Personen mit Can
Name |
Ist AutorIn von |
wird erwähnt in |
---|---|---|
Gérôme Canals |
XWiki concerto (2008) (erschienen in WikiSym 2008) | |
Luis Canas |
Towards Community-Driven Development of Educational Materials (2006) (erschienen in Innovative Approaches for Learning and Knowledge Sharing) | |
Alberto J. Cañas | Siehe Alberto J. Cañas | Siehe Alberto J. Cañas |
Daniel A. Cañas |
Graphos (1987) (erschienen in SIGCSE 1987) | |
François Candelon |
Navigating the Jagged Technological Frontier (2023) | Siehe Navigating the Jagged Technological Frontier (2023) |
Dominik Candreia |
FIT4Campus (2011) | Siehe FIT4Campus (2011) |
Cindy Candrian |
You & AI (2023) | Siehe You & AI (2023) |
Linda Candy |
Creativity Support Tools (2006) | Siehe Creativity Support Tools (2006) |
Elias Canetti |
Masse und Macht | |
Raphael Di Canio |
Arbeitstitel: Postkultur (2015) (erschienen in What's next?) | |
Ebru Celikel Cankaya |
Using alice in CS1 (2010) (erschienen in ITiCSE 2010) | |
Alexander B. Cannara |
A Study of Children's Programming (1974) | Siehe A Study of Children's Programming (1974) |
Adam Cannon |
Evaluation of the emerging scholars program at Columbia University (abstract only) (2013) (erschienen in SIGCSE 2013) Backstop (2008) (erschienen in SIGCSE 2008) | |
Kelly R. Cannon |
Second annual robotics summer camp for underrepresented students (2007) (erschienen in ITiCSE 2007) | |
Kevin Cannon |
The Cartoon Introduction to Philosophy (2015) | Siehe The Cartoon Introduction to Philosophy (2015) |
Scott R. Cannon |
Approaches to teaching parallel processing on the undergraduate level (abstract) (1993) (erschienen in SIGCSE 1993) | |
John F. Canny |
Working with pedagogical patterns in PACT (2007) | |
Juan-Carlos Cano |
An instructional approach to drive computer science courses through virtual learning environments (2009) (erschienen in ITiCSE 2009) | |
Finn Canonica |
Mütter zweiter Klasse (2006) | Siehe Mütter zweiter Klasse (2006) |
Roxanne L. Canosa |
Image understanding as a second course in AI (2006) Mock trials and role-playing in computer ethics courses (2008) (erschienen in SIGCSE 2008) | |
Andrea Cantieni | Siehe Andrea Cantieni | Siehe Andrea Cantieni |
Lorenzo Cantoni |
Communicating in the Information Society (2008) (erschienen in Digital Literacy) The context of online training, motivations and barriers on following them by travel agents in the United Kingdom, India and New Zealand. (2018) Impact Study of Tourism Destinations' eLearning (2018) | |
Brenda Cantwell Wilson |
A Study of Factors Promoting Success in Computer Science Including Gender Differences (2002) (erschienen in Computer Science Education 1-2/2002) Contributing to success in an introductory computer science course (2001) (erschienen in SIGCSE 2001) | |
Donal Canty |
Assessment and Learning: The Proximal and Distal Effects of Comparative Judgment (2017) | Siehe Assessment and Learning: The Proximal and Distal Effects of Comparative Judgment (2017) |
Brice Canvel |
Fach Informatik | Siehe Fach Informatik |
Michael Canz |
Learning Experience durch Content Curation und KI-basierte Lernempfehlungen (2024) | Siehe Learning Experience durch Content Curation und KI-basierte Lernempfehlungen (2024) |
Emily Cao |
Integrating Social Justice Topics into CS1 (2018) (erschienen in SIGCSE 2018) | |
Lijuan Cao |
An Active and Collaborative Approach to Teaching Discrete Structures (2018) (erschienen in SIGCSE 2018) | |
Lydia Cao |
Technology developments: How human computer interactions change with technological innovation (2019) | Siehe Technology developments: How human computer interactions change with technological innovation (2019) |
Yingjun Cao |
