Personen mit Con
Name |
Ist AutorIn von |
wird erwähnt in |
---|---|---|
Heather Conboy |
Deploying Read/Write Web Approaches for Pedagogic Change amongst Faculty in Higher Education (2009) (erschienen in Research Highlights in Technology and Teacher Education 2009) | |
Arturo I. Concepcion |
AlgorithmA project (2005) (erschienen in SIGCSE 2005) Algorithm 99 (2000) (erschienen in SIGCSE 2000) | |
Jacob Condello |
Building Tools, Gathering Data (2017) (erschienen in SIGCSE 2017) | |
Charlotte Cone |
The Calf Path (2006) | Siehe The Calf Path (2006) |
Jere Confrey |
On Evaluating Curricular Effectiveness (2004) The Evolution of Design Studies as Methodology (2006) | |
Kate Conger |
How Elon Musk’s Own Account Dominates X (2024) | Siehe How Elon Musk’s Own Account Dominates X (2024) |
David Coniam |
Using wikis to enhance and develop writing skills among secondary school students in Hong Kong (2008) | Siehe Using wikis to enhance and develop writing skills among secondary school students in Hong Kong (2008) |
Karin Coninx |
Design and realization of an interactive multimedia server in education (1997) (erschienen in ITiCSE 1997) | |
Edward Conjura |
Integrating mathematics and programming into a three tiered model for computer science education (1994) (erschienen in SIGCSE 1994) | |
Caroline Conk |
Überlegungen zu einem Perspektivrahmen Medien & Informatik (2022) | Siehe Überlegungen zu einem Perspektivrahmen Medien & Informatik (2022) |
Jeff Conklin |
Dialog Mapping (2003) | Siehe Dialog Mapping (2003) |
Owen Conlan |
From Learning Objects to Adaptive Content Services for E-Learning (2008) (erschienen in Architecture Solutions for E-Learning Systems) | |
Richard Conn |
Ada sources for computer science educators (panel session) (1990) (erschienen in SIGCSE 1990) | |
Richard L. Conn |
A reusable, academic-strength, metrics-based software engineering process for capstone courses and projects (2004) (erschienen in SIGCSE 2004) | |
Andrew Connell |
A Practical Guide to Teaching Computing and ICT in the Secondary School (2014) | Siehe A Practical Guide to Teaching Computing and ICT in the Secondary School (2014) |
Christopher Connelly |
Home Study Software (1996) (erschienen in Computer Science Education 1/1996) | |
Cornelia Connolly |
A Periodic Table of Computing Education Learning Theories (2019) (erschienen in ITiCSE 2019) Computer science at post primary in Ireland (2018) (erschienen in Proceedings of the 13th Workshop in Primary and Secondary Computing Education, WiPSCE 2018, Potsdam, Germany, October 04-06, 2018.) | |
John Connolly |
The role of supercomputers in higher education (1988) (erschienen in SIGCSE 1988) | |
Michael Connolly |
Learning and Anxiety (2006) (erschienen in Audience response systems in higher education) | |
Paul Connolly |
Race, Gender and Critical
Reflexivity in Research with Young Children (2008) (erschienen in Research with Children) | |
Randy Connolly |
Facing Backwards While Stumbling Forwards (2019) (erschienen in SIGCSE 2019) | |
Randy W. Connolly |
Beyond good and evil impacts (2011) (erschienen in ITiCSE 2011) Complecto mutatio (2008) (erschienen in ITiCSE 2008) Is there service in computing service learning? (2012) (erschienen in SIGCSE 2012) Awakening Rip Van Winkle (2011) (erschienen in ITiCSE 2011) | |
Thomas Connolly |
Games-Based Learning and Web 2.0 Technologies in Education (2012) | Siehe Games-Based Learning and Web 2.0 Technologies in Education (2012) |
Carol McDonald Connor |
Technologies That Support Students´ Literacy Development (2014) | Siehe Technologies That Support Students´ Literacy Development (2014) |
