Personen mit Con
Name |
Ist AutorIn von |
wird erwähnt in |
---|---|---|
Heather Conboy |
Deploying Read/Write Web Approaches for Pedagogic Change amongst Faculty in Higher Education (2009) (erschienen in Research Highlights in Technology and Teacher Education 2009) | |
Arturo I. Concepcion |
AlgorithmA project (2005) ![]() ![]() Algorithm 99 (2000) ![]() ![]() | |
Jacob Condello |
Building Tools, Gathering Data (2017) (erschienen in SIGCSE 2017) | |
Charlotte Cone |
The Calf Path (2006) | Siehe The Calf Path (2006) |
Jere Confrey |
On Evaluating Curricular Effectiveness (2004) The Evolution of Design Studies as Methodology (2006) ![]() | |
Kate Conger |
How Elon Musk’s Own Account Dominates X (2024) ![]() ![]() | Siehe How Elon Musk’s Own Account Dominates X (2024) ![]() ![]() |
David Coniam |
Using wikis to enhance and develop writing skills among secondary school students in Hong Kong (2008) ![]() ![]() | Siehe Using wikis to enhance and develop writing skills among secondary school students in Hong Kong (2008) ![]() ![]() |
Karin Coninx |
Design and realization of an interactive multimedia server in education (1997) ![]() ![]() | |
Edward Conjura |
Integrating mathematics and programming into a three tiered model for computer science education (1994) ![]() ![]() | |
Caroline Conk |
Überlegungen zu einem Perspektivrahmen Medien & Informatik (2022) ![]() | Siehe Überlegungen zu einem Perspektivrahmen Medien & Informatik (2022) ![]() |
Jeff Conklin |
Dialog Mapping (2003) | Siehe Dialog Mapping (2003) |
Owen Conlan |
From Learning Objects to Adaptive Content Services for E-Learning (2008) ![]() ![]() | |
Richard Conn |
Ada sources for computer science educators (panel session) (1990) ![]() ![]() | |
Richard L. Conn |
A reusable, academic-strength, metrics-based software engineering process for capstone courses and projects (2004) ![]() ![]() | |
Andrew Connell |
A Practical Guide to Teaching Computing and ICT in the Secondary School (2014) ![]() | Siehe A Practical Guide to Teaching Computing and ICT in the Secondary School (2014) ![]() |
Christopher Connelly |
Home Study Software (1996) (erschienen in Computer Science Education 1/1996) | |
Cornelia Connolly |
A Periodic Table of Computing Education Learning Theories (2019) ![]() ![]() Computer science at post primary in Ireland (2018) ![]() ![]() | |
John Connolly |
The role of supercomputers in higher education (1988) ![]() ![]() | |
Michael Connolly |
Learning and Anxiety (2006) ![]() ![]() | |
Paul Connolly |
Race, Gender and Critical
Reflexivity in Research with Young Children (2008) ![]() | |
Randy Connolly |
Facing Backwards While Stumbling Forwards (2019) ![]() ![]() | |
Randy W. Connolly |
Beyond good and evil impacts (2011) (erschienen in ITiCSE 2011) Complecto mutatio (2008) (erschienen in ITiCSE 2008) Is there service in computing service learning? (2012) ![]() ![]() Awakening Rip Van Winkle (2011) (erschienen in ITiCSE 2011) | |
Thomas Connolly |
Games-Based Learning and Web 2.0 Technologies in Education (2012) ![]() ![]() | Siehe Games-Based Learning and Web 2.0 Technologies in Education (2012) ![]() ![]() |
Carol McDonald Connor |
Technologies That Support Students´ Literacy Development (2014) ![]() ![]() | Siehe Technologies That Support Students´ Literacy Development (2014) ![]() ![]() |
David J. Connor |
Die Bedeutung von Einstellungen und pädagogischen Fähigkeiten von Lehrkräften für inklusiven Unterricht: Aufgaben und Implikationen für die Lehrkräfteaus- und -fortbildung ![]() ![]() | |
