Personen mit Mon
Name |
Ist AutorIn von |
wird erwähnt in |
---|---|---|
Paola Monachesi |
Improving the Search for Learning Objects with Keywords and Ontologies (2007) ![]() ![]() Language Technology for eLearning (2006) ![]() ![]() | |
Brian D. Monahan |
Computer science as the focus of a secondary school magnet program (1987) ![]() ![]() | |
Marcel Monanari |
Evaluation des iPhone-Projektes an der Primarschule Goldau (2009) ![]() | Siehe Evaluation des iPhone-Projektes an der Primarschule Goldau (2009) ![]() |
George Monbiot |
The Invisible Doctrine (2024) ![]() | Siehe The Invisible Doctrine (2024) ![]() |
Francesco Mondada | Siehe Francesco Mondada | Siehe Francesco Mondada |
André Mondoux |
Fighting the “System” (2022) ![]() ![]() | Siehe Fighting the “System” (2022) ![]() ![]() |
Irmgard Monecke |
Pädagogischer Populismus (2022) ![]() | Siehe Pädagogischer Populismus (2022) ![]() |
Barbara Mones-Hattal |
Computer graphics as a discipline (panel session) (1990) ![]() ![]() | |
Lora F. Monfils |
The Ambiguity of Teaching to the Test (2004) ![]() | Siehe The Ambiguity of Teaching to the Test (2004) ![]() |
Mattia Monga |
Promoting Computational Thinking Skills: Would You Use this Bebras Task? (2017) ![]() ![]() Is Coding the Way to Go? (2015) ![]() ![]() Exploring the processing of formatted texts by a kynesthetic approach (2012) (erschienen in WIPSCE '12) Situated Learning with Bebras Tasklets (2019) ![]() ![]() All Green: How Different Age Groups Solved the Same Bebras Task (2023) ![]() ![]() Informatics and Computational Thinking (2018) ![]() ![]() What's the Fun in Informatics? (2011) (erschienen in Informatics in Schools) How is Two Better Than One? (2022) ![]() ![]() A Core Informatics Curriculum for Italian Compulsory Education (2018) ![]() ![]() Extracurricular Activities for Improving the Perception of Informatics in Secondary Schools (2014) ![]() ![]() |
|
William M. Mongan |
Automatically Generated Feedback for CS student Work (2015) An integrated introduction to network protocols and cryptography to high school students (abstract only) (2012) (erschienen in SIGCSE 2012) Raspberry HadooPI (2015) | |
Alvaro E. Monge |
EngageCSEdu: CS1 and CS2 Materials for Engaging and Retaining Undergraduate CS Students (2015) Relationship of early programming language to novice generated design (2006) ![]() ![]() EngageCSEdu (2015) | |
Jens Mönig |
Wozu JAVA? (2011) ![]() ![]() GP (2017) (erschienen in SIGCSE 2017) Von Media Computation zu Data Science (2021) ![]() | |
Julia Maria Mönig |
10 Statements zu Künstlicher Intelligenz (KI) (2024) ![]() ![]() | Siehe 10 Statements zu Künstlicher Intelligenz (KI) (2024) ![]() ![]() |
S. Monisha Pulimood |
Civic Engagement Across the Computing Curriculum (2019) ![]() ![]() A Multi-Institutional Study of Learning via Student Involvement in Humanitarian Free and Open Source Software Projects (2015) ![]() ![]() | |
Sarah Monisha Pulimood |
A model for summer undergraduate research experiences in emerging technologies (2006) ![]() ![]() Problem solving in community (2008) ![]() ![]() A Study on the Impact of Multidisciplinary Collaboration on Computational Thinking (2016) ![]() ![]() 'scratch' your way to introductory cs (2008) ![]() ![]() | |
John Monk |
The black box inside the glass box (1981) ![]() | Siehe The black box inside the glass box (1981) ![]() |
Xavier Monn |
Der Altersmix ermöglicht einen neuen Zugang zum Lernen (2012) ![]() | Siehe Der Altersmix ermöglicht einen neuen Zugang zum Lernen (2012) ![]() |
Rolf Monnerjahn |
Der Computer als Lern- und Unterrichtshilfe in der Grundschule (1991) (erschienen in Informatik: Wege zur Vielfalt beim Lehren und Lernen) Die Bedeutung von Lernsoftware in einem zeitgemäßen und traditionsgerechten Unterricht. (1993) | |
