Personen mit Cas
Name |
Ist AutorIn von |
wird erwähnt in |
---|---|---|
Giorgio Casadei |
Problem Solving Olympics: An Inclusive Education Model for Learning Informatics (2018) | Siehe Problem Solving Olympics: An Inclusive Education Model for Learning Informatics (2018) |
Martín Casado |
The virtual network system (2005) (erschienen in SIGCSE 2005) | |
Sandra Casalini |
«Frau Rösler, was macht die Corona-Krise mit der Chancengleichheit in der Schule?» (2020) | Siehe «Frau Rösler, was macht die Corona-Krise mit der Chancengleichheit in der Schule?» (2020) |
Gianna Casamassima |
ICILS 2023 im Überblick (2023) | Siehe ICILS 2023 im Überblick (2023) |
Daniel Casanave |
Sapiens I (2020) Sapiens II (2021) | |
Cecilia Casanova |
A Teacher Workshop for Introducing Computational Thinking in Rural and Vulnerable Environments (2019) (erschienen in SIGCSE 2019) A Model for Infusing Computational Thinking Skills at Teacher Colleges in a Developing Country (2022) Designing Project-based learning experiences to integrate Computational Thinking skills at Teacher Colleges (2024) (erschienen in WIPSCE '24) | |
Josue Casco-Rodriguez |
Self-Consuming Generative Models Go MAD (2023) | Siehe Self-Consuming Generative Models Go MAD (2023) |
Denise Case |
Chrome Home (2018) (erschienen in SIGCSE 2018) | |
Nicky Case |
Leben & Freiheit schützen (2020) | Siehe Leben & Freiheit schützen (2020) |
Steve Case |
The Third Wave (2016) | Siehe The Third Wave (2016) |
Casey |
Ich bin viele (1992) |
|
Ashley Casey |
Using Wikis to Create Communities of Practice in Physical Education (2012) (erschienen in Wiki Supporting Formal and Informal Learning) | |
John Casey |
Designing for Change (2007) (erschienen in Handbook of Visual Languages for Instructional Design) Writing across the computer science curriculum (1996) (erschienen in SIGCSE 1996) | |
Michael E. Casey |
Library 2.0 (2007) | Siehe Library 2.0 (2007) |
Luis A. Casillas |
A Neural Approach for Modeling the Inference of Awareness in Computer-Supported Collaboration (2006) (erschienen in Innovative Approaches for Learning and Knowledge Sharing) | |
Secil Caskurlu | ||
Justin Casp |
Design and implementation of an interactive tutorial framework (1998) (erschienen in SIGCSE 1998) | |
Ralf Caspary |
Lernen und Gehirn (2006) | Siehe Lernen und Gehirn (2006) |
Michael E. Caspersen | Siehe Michael E. Caspersen | Siehe Michael E. Caspersen |
Michael Cassano |
Recommenders Everywhere (2007) | Siehe Recommenders Everywhere (2007) |
Anita Cassapu |
Introducing the interactive whiteboard in computer science teaching (2009) (erschienen in ITiCSE 2009) | |
Lillian (Boots) Cassel |
ITiCSE 1996 (1996) SIGCSE 2000 (2000) Open Educational Resources (2015) 1 Grant + 2 Institutions + 3 Course Variations = Data Science 4 All (2018) (erschienen in SIGCSE 2018) Cooperative expertise for multidisciplinary computing (2011) (erschienen in SIGCSE 2011) The future of ITiCSE (2008) (erschienen in ITiCSE 2008) Interdisciplinary computing in many forms (2014) (erschienen in SIGCSE 2014) Ensemble (2009) (erschienen in ITiCSE 2009) | |
Lillian N. Cassel | Siehe Lillian N. Cassel | Siehe Lillian N. Cassel |
T. Cassen |
A cross-domain visual learning engine for interactive generation of instructional materials (2008) (erschienen in SIGCSE 2008) A visual learning engine for interactive generation ofinstructional materials (2007) (erschienen in ITiCSE 2007) | |
Michael Cassens |
Perspectives on co-linking design and development courses in CS (2014) (erschienen in SIGCSE 2014) | |
Elise N. Cassidente |
The role of gender in high school computer mediated communication (abstract) (1994) (erschienen in SIGCSE 1994) | |
Alan Cassidy |
Hört! Mir! Zu! (2018) Wir kriegen dich (2018) «Trump legt sich die Welt zurecht» (2020) Der Brandstifter und seine Komplizen (2019) | |
Paolo Castagna |
Towards a SemanticWikiWikiWeb (2004) | Siehe Towards a SemanticWikiWikiWeb (2004) |
Daniel Alex Castaneda |