Evaluating Student Learning from Collaborative Group Tests in Introductory Computing (2017) (erschienen in SIGCSE 2017) The Power of Analogies in Introductory CS Education (Abstract Only) (2017) (erschienen in SIGCSE 2017) Two-Stage Programming Projects (2018) (erschienen in SIGCSE 2018) Achievement Goals in CS1 (2018) (erschienen in SIGCSE 2018) Paper or Online? (2019) (erschienen in ITiCSE 2019) Umweltmediziner warnen: Hyperaktiv durch WLAN? (2018) Gender Differences in Students' Behaviors in CS Classes throughout the CS Major (2017) (erschienen in SIGCSE 2017) Examining the Value of Analogies in Introductory Computing (2016) (erschienen in ICER 2016) | |
Yiwei Cao |
Pattern-Based Cross Media Social Network Analysis for Technology Enhanced Learning in Europe (2006) (erschienen in Innovative Approaches for Learning and Knowledge Sharing) Community Aware Content Adaptation for Mobile Technology Enhanced Learning (2006) (erschienen in Innovative Approaches for Learning and Knowledge Sharing) Mobile Social Software with Context Awareness and Data Uncertainty for Technology-Enhanced Learning (2007) (erschienen in Proceedings of the EC-TEL 2007 PROLEARN Doctoral Consortium) | |
Clemens H. Cap |
«Der neue Gott ist nackt!» (2023) | Siehe «Der neue Gott ist nackt!» (2023) |
Orest Cap |
Impact on Social Change (2008) | Siehe Impact on Social Change (2008) |
Roman Capaul |
Betriebswirtschaft verstehen (2013) Schulführung und Schulentwicklung (2005) | |
Idit Harel Caperton |
Comparison of middle school, high school and community college students' Wiki activity in Globaloria-West Virginia (2009) (erschienen in WikiSym 2009) | |
Boris Capitanu |
A system for developing tablet pc applications for education (2008) (erschienen in SIGCSE 2008) | |
Bryan Caplan |
The Case against Education (2018) | Siehe The Case against Education (2018) |
Guido Capol |
Notebook University - Revolution oder Flop (2003) | Siehe Notebook University - Revolution oder Flop (2003) |
Peter Capon |
Maximizing Learning Outcomes of Computer Science Projects (1999) (erschienen in Computer Science Education 3/1999) | |
Dino Capovilla |
Searching for Barriers to Learning Iteration and Runtime in Computer Science (2015) (erschienen in Proceedings of the Workshop in Primary and Secondary Computing Education, WiPSCE 2015, London, United Kingdom, November 9-11, 2015) Talking at cross purposes (2018) Informatische Bildung und inklusive Pädagogik (2019) | |
Marcel Capparozza |
Lehrerausbildende als Akteure für die Digitalisierung in der Lehrerbildung (2020) Gestaltung und Evaluation von webbasierten Lehrkräftefortbildungen (2023) |
|
Justin Cappos |
Teaching security using hands-on exercises (abstract only) (2014) (erschienen in SIGCSE 2014) Seattle (2009) (erschienen in SIGCSE 2009) | |
Fritjof Capra | Siehe Fritjof Capra | Siehe Fritjof Capra |
Valerio Capraro |
The impact of generative artificial intelligence on socioeconomic inequalities and policymaking (2024) | Siehe The impact of generative artificial intelligence on socioeconomic inequalities and policymaking (2024) |
Rafael Capurro |
Information (1978) Informatik: Von der Technokratie zur Lebenskunst (1992) (erschienen in Gründungsversammlung der Fachgruppe Informatik & Gesellschaft der Schweiz. Informatiker Gesellschaft) Die Herausforderung der Informatik für die Praktische Philosophie (1992) Medien (R-)Evolutionen (2003) Informationstechnik in der Lebenswelt (1991) (erschienen in Informatik: Wege zur Vielfalt beim Lehren und Lernen) |
|
Alex Capus |
Himmelsstürmer (2010) | Siehe Himmelsstürmer (2010) |
Falls Ihnen diese Seite gefallen hat
Webtechnisches
HTML-File: 20.11.2024
(c) beat.doebe.li 1996-2024 Dies ist eine Seite aus Beats Biblionetz (https://beat.doebe.li/bibliothek/)