/ en / Traditional / help

Beats Biblionetz - Texte

A Cyberensemble of Inversion, Immersion, Shared Knowledge Areas, Query, and Digital Media-Making in STEM Classrooms

Eric Hamilton, George Foe-Aman, Lynette Foe-Aman, Israel Ramirez-Gamez
Zu finden in: Revolutionizing Education with Digital Ink (Seite 191 bis 207), 2016 local 
Erste Seite des Textes (PDF-Thumbnail)
Diese Seite wurde seit 7 Jahren inhaltlich nicht mehr aktualisiert. Unter Umständen ist sie nicht mehr aktuell.

iconZusammenfassungen

Revolutionizing Education with Digital Ink

This paper reports on the theoretical underpinnings, design, and initial findings of a research project funded by the US National Science Foundation´s Cyberlearning Program. At the epicenter of the project is the use of digital ink both in collaborative 'what you see is what I see” workspaces to reshape the nature of flipped classrooms, and in creating interactive digital media, especially videos, used as lessons for the flipped arrangements. In addition to pen-based computing, flipped classrooms, collaborative workspaces, and digital media making, the project deploys help-giving software agents. The purpose of creating the ensemble is to understand the interaction between enabling technologies that can contribute to highly immersive and high-performance learning settings. The classroom ecosystem this ensemble produces appears to foster significant development across multiple accepted categories of social and emotional growth in service of academic learning. For that reason, the focus on learner engagement has expanded to include these growth areas.

Von Eric Hamilton, George Foe-Aman, Lynette Foe-Aman, Israel Ramirez-Gamez im Konferenz-Band Revolutionizing Education with Digital Ink (2016) im Text A Cyberensemble of Inversion, Immersion, Shared Knowledge Areas, Query, and Digital Media-Making in STEM Classrooms

iconDieses Konferenz-Paper erwähnt ...


Begriffe
KB IB clear
flipped classroomflipped classroom, Lernenlearning, MINTscience, technology, engineering, mathematics

iconAnderswo finden

icon

iconVolltext dieses Dokuments

iconAnderswo suchen  Auch im Biblionetz finden Sie nicht alles. Aus diesem Grund bietet das Biblionetz bereits ausgefüllte Suchformulare für verschiedene Suchdienste an. Biblionetztreffer werden dabei ausgeschlossen.

iconBeat und dieses Konferenz-Paper

Beat hat Dieses Konferenz-Paper während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Er hat Dieses Konferenz-Paper einmalig erfasst und bisher nicht mehr bearbeitet. Beat besitzt kein physisches, aber ein digitales Exemplar. Eine digitale Version ist auf dem Internet verfügbar (s.o.). Aufgrund der wenigen Einträge im Biblionetz scheint er es nicht wirklich gelesen zu haben. Es gibt bisher auch nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.

iconBiblionetz-History Dies ist eine graphische Darstellung, wann wie viele Verweise von und zu diesem Objekt ins Biblionetz eingetragen wurden und wie oft die Seite abgerufen wurde.