The Effects of Wiki-and Blog-technologies on the Students’ Performance when Learning the Preterite and Imperfect Aspects in Spanish (2007) | Siehe The Effects of Wiki-and Blog-technologies on the Students’ Performance when Learning the Preterite and Imperfect Aspects in Spanish (2007) |
Sheila E. Castaneda |
Windows-based applications in Visual Basic using project teams (1996) (erschienen in ITiCSE 1996) | |
Juan Castellanos |
New interactive tools for graph algorithms active learning (2007) (erschienen in ITiCSE 2007) | |
Luciana Castelli |
Erfahrungen von Schulleiter*innen in der deutsch-, italienisch- und französischsprachigen Schweiz im Schuljahr 2021/2022 während der COVID-19-Pandemie (2023) | Siehe Erfahrungen von Schulleiter*innen in der deutsch-, italienisch- und französischsprachigen Schweiz im Schuljahr 2021/2022 während der COVID-19-Pandemie (2023) |
Manuel Castells | Siehe Manuel Castells | Siehe Manuel Castells |
Eduardo J. Castillo |
Time Lord (2017) (erschienen in SIGCSE 2017) | |
José Raúl Fernández del Castillo |
E-learning content adaptation for deaf students (2007) (erschienen in ITiCSE 2007) Assisting lecturers to adapt e-learning content for deaf students (2007) (erschienen in ITiCSE 2007) | |
Frances Castle |
The Interactive Whiteboards, Pedagogy and Pupil Performance Evaluation (2007) | Siehe The Interactive Whiteboards, Pedagogy and Pupil Performance Evaluation (2007) |
Art Caston |
Paradigm Shift (1992) | Siehe Paradigm Shift (1992) |
Victoria Castrillejo |
Fit für E-Teaching (2014) (erschienen in Lernräume gestalten - Bildungskontexte vielfältig denken) | |
Brenda Castro |
MyCS at 5 (2016) (erschienen in SIGCSE 2016) | |
Daniel Medeiros Nunes de Castro |
Enbug (2010) (erschienen in ITiCSE 2010) | |
Elena Castro |
Using accessible digital resources for teaching database design (2008) (erschienen in ITiCSE 2008) | |
Juan P. de Castro |
Georeferenced Learning Activities: An Experience with Moodle (2018) | Siehe Georeferenced Learning Activities: An Experience with Moodle (2018) |
Juan R. Castro |
Experiences in software engineering courses using psychometrics with RAMSET (2010) (erschienen in ITiCSE 2010) | |
Jacob Caswell |
The Micro-Cluster Showcase (2016) (erschienen in SIGCSE 2016) | |
Daniele Catarci |
Evaluation «Tablets 1:1 auf der Sekundarstufe I in Baden» (2020) | Siehe Evaluation «Tablets 1:1 auf der Sekundarstufe I in Baden» (2020) |
Michelle L. Cates |
Information and Communication Technologies, and Learning Theories (2018) | Siehe Information and Communication Technologies, and Learning Theories (2018) |
Veronica Catete |
CS outreach to high school enrollment (2014) | Siehe CS outreach to high school enrollment (2014) |
Veronica Cateté | Siehe Veronica Cateté | Siehe Veronica Cateté |
Richard Catrambone |
Subgoal-labeled instructional material improves performance and transfer in learning to develop mobile applications (2012) Text and Graphics in Instructional Design (1992) (erschienen in ICCAL '92) Using Learners' Self-Explanations of Subgoals to Guide Initial Problem Solving in App Inventor (2017) (erschienen in ICER 2017) | |
Alberto Cattaneo |
Educational Technologies for Vocational Training (2022) Examining 21st century skills in BYOD schools (2024) Why do some teachers teach media literacy while others do not? | |
Ladina Cattaneo |
Netbook-Klassen sind Erfolg (2013) | Siehe Netbook-Klassen sind Erfolg (2013) |
Maria A. Cattaneo |
Bildungsbericht Schweiz 2014 (2014) Bildungsbericht 2023 (2023) Bildungsbericht Schweiz 2010 (2010) Bildungsbericht Schweiz 2018 (2018) Wie viel darf es kosten und wer soll es bezahlen? (2016) |
|
Luigi Catuogno |
An internet role-game for the laboratory of network security course (2008) (erschienen in ITiCSE 2008) | |
Jason Caudill |
Architectures of Existing and Conceptual Applications of Podcasting in E-learning Systems (2008) (erschienen in Architecture Solutions for E-Learning Systems) | |
Janet Caughlin |
Handhelds for Teachers & Administrators (2003) | Siehe Handhelds for Teachers & Administrators (2003) |
Jim Causey |
Get Connected (2006) (erschienen in Educause Quarterly 4/2006) | |
Ryan Cavalcante |
