Computer Science Education 2/2007
Kapitel
- Special issue on teaching hardware - software fundamentals (Seite 85 - 86) (Larry Hughes) (2007)
- Simulation, design abstraction, and SystemC (Seite 87 - 96) (Ed Harcourt) (2007)
- A course in real-time embedded software (Seite 97 - 106) (James K. Archibald, Wade S. Fife) (2007)
- A simple and affordable TTL processor for the classroom (Seite 107 - 116) (Dave Feinberg) (2007)
- The contribution of visualization to learning computer architecture (Seite 117 - 127) (Cecile Yehezkel, Mordechai Ben-Ari, Tommy Dreyfus) (2007)
- Model Railroading and Computer Fundamentals (Seite 129 - 139) (John W. McCormick) (2007)
- From Archi Torture to architecture - Undergraduate students design and implement computers using the Multimedia Logic emulator (Seite 141 - 152) (Timothy Daryl Stanley, Lap Kei Wong, Daniel Prigmore, Justin Benson, Nathan Fishler, Leslie D. Fife, Don Colton) (2007)
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Begriffe KB IB clear | Hochschulehigher education institution , ZigBee |
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Nicht erwähnte Begriffe | Universität |
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Volltext dieses Dokuments
Simulation, design abstraction, and SystemC: Artikel als Volltext (: , 462 kByte; : 2021-03-21) | |
A course in real-time embedded software: Artikel als Volltext (: , 596 kByte; : 2021-03-21) | |
A simple and affordable TTL processor for the classroom: Artikel als Volltext (: , 454 kByte; : 2021-03-21) | |
The contribution of visualization to learning computer architecture: Artikel als Volltext (: , 330 kByte; : 2021-03-21) | |
Model Railroading and Computer Fundamentals: Artikel als Volltext (: , 407 kByte; : 2021-03-21) | |
From Archi Torture to architecture: Artikel als Volltext (: , 2197 kByte; : 2021-03-21) |
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Beat und dieses Journal
Beat hat dieses Journal während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Beat besitzt weder ein physisches noch ein digitales Exemplar. Aufgrund der wenigen Einträge im Biblionetz scheint er es nicht wirklich gelesen zu haben. Es gibt bisher auch nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.