship to Procrastination (2017) ![]() ![]() Toward Continuous Assessment of the Programming Process (2018) (erschienen in SIGCSE 2018) Toward Continuous Assessment of the Programming Process (2019) ![]() ![]() Assessing Incremental Testing Practices and Their Impact on Project Outcomes (2019) ![]() ![]() |
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Abdul Samad Kazi |
Hands-on Knowledge Co-Creation and Sharing (2007) ![]() ![]() | Siehe Hands-on Knowledge Co-Creation and Sharing (2007) ![]() ![]() |
Nida Kazim |
Framing classroom climate for student learning and retention in computer science (2014) ![]() ![]() | |
Antje Kazimiers |
Programmiereinstieg mit Python interaktiv und grafisch mit der CMU CS Academy (2021) ![]() ![]() | |
Wajahat Kazmi |
Friends with Faces (2009) | Siehe Friends with Faces (2009) |
Fengfeng Ke |
Games, Learning, and Assessment (2012) ![]() ![]() | Siehe Games, Learning, and Assessment (2012) ![]() ![]() |
Shannon Ke |
Novice Rationales for Sketching and Tracing, and How They Try to Avoid It (2019) ![]() ![]() | |
Therese Keane |
Teaching Coding in K-12 Schools (2023) ![]() ![]() Involving Everyone (2017) ![]() ![]() | |
Andy Kearney |
Muddy hill games (2011) (erschienen in ITiCSE 2011) | |
Matthew Kearney |
Conceptualising Authentic Mobile Learning (2016) ![]() ![]() Feature Based Sentiment Analysis for Evaluating the Mobile Pedagogical Affordances of Apps (2017) ![]() ![]() | |
Gavin Kearns |
Just Enough Programming for Eight-years Olds (2015) | |
Phil Kearns |
A secure unrestricted advanced systems laboratory (1999) ![]() ![]() | |
Iretta B. C. Kearse |
Computer science olympiad (2008) ![]() ![]() | |
Greg Kearsley |
Hypertext Hands-On! (1989) ![]() | |
Tobias Keber |
Es bringt nichts, ChatGPT zu verbieten (2023) ![]() ![]() | Siehe Es bringt nichts, ChatGPT zu verbieten (2023) ![]() ![]() |
Rudolf W. Keck |
Lernorte (2014) ![]() | |
Alexandra Kedves | Siehe Alexandra Kedves | Siehe Alexandra Kedves |
James Leslie Keedy |
Überlegungen zur Einführung von Bachelor- und Master-Graden für die Informatik an deutschen Universitäten. (1998) (erschienen in Informatik und Ausbildung) | |
Desmond Keegan |
Unterrichten in Europa via Satellit (1996) (erschienen in Virtueller Campus) | |
James G. Keegan |
Engineering Complex Systems (1997) ![]() | Siehe Engineering Complex Systems (1997) ![]() |
Mathew Keegan |
Turi (2012) (erschienen in WIPSCE '12) | |
Harry Keeling |
Can students reengineer? (2008) ![]() ![]() | |
James Keeling |
Competition-level code generation with AlphaCode (2022) ![]() ![]() | Siehe Competition-level code generation with AlphaCode (2022) ![]() ![]() |
Aaron W. Keen |
Earthworm (2018) ![]() ![]() Program Decomposition and Complexity in CS1 (2015) ![]() ![]() | |
Andrew Keen | Siehe Andrew Keen | Siehe Andrew Keen |
Andrew Keenan |
NeuroSoccer (2015) | |
Sarah Keenan |
Developing a Rhetoric of Aesthetics (2019) ![]() ![]() | Siehe Developing a Rhetoric of Aesthetics (2019) ![]() ![]() |
Jared Keengwe |
Handbook of Research on Integrating Computer Science and Computational Thinking in K-12 Education (2020) ![]() Handbook of Research on Media Literacy in the Digital Age (2016) ![]() Using technology pedagogical content knowledge development to enhance learning outcomes (2012) ![]() ![]() | |