Stefano Leone Monni |
Innovative Didactic Laboratories and School Dropouts - Second Year Evaluation (2018) ![]() ![]() | Siehe Innovative Didactic Laboratories and School Dropouts - Second Year Evaluation (2018) ![]() ![]() |
Eula Ewing Monroe |
TPACK Development in a Teacher Education Program (2009) ![]() ![]() | |
Andrés Monroy-Hernández | Siehe Andrés Monroy-Hernández | Siehe Andrés Monroy-Hernández |
David W. Monson |
A university-wide system for creating, capturing, and delivering learning objects (2002) ![]() ![]() | Siehe A university-wide system for creating, capturing, and delivering learning objects (2002) ![]() ![]() |
Leo Montada |
Entwicklungspsychologie ![]() | Siehe Entwicklungspsychologie ![]() |
Annegret Montag |
Spielbegleitende Anschlusskommunikation als literaturbezogene Praxis (2022) ![]() ![]() | Siehe Spielbegleitende Anschlusskommunikation als literaturbezogene Praxis (2022) ![]() ![]() |
Christian Montag | Siehe Christian Montag | Siehe Christian Montag |
Carla Montagna |
Conceptual Maps and Preservice Teacher Training (2005) ![]() ![]() | Siehe Conceptual Maps and Preservice Teacher Training (2005) ![]() ![]() |
Dora Montagna |
Multilingual idioms and proverbs (2008) (erschienen in WikiSym 2008) | |
Patricia T. Montague |
A Correctness Proof for Binary Search (1991) (erschienen in Computer Science Education 1/1991) | |
Lydia Montandon |
Multi-dimensional Approach for the Pedagogical Assessment in STEM Technology Enhanced Learning (2018) ![]() ![]() | Siehe Multi-dimensional Approach for the Pedagogical Assessment in STEM Technology Enhanced Learning (2018) ![]() ![]() |
Bruno Montani |
Project IP3.ch (2010) ![]() ![]() | Siehe Project IP3.ch (2010) ![]() ![]() |
Claudio Montani |
Visualizing A Channel Router (1989) ![]() ![]() | |
Robert Montante |
Specialized certification programs in computer science (2001) ![]() ![]() Undergraduate cyber security course projects (2003) ![]() ![]() Using Scapy in Teaching Network Header Formats (2018) (erschienen in SIGCSE 2018) | |
Thomas Montasser |
Weil die Erde keine Google ist (2010) | Siehe Weil die Erde keine Google ist (2010) |
Leon Montealegre |
Supporting Team Submissions and Peer Grading within Submitty (2018) (erschienen in SIGCSE 2018) | |
Matthew Montebello |
Social Interactive Learning in Multiplayer Games (2012) ![]() ![]() | Siehe Social Interactive Learning in Multiplayer Games (2012) ![]() ![]() |
Ana María Monteiro |
Natural language in introductory programming (2011) (erschienen in ITiCSE 2011) From concrete to abstract? (2011) (erschienen in ITiCSE 2011) | |
Filomena Montemarano |
Es macht klick (2024) ![]() | Siehe Es macht klick (2024) ![]() |
Jaime Montemayor |
Physical Programming (2002) ![]() ![]() | Siehe Physical Programming (2002) ![]() ![]() |
Maria Montessori |
Kinder sind anders (1938) ![]() | Siehe Kinder sind anders (1938) ![]() |
Nick Montfort |
The Future (2017) ![]() The New Media Reader (2003) ![]() ![]() | |
Kathryn C. Montgomery |
Generation Digital (2008) ![]() Children's Media Culture in the New Millennium (2000) ![]() | |
Alberto Montresor |
Collaborative Approaches for Effective and Sustainable Integration of Computational Thinking Educational Strategies (2024) ![]() ![]() A Core Informatics Curriculum for Italian Compulsory Education (2018) ![]() ![]() | |
Welleminah Montshiwa |
Multimedia application to assist elders in learning to use e-banking services (2018) ![]() ![]() |
Falls Ihnen diese Seite gefallen hat
Webtechnisches
HTML-File: 10.02.2025
(c) beat.doebe.li 1996-2025 Dies ist eine Seite aus Beats Biblionetz (https://beat.doebe.li/bibliothek/)