Richard C. H. Connor |
Code or (not code) (2014) ![]() ![]() | |
Gráinne Conole |
OLnet (2009) (erschienen in Looking Toward the Future of Technology-Enhanced Education) Research Methodological Issues with Researching the Learner Voice (2009) ![]() ![]() | |
Phillip Conrad |
Taking studio-based learning online (abstract only) (2013) (erschienen in SIGCSE 2013) Achievement Goals in CS1 (2018) ![]() ![]() Hairball (2013) ![]() ![]() Alternatives to lecture (2014) ![]() ![]() | |
Phillip T. Conrad |
Undergraduate Teaching Assistants in Computer Science (2019) ![]() ![]() | |
H. Conrad Cunningham |
Formal methods in the undergraduate computer science curriculum (abstract) (1995) ![]() ![]() | |
Malte Conradi |
«Unser Ziel war, irgendwie den Montag zu überleben» (2019) ![]() ![]() | Siehe «Unser Ziel war, irgendwie den Montag zu überleben» (2019) ![]() ![]() |
Max Conradt |
Kompetente Nutzer, inkompetente Medien und das komplett persönliche Netz (2011) ![]() ![]() | Siehe Kompetente Nutzer, inkompetente Medien und das komplett persönliche Netz (2011) ![]() ![]() |
Susan E. Conry |
Computer science accreditation (panel) (1998) ![]() ![]() | |
Tessa Consoli |
Von der Digitalisierung zur digitalen Transformation (2024) ![]() ![]() Examining 21st century skills in BYOD schools (2024) ![]() ![]() Why do some teachers teach media literacy while others do not? ![]() ![]() | |
Madonna G. Constantine |
A multi-disciplinary look at the computing disciplines (2006) ![]() ![]() | |
Raphaël Contel |
Das Urheberrecht im Kontext von Unterricht und Lehre (2011) ![]() ![]() | Siehe Das Urheberrecht im Kontext von Unterricht und Lehre (2011) ![]() ![]() |
Martina Conti |
Unterstützung des selbstregulierten Lernens (2021) ![]() ![]() A literature review of children’s and youth’s conceptions of the internet (2023) ![]() ![]() | |
Christopher Continanza |
Mindstorms without robotics (2007) ![]() ![]() | |
Danish Contractor |
It’s Time to Do Something ![]() ![]() | Siehe It’s Time to Do Something ![]() ![]() |
Paulo Contreras |
Designing Project-based learning experiences to integrate Computational Thinking skills at Teacher Colleges (2024) ![]() ![]() | |
Deborah Conversano |
«Ein Tool in der Hand von Lehrpersonen» (2017) ![]() | Siehe «Ein Tool in der Hand von Lehrpersonen» (2017) ![]() |
Gregorio Convertino |
The singularity is not near (2009) (erschienen in WikiSym 2009) | |
Edmund Conway |
50 Schlüsselideen Wirtschaftswissenschaft (2011) ![]() ![]() | Siehe 50 Schlüsselideen Wirtschaftswissenschaft (2011) ![]() ![]() |
Erik M. Conway |
Merchants of Doubt (2010) ![]() | Siehe Merchants of Doubt (2010) ![]() |
John H. Conway |
Gewinnen IV (1985) ![]() Gewinnen III (1986) ![]() Gewinnen II (1986) ![]() Gewinnen I (1985) ![]() | |
Melvin E. Conway |
How Do Committees Invent? (1968) ![]() ![]() | Siehe How Do Committees Invent? (1968) ![]() ![]() |
Michelle Conway |
A study of video-based versus text-based labs for a management information systems course (2011) (erschienen in ITiCSE 2011) | |
Daniela Conze |
Gestaltung digitaler Schulentwicklung in Deutschland (2020) ![]() ![]() | Siehe Gestaltung digitaler Schulentwicklung in Deutschland (2020) ![]() ![]() |
Anja Conzett |
Gesslers Schatten (2021) ![]() ![]() |
Falls Ihnen diese Seite gefallen hat
Webtechnisches
HTML-File: 10.02.2025
(c) beat.doebe.li 1996-2025 Dies ist eine Seite aus Beats Biblionetz (https://beat.doebe.li/bibliothek/)