/ en / Traditional / help

Beats Biblionetz - Personen

Jane Waite

Dies ist keine offizielle Homepage von Jane Waite, E-Mails an Jane Waite sind hier nicht möglich!
This is not an official homepage of Jane Waite and it is not possible to contact Jane Waite here!

icon12 Texte von Jane Waite Hier finden Sie Texte der gewählten Person, die nicht in den oben aufgelisteten Büchern zu finden sind.

Jahr Volltext Abrufe Text Texttyp
2016 local web  Abstraction and common classroom activities (Jane Waite, Paul Curzon, William Marsh, Sue Sentance)
erschienen in Proceedings of the 11th Workshop in Primary and Secondary Computing Education (WiPSCE 2016) (Seite 112 - 113)
Konferenz-Paper
2017 local web  PRIMM - Exploring pedagogical approaches for teaching text-based programming in school (Sue Sentance, Jane Waite)
erschienen in Proceedings of the 12th Workshop on Primary and Secondary Computing Education, WiPSCE 2017, Nijmegen, The Netherlands, November 8-10, 2017
Konferenz-Paper
2017 local web  5, 6, 3, 5, 10, 1, 1, 5, 4, 1, 5, 3 Teaching with physical computing devices - the BBC micro: bit initiative (Sue Sentance, Jane Waite, Lucy Yeomans, Emily MacLeod)
erschienen in Proceedings of the 12th Workshop on Primary and Secondary Computing Education, WiPSCE 2017, Nijmegen, The Netherlands, November 8-10, 2017
Konferenz-Paper
2017 local web  K-5 Teachers' Uses of Levels of Abstraction Focusing on Design (Jane Waite, Paul Curzon, William Marsh, Sue Sentance)
erschienen in Proceedings of the 12th Workshop on Primary and Secondary Computing Education, WiPSCE 2017, Nijmegen, The Netherlands, November 8-10, 2017
Konferenz-Paper
2018 local web  Comparing K-5 teachers' reported use of design in teaching programming and planning in teaching writing (Jane Waite, Paul Curzon, William Marsh, Sue Sentance)
erschienen in Proceedings of the 13th Workshop in Primary and Secondary Computing Education, WiPSCE 2018, Potsdam, Germany, October 04-06, 2018.
Konferenz-Paper
2019 local  7, 3, 1, 7, 10, 3, 2, 4, 2, 1, 2, 2 What's in the Box? - Metaphors and Misconceptions (Jane Waite, Felienne Hermans, Efthimia Aivaloglou)
erschienen in Hello World 7 (Seite 74 - 76) local web 
Zeitschriftenartikel
2019 local web  Teachers' Experiences of using PRIMM to Teach Programming in School (Sue Sentance, Jane Waite, Maria Kallia)
erschienen in SIGCSE 2019
Konferenz-Paper
2020 local web  2, 2, 1, 5, 8, 6, 1, 4, 5, 1, 6, 1 Using semantic waves to analyse the effectiveness of unplugged computing activities (Paul Curzon, Jane Waite, Karl Maton, James Donohue)
erschienen in WiPSCE '20
Konferenz-Paper
2022 local web  Use of storytelling to increase engagement and motivation in computing in lower primary schools (Saman Rizvi, Sue Sentance, Katharine Childs, Hayley C. Leonard, Oliver Quinlan, Jane Waite)
erschienen in WiPSCE '22 local 
Konferenz-Paper
2024 local web  Teaching CS with and through other forms of knowledge (Paul Curzon, Jane Waite, Karl Maton)
erschienen in WIPSCE '24 local web 
Konferenz-Paper
2024 local web  Funds of identity and culturally responsive computing - K-5 teachers' adaptations to computing resources (Katharine Childs, Jane Waite)
erschienen in WIPSCE '24 local web 
Konferenz-Paper
2024 local web  K-5 pupils' responses to culturally responsive computing lessons (Katharine Childs, Alex Hadwen-Bennett, Jane Waite)
erschienen in WIPSCE '24 local web 
Konferenz-Paper

iconBemerkungen von Jane Waite

Von Jane Waite gibt es im Biblionetz Bemerkungen zu:


Texte
KB IB clear
Abstraction and common classroom activities, Comparing K-5 teachers' reported use of design in teaching programming and planning in teaching writing, K-5 Teachers' Uses of Levels of Abstraction Focusing on Design, PRIMM, Teachers' Experiences of using PRIMM to Teach Programming in School, Teaching with physical computing devices, Use of storytelling to increase engagement and motivation in computing in lower primary schools, Using semantic waves to analyse the effectiveness of unplugged computing activities, What's in the Box?

iconZeitleiste

iconCoautorInnen

Efthimia Aivaloglou, Hayley C. Leonard, Katharine Childs, Paul Curzon, James Donohue, Alex Hadwen-Bennett, Felienne Hermans, Maria Kallia, Emily MacLeod, William Marsh, Karl Maton, Oliver Quinlan, Saman Rizvi, Sue Sentance, Lucy Yeomans

iconZitationsnetz  Dies ist eine graphische Darstellung von im Biblionetz erfassten Zitationen und Co-Autorschaften.

Diese Grafik ist nur im SVG-Format verfügbar. Dieses Format wird vom verwendeteten Browser offenbar nicht unterstützt.

Diese SVG-Grafik fensterfüllend anzeigen

iconBegriffswolke von Jane Waite

iconZitationsgraph

Diese Grafik ist nur im SVG-Format verfügbar. Dieses Format wird vom verwendeteten Browser offenbar nicht unterstützt.

Diese SVG-Grafik fensterfüllend anzeigen

iconZitationsgraph (Beta-Test mit vis.js)

icon19 Erwähnungen  Dies ist eine nach Erscheinungsjahr geordnete Liste aller im Biblionetz vorhandenen Werke, welche die gewählte Person oder ihre Werke erwähnen.

iconVolltexte

What's in the Box?: Kapitel als Volltext (lokal: PDF, 549 kByte)
Auf dem WWW Abstraction and common classroom activities: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 308 kByte; WWW: Link OK 2021-03-21)
Auf dem WWW K-5 Teachers' Uses of Levels of Abstraction Focusing on Design: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 431 kByte; WWW: Link OK )
Auf dem WWW Teaching with physical computing devices: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 529 kByte; WWW: Link OK )
Auf dem WWW PRIMM: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 432 kByte; WWW: Link OK )
Auf dem WWW Comparing K-5 teachers' reported use of design in teaching programming and planning in teaching writing: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 673 kByte; WWW: Link OK )
Auf dem WWW Teachers' Experiences of using PRIMM to Teach Programming in School: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 1588 kByte; WWW: Link OK )
Auf dem WWW Using semantic waves to analyse the effectiveness of unplugged computing activities: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 519 kByte; WWW: Link OK )
Auf dem WWW Use of storytelling to increase engagement and motivation in computing in lower primary schools: Fulltext at the ACM Digital Library ( WWW: Link OK )
Auf dem WWW Teaching CS with and through other forms of knowledge: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 968 kByte; WWW: Link OK )
Auf dem WWW Funds of identity and culturally responsive computing: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 931 kByte; WWW: Link OK )
Auf dem WWW K-5 pupils' responses to culturally responsive computing lessons: Fulltext at the ACM Digital Library (lokal: PDF, 399 kByte; WWW: Link OK )

iconAnderswo suchen  Auch im Biblionetz finden Sie nicht alles. Aus diesem Grund bietet das Biblionetz bereits ausgefüllte Suchformulare für verschiedene Suchdienste an. Biblionetztreffer werden dabei ausgeschlossen.

iconBiblionetz-History Dies ist eine graphische Darstellung, wann wie viele Verweise von und zu diesem Objekt ins Biblionetz eingetragen wurden und wie oft die Seite abgerufen wurde.