Sparking Innovation in STEM Education with Technology and CollaborationA Case Study of the HP Catalyst Initiative
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Zusammenfassungen
This report highlights innovative technology-supported pedagogic models in science, technology, engineering and mathematics (STEM) education, explores what to expect from collaboration in a designed network, and, thereafter, sketches lessons for promoting educational innovation through collaboration.
How can technology-supported learning help to move beyond content delivery and truly enhance STEM education so that students develop a broad mix of skills? How can collaboration be encouraged and used to help develop, spread, accelerate and sustain innovation in education? The HP Catalyst Initiative – an education grant programme by the Hewlett Packard (HP) Sustainability and Social Innovation team – is used as a case study to answer these questions.
Von Klappentext im Buch Sparking Innovation in STEM Education with Technology and Collaboration (2013) How can technology-supported learning help to move beyond content delivery and truly enhance STEM education so that students develop a broad mix of skills? How can collaboration be encouraged and used to help develop, spread, accelerate and sustain innovation in education? The HP Catalyst Initiative – an education grant programme by the Hewlett Packard (HP) Sustainability and Social Innovation team – is used as a case study to answer these questions.
Dieses Buch erwähnt ...
Begriffe KB IB clear | EuropaEurope , Innovationinnovation , Lernenlearning , Mathematikmathematics , MINTscience, technology, engineering, mathematics |
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Sparking Innovation in STEM Education with Technology and Collaboration: Gesamtes Buch als Volltext (: , 4524 kByte; : 2021-03-21) |
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Beat und dieses Buch
Beat hat dieses Buch während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Beat besitzt kein physisches, aber ein digitales Exemplar. Eine digitale Version ist auf dem Internet verfügbar (s.o.). Aufgrund der wenigen Einträge im Biblionetz scheint er es nicht wirklich gelesen zu haben. Es gibt bisher auch nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.