A visual and interactive automata theory course with JFLAP 4.0 (2004) (erschienen in SIGCSE 2004) | |
Robert F. Cavanagh |
Applications of Rasch Measurement in Learning Environments Research (2011) | Siehe Applications of Rasch Measurement in Learning Environments Research (2011) |
Cathy Cavanaugh |
Class Map for Community in Online Education Course (2009) (erschienen in Research Highlights in Technology and Teacher Education 2009) | |
Shane Cavanaugh |
Technology as an Agent of Change in Teacher Practice (2001) | Siehe Technology as an Agent of Change in Teacher Practice (2001) |
Terence W. Cavanaugh |
Class Map for Community in Online Education Course (2009) (erschienen in Research Highlights in Technology and Teacher Education 2009) | |
Bulent Cavas |
Diffusion of ICT Innovation in Science Education (2009) (erschienen in Multiple Literacy and Science Education) | |
Pinar Cavas |
Diffusion of ICT Innovation in Science Education (2009) (erschienen in Multiple Literacy and Science Education) | |
Stephen Cave |
AI Narratives (2020) | Siehe AI Narratives (2020) |
Carmela Cavegn |
Mobiliar #Digital Barometer 2023 (2023) | Siehe Mobiliar #Digital Barometer 2023 (2023) |
Ivo Cavelti |
Schwyzer Schulen von Handys entlasten (2024) | Siehe Schwyzer Schulen von Handys entlasten (2024) |
Cathy Cavendish |
Circuit World (1989) (erschienen in ICCAL '89) | |
Oliver Caviglioli |
Understanding How We Learn (2018) | Siehe Understanding How We Learn (2018) |
Ann Cavoukian |
Big Privacy (2013) Who Knows (1996) | |
Eric Cazdyn |
After Globalization (2011) | Siehe After Globalization (2011) |
Silvio Ceccato | Siehe Silvio Ceccato | Siehe Silvio Ceccato |
Diethard Cech |
Kompetenzerwerb im Sachunterricht fördern und erfassen (2007) | Siehe Kompetenzerwerb im Sachunterricht fördern und erfassen (2007) |
Pavel Cech |
Complexity of ambient intelligence in managerial work (2007) (erschienen in ITiCSE 2007) | |
Jason Ceddia |
A scheme for improving ICT units with critically low student satisfaction (2011) (erschienen in ITiCSE 2011) Industrial Experience Projects (1999) (erschienen in Computer Science Education 3/1999) | |
Mehmet Celepkolu |
The Importance of Producing Shared Code Through Pair Programming (2018) (erschienen in SIGCSE 2018) Thematic Analysis of Students' Reflections on Pair Programming in CS1 (2018) (erschienen in SIGCSE 2018) | |
Ahmet Celik |
Tinkering time: Adventures in 3D designs (2015) (erschienen in Primary Computing in Action) | |
Hanna Celina |
LearningCircle.io (2018) | Siehe LearningCircle.io (2018) |
Joe Celko |
Trees and Hierarchies in SQL for Smarties (2012) | Siehe Trees and Hierarchies in SQL for Smarties (2012) |
Rory Cellan-Jones |
Coding - the new Latin (2011) | Siehe Coding - the new Latin (2011) |
Carlos Celorrio |
Constructing Mobile Technology-Enabled Environments for an Integrated Learning Approach (2009) (erschienen in Innovative Mobile Learning) | |
D. Cenk Erdil |
Toward Developing a Cloud Computing Model Curriculum (2019) (erschienen in ITiCSE 2019) | |
Katherine Cennamo |
Instructional Design + Knowledge Components (2018) (erschienen in SIGCSE 2018) | |
CERI Center for Educational Research and Innovation |
Inspired by Technology, Driven by Pedagogy (2010) Sparking Innovation in STEM Education with Technology and Collaboration (2013) | |
CSS Center for Security Studies der ETH Zürich |
Informationssicherheit in Schweizer Unternehmen | Siehe Informationssicherheit in Schweizer Unternehmen |
Michel Centi |
Technologiestudie base4kids2 (2016) | Siehe Technologiestudie base4kids2 (2016) |
CIBER Centre f. Information Behaviour + the Evaluation of Research |
information behaviour of the researcher of the future (2008) | Siehe information behaviour of the researcher of the future (2008) |
Jeanne Century |
Expanding access to K-12 computer science education (2013) (erschienen in SIGCSE 2013) | |
Sofia Ceppi |
30-second AI and robotics (2019) |
Falls Ihnen diese Seite gefallen hat
Webtechnisches
HTML-File: 20.12.2024
(c) beat.doebe.li 1996-2024 Dies ist eine Seite aus Beats Biblionetz (https://beat.doebe.li/bibliothek/)