The Journal of the Learning Sciences 6(4) |
![]() |

Chapter 
- Mindstorms 2 (Seite 401 - 408) (Tim O'Shea)
- Logo-as-Latin Redux (Seite 409 - 416) (Timothy D. Koschmann)
- Why School Reform Is Impossible (Seite 417 - 427) (Seymour Papert) (1997)
This Journal mentions...
This Journaldoes probably not mention... 
![]() Nicht erwähnte Begriffe | Bildung, Digitalisierung, Kinder, LehrerIn, Präoperationales Stadium, Programmiersprachen, Unterricht |
Tagcloud
Citation Graph
Citation Graph(Beta-Test mit vis.js)
Timeline
8 References 
- CSCL - Theory and Practice of an Emerging Paradigm (Timothy D. Koschmann) (1996)
- Paradigm shifts and instructional technology - An introduction
- Paradigm shifts and instructional technology - An introduction
- The Journal of the Learning Sciences 6(4) (1997)
- The Cambridge Handbook of the Learning Sciences (R. Keith Sawyer) (2006)
- Remaining Trouble Spots with Computational Thinking - Addressing unresolved questions concerning computational thinking. (Peter Denning) (2017)
- The Charisma Machine - The Life, Death, and Legacy of One Laptop per Child (Morgan Ames) (2019)
- Designing Constructionist Futures - The Art, Theory, and Practice of Learning Designs (2020)
Fulltext of this document
![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() | Logo-as-Latin Redux: Artikel als Volltext (![]() ![]() |
![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Search at other places 
Beat and dieses Journal
Beat hat dieses Journal während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Beat besitzt weder ein physisches noch ein digitales Exemplar. Es gibt bisher nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.
Biblionetz-History 
default1
default2
default3
default2
default3