Multi-dimensional Approach for the Pedagogical Assessment in STEM Technology Enhanced LearningLydia Montandon, Jim Playfoot, Ioana Ghergulescu, Marilena Bratu, Diana Bogusevschi, Renata Rybarova, Nour El Mawas
Zu finden in: EdMedia 2018, 2018
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Zusammenfassungen
The concept of the NEWTON project is based in an identification of the challenges and barriers in creating engagement and enthusiasm amongst STEM students and recognises the need to stimulate and embrace the type of change that innovative technologies can bring. Thus, NEWTON focuses on employing novel technologies to increase the quality of the learner experience, improve learning processes and increase learning outcomes. One of the major challenges of the project is to validate the platform impact and the effectiveness of the teaching scenarios in terms of learner satisfaction, improvement of the learning and teaching experience, and the evaluation of underlying technology through European-wide real-life pilots. In this paper, we describe briefly the criteria to be taken into account for technological learning systems evaluation from a pedagogical view point. After setting out the different dimensions of learning to be evaluated, we describe the iterative approach adopted to ensure that there is a continuous feedback loop created thereby ensuring that the results of all pilot activities are shared and are informing future iterations of the NEWTON solution. Finally, we provide a few details of the work plan designed to guide all stakeholders involved in the project pilots. This work is dedicated to teachers and teaching organizations willing to engage learners in STEM education.
Von Lydia Montandon, Jim Playfoot, Ioana Ghergulescu, Marilena Bratu, Diana Bogusevschi, Renata Rybarova, Nour El Mawas im Konferenz-Band EdMedia 2018 (2018) im Text Multi-dimensional Approach for the Pedagogical Assessment in STEM Technology Enhanced Learning Dieses Konferenz-Paper erwähnt ...
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Multi-dimensional Approach for the Pedagogical Assessment in STEM Technology Enhanced Learning: Volltext als PDF (: , 149 kByte; : 2021-03-21) |
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Beat und dieses Konferenz-Paper
Beat hat Dieses Konferenz-Paper während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Er hat Dieses Konferenz-Paper einmalig erfasst und bisher nicht mehr bearbeitet. Beat besitzt kein physisches, aber ein digitales Exemplar. Eine digitale Version ist auf dem Internet verfügbar (s.o.). Aufgrund der wenigen Einträge im Biblionetz scheint er es nicht wirklich gelesen zu haben. Es gibt bisher auch nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.