Hilde van Keer |
Scripting by assigning roles (2007) (erschienen in International Journal of Computer-Supported Collaborative Learning, Volume 2) | |
Niklas M. Keerl |
Inside the Router (2021) ![]() ![]() | Siehe Inside the Router (2021) ![]() ![]() |
Christoph Keese |
Silicon Valley (2014) ![]() ![]() «Die Hälfte der Jobs verschwindet» (2014) ![]() | |
Jeremy Keeshin |
Read Write Code (2002) ![]() Rediscovering the Passion, Beauty, Joy, and Awe (2016) ![]() ![]() | |
Stella Kefala |
The ICT Impact Report (2006) ![]() ![]() | Siehe The ICT Impact Report (2006) ![]() ![]() |
Julia Kehl |
Innovate Teaching! (2012) ![]() | Siehe Innovate Teaching! (2012) ![]() |
Manfred Kehlert |
START IT 2 (2005) ![]() | Siehe START IT 2 (2005) ![]() |
Colleen Kehoe | Siehe Colleen Kehoe | Siehe Colleen Kehoe |
Mareike Kehrer |
Hochschulbildung nach Corona (2021) ![]() ![]() | Siehe Hochschulbildung nach Corona (2021) ![]() ![]() |
Lap Kei Wong |
From Archi Torture to architecture (2007) ![]() ![]() | |
Marcus Keichel |
Das Elektroauto (2013) ![]() | Siehe Das Elektroauto (2013) ![]() |
Frank C. Keil |
The Seductive Allure of Neuroscience Explanations (2008) ![]() | Siehe The Seductive Allure of Neuroscience Explanations (2008) ![]() |
Karl-August Keil |
Lehrerfortbildung Informatik in Bayern (1984) ![]() ![]() Entdeckendes Lernen im Rechnerunterstützten Unterricht (1974) ![]() ![]() | |
Matthias Keil |
Informatische Bildung im Freistaat Sachsen - ein Gesamtkonzept (2005) (erschienen in Unterrichtskonzepte für informatische Bildung) | |
Philip Keil |
«Chefs wollen sich keine Blösse geben» (2020) ![]() ![]() | Siehe «Chefs wollen sich keine Blösse geben» (2020) ![]() ![]() |
Reinhard Keil | Siehe Reinhard Keil | Siehe Reinhard Keil |
Miriam Keilbach |
Das neue, alte Twitter (2023) ![]() ![]() | Siehe Das neue, alte Twitter (2023) ![]() ![]() |
Bob Keim |
Assessing students' practice of professional values (2008) (erschienen in ITiCSE 2008) | |
Melanie Keim |
Schnitzeljagd am Tablet (2023) ![]() | Siehe Schnitzeljagd am Tablet (2023) ![]() |
Sylvia Keim |
Freunde, Familie und das eigene Leben (2006) | Siehe Freunde, Familie und das eigene Leben (2006) |
Peter Keimer |
Beratung im Schulbereich (1995) ![]() ![]() | |
Gal Keinan |
Evaluating the Effectiveness of Animated Cartoons in an Intelligent Math Tutoring System Using Educational Data Mining (2018) ![]() ![]() | Siehe Evaluating the Effectiveness of Animated Cartoons in an Intelligent Math Tutoring System Using Educational Data Mining (2018) ![]() ![]() |
Edwin Keiner |
Didaktik - Bildung - Technik - Kritik (2017) ![]() ![]() Evidenzbasierte Pädagogik ohne historische und vergleichende Kontexte? (2012) ![]() ![]() | |
Steve Keirl |
Social and Ethical Issues in Technology Education: Section Introduction (2017) ![]() ![]() | |
David Keirsey |
Please Understand Me II (1998) ![]() Please Understand Me (1978) ![]() ![]() | |
Marcel Keist |
E-Learning bei der Schweizerischen Post wird laufend mobiler (2013) ![]() ![]() |
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