Name |
Ist AutorIn von |
wird erwähnt in |
Ilana Ram |
Designs for Learning Analytics to Support Information Problem Solving (2017)
| Siehe Designs for Learning Analytics to Support Information Problem Solving (2017)
|
Ashok Ram Basawapatna |
Closing The Cyberlearning Loop (2015)
| |
Arthi Ramachandran |
Evaluation of the emerging scholars program at Columbia University (abstract only) (2013) (erschienen in SIGCSE 2013)
| |
Narayanan T. Ramachandran |
SIGCSE special project showcase (2011) (erschienen in SIGCSE 2011)
| |
Magnus Ramage |
Systems Thinkers (2009)
Evaluating Groupware Support for Software Engineering Students (2001) (erschienen in Computer Science Education 1/2001)
| |
Bina Ramamurthy |
Building Tools, Gathering Data (2017) (erschienen in SIGCSE 2017) Wanted (2004) (erschienen in SIGCSE 2004) A Practical and Sustainable Model for Learning and Teaching Data Science (2016) (erschienen in SIGCSE 2016) Emerging areas in computer science education (2005) (erschienen in SIGCSE 2005)
| |
Bhaskaran Raman |
SAFE (2017) (erschienen in SIGCSE 2017)
| |
Murali Raman |
Designing Knowledge Management Systems for Teaching and Learning with Wiki Technology (2005)
| Siehe Designing Knowledge Management Systems for Teaching and Learning with Wiki Technology (2005)
|
Vishwanath Raman |
Measuring author contributions to the Wikipedia (2008)
Assigning trust to Wikipedia content (2008) (erschienen in WikiSym 2008)
| |
Aishwarya Ramanathan |
Student Misconceptions of Dynamic Programming (2018)
| Siehe Student Misconceptions of Dynamic Programming (2018)
|
Ruslan Ramanau |
Collaboration and the Net generation (2009)
| Siehe Collaboration and the Net generation (2009)
|
Srinivasa Ramanujan |
| |
Harini Ramaprasad |
Developing Soft Skills with a Classroom Behavior Management Game (2018) (erschienen in SIGCSE 2018)
| |
Gerard Rambally |
Integrating Computational Thinking in Discrete Structures (2017)
| Siehe Integrating Computational Thinking in Discrete Structures (2017)
|
Riklef Rambow |
Experten-Laien-Kommunikation im Wissensmanagement (2004) (erschienen in Psychologie des Wissensmanagements)
| |
Laetitia Ramelet |
«Die Bedenken sind gerechtfertigt» (2023)
ChatGPT – wenn die künstliche Intelligenz schreibt wie ein Mensch (2023)
| |
Aditya Ramesh |
Language Models are Few-Shot Learners (2020)
| Siehe Language Models are Few-Shot Learners (2020)
|
Thomas Ramge |
Machtmaschinen (2021)
Reinventing Capitalism in the Age of Big Data (2018)
Mensch und Maschine (2018)
| |
Zaira Ramírez-Apud |
Analysis of Student Perspectives on Using Tablet PCs in Junior and Senior Level Chemical Engineering Courses (2016)
| Siehe Analysis of Student Perspectives on Using Tablet PCs in Junior and Senior Level Chemical Engineering Courses (2016)
|
Nelly Ramírez-Corona |
Analysis of Student Perspectives on Using Tablet PCs in Junior and Senior Level Chemical Engineering Courses (2016)
| Siehe Analysis of Student Perspectives on Using Tablet PCs in Junior and Senior Level Chemical Engineering Courses (2016)
|
Israel Ramirez-Gamez |
A Cyberensemble of Inversion, Immersion, Shared Knowledge Areas, Query, and Digital Media-Making in STEM Classrooms (2016)
| Siehe A Cyberensemble of Inversion, Immersion, Shared Knowledge Areas, Query, and Digital Media-Making in STEM Classrooms (2016)
|
Gesa Ramm |
Digitales Lernen (2018)
Gelingensbedingungen für den Transfer schulischer Innovationen mit digitalen Medien (2017) (erschienen in journal für schulentwicklung 3/2017)
| |
Michaela Ramm |
Hilfreicher Mehrwert oder lästige Pflicht? (2010) (erschienen in Digitale Medien für Lehre und Forschung) Medienkompetenz und selbstorganisiertes Lernen (2008)
Weg von der klassischen Frontalveranstaltung (2008)
Projekt «Teamtermin» (2009)
| |
Kristin Rammelt |
Einsatz von Speicherprogrammierbaren Steuerungen im Lernlabor Abenteuer Technik (2013)
| Siehe Einsatz von Speicherprogrammierbaren Steuerungen im Lernlabor Abenteuer Technik (2013)
|
Werner Rammert |
Die Pragmatik Des Technischen Wissens (2010)
| Siehe Die Pragmatik Des Technischen Wissens (2010)
|
Stephan Rammler |
Der blinde Fleck der Digitalisierung (2018)
| Siehe Der blinde Fleck der Digitalisierung (2018)
|
Ervin Ramollari |
Sharing and discussing UML modeling exercises in a PLE (2010) (erschienen in ITiCSE 2010)
| |
José M. Ramos |
Georeferenced Learning Activities: An Experience with Moodle (2018)
| Siehe Georeferenced Learning Activities: An Experience with Moodle (2018)
|
Julián Ramos |
Development of a new MOODLE module for a basic course on computer architecture (2008) (erschienen in ITiCSE 2008)
| |
Rafael G. Ramos |
Adessowiki on-line collaborative scientific programming platform (2009) (erschienen in WikiSym 2009)
| |
Monilly Ramos Araujo Melo |
How Many Abilities Can We Measure in Computational Thinking? (2019) (erschienen in SIGCSE 2019)
| |
Olivier Rampnoux |
Origins of Serious Games (2012)
| Siehe Origins of Serious Games (2012)
|
Lehan Ramsay |
Hierarchies of communication (2003)
| Siehe Hierarchies of communication (2003)
|
Stephen Ramsay |
Renaissance computing (2009) (erschienen in SIGCSE 2009)
| |
Andy Ramsden |
Using Personal Digital Assistants (PDAs) with Internet Access to Support Initial Teacher Training in the UK (2005)
| Siehe Using Personal Digital Assistants (PDAs) with Internet Access to Support Initial Teacher Training in the UK (2005)
|
Erich Ramseier |
Vertrautheit im Umgang mit dem Computer (2002)
Vertrautheit mit Informations- und Kommunikationstechnologien (IKT) (2005)
| |
Ernst Ramseier |
Handbuch zur Medienerziehung (1983)
Medienpädagogik (1994)
| |
Dawn Ramsey |
Characteristics of Successful Collaborations to Produce Educated Software Engineering Professionals (2002) (erschienen in Computer Science Education 1-2/2002)
| |
Sean Ramsey |
Using live projects without pain (2007)
| |
Lorenz Ramseyer |
Nutzung elektronischer Unterrichtsmaterial-Plattformen (2012)
| |
Yuri Ramsky |
Study of Information Search Systems of the Internet (2005) (erschienen in From Computer Literacy to Informatics Fundamentals)
| |