David J. Connor |
Die Bedeutung von Einstellungen und pädagogischen Fähigkeiten von Lehrkräften für inklusiven Unterricht: Aufgaben und Implikationen für die Lehrkräfteaus- und -fortbildung (erschienen in Datenbasiertes Schulleitungshandeln) | |
Richard C. H. Connor |
Code or (not code) (2014) (erschienen in WiPSCE 2014) | |
Gráinne Conole |
OLnet (2009) (erschienen in Looking Toward the Future of Technology-Enhanced Education) Research Methodological Issues with Researching the Learner Voice (2009) (erschienen in Handbook of Research on New Media Literacy at the K-12 Level) | |
Phillip Conrad |
Taking studio-based learning online (abstract only) (2013) (erschienen in SIGCSE 2013) Achievement Goals in CS1 (2018) (erschienen in SIGCSE 2018) Hairball (2013) (erschienen in SIGCSE 2013) Alternatives to lecture (2014) (erschienen in SIGCSE 2014) | |
Phillip T. Conrad |
Undergraduate Teaching Assistants in Computer Science (2019) (erschienen in ICER 2019) | |
H. Conrad Cunningham |
Formal methods in the undergraduate computer science curriculum (abstract) (1995) (erschienen in SIGCSE 1995) | |
Malte Conradi |
«Unser Ziel war, irgendwie den Montag zu überleben» (2019) | Siehe «Unser Ziel war, irgendwie den Montag zu überleben» (2019) |
Max Conradt |
Kompetente Nutzer, inkompetente Medien und das komplett persönliche Netz (2011) | Siehe Kompetente Nutzer, inkompetente Medien und das komplett persönliche Netz (2011) |
Susan E. Conry |
Computer science accreditation (panel) (1998) (erschienen in SIGCSE 1998) | |
Tessa Consoli |
Von der Digitalisierung zur digitalen Transformation (2024) Examining 21st century skills in BYOD schools (2024) Why do some teachers teach media literacy while others do not? | |
Madonna G. Constantine |
A multi-disciplinary look at the computing disciplines (2006) | |
Raphaël Contel |
Das Urheberrecht im Kontext von Unterricht und Lehre (2011) | Siehe Das Urheberrecht im Kontext von Unterricht und Lehre (2011) |
Martina Conti |
Unterstützung des selbstregulierten Lernens (2021) A literature review of children’s and youth’s conceptions of the internet (2023) | |
Christopher Continanza |
Mindstorms without robotics (2007) | |
Danish Contractor |
It’s Time to Do Something | Siehe It’s Time to Do Something |
Paulo Contreras |
Designing Project-based learning experiences to integrate Computational Thinking skills at Teacher Colleges (2024) (erschienen in WIPSCE '24) | |
Deborah Conversano |
«Ein Tool in der Hand von Lehrpersonen» (2017) | Siehe «Ein Tool in der Hand von Lehrpersonen» (2017) |
Gregorio Convertino |
The singularity is not near (2009) (erschienen in WikiSym 2009) | |
Edmund Conway |
50 Schlüsselideen Wirtschaftswissenschaft (2011) | Siehe 50 Schlüsselideen Wirtschaftswissenschaft (2011) |
Erik M. Conway |
Merchants of Doubt (2010) | Siehe Merchants of Doubt (2010) |
John H. Conway |
Gewinnen IV (1985) Gewinnen III (1986) Gewinnen II (1986) Gewinnen I (1985) | |
Melvin E. Conway |
How Do Committees Invent? (1968) | Siehe How Do Committees Invent? (1968) |
Michelle Conway |
A study of video-based versus text-based labs for a management information systems course (2011) (erschienen in ITiCSE 2011) | |
Daniela Conze |
Gestaltung digitaler Schulentwicklung in Deutschland (2020) | Siehe Gestaltung digitaler Schulentwicklung in Deutschland (2020) |
Anja Conzett |
Gesslers Schatten (2021) |
Falls Ihnen diese Seite gefallen hat
Webtechnisches
HTML-File: 20.12.2024
(c) beat.doebe.li 1996-2024 Dies ist eine Seite aus Beats Biblionetz (https://beat.doebe.li/bibliothek/)