Name |
Ist AutorIn von |
wird erwähnt in |
Kimberly Kalahar |
Exploring factors that influence computer science introductory course students to persist in the major (2009) (erschienen in SIGCSE 2009)
| |
Ivan Kalas |
Siehe Ivan Kalas |
Siehe Ivan Kalas |
Hendrik Kalb |
Implementing the Wiki Way in a course in higher education (2011)
| Siehe Implementing the Wiki Way in a course in higher education (2011)
|
Nadzeya Kalbaska |
Impact Study of Tourism Destinations' eLearning (2018)
The context of online training, motivations and barriers on following them by travel agents in the United Kingdom, India and New Zealand. (2018)
| |
Guido Kalberer |
Die zweite Welle war die schlimmste (2020)
4000 Wochen sinnvoll verbringen (2022)
Wie sie sich richtig entscheiden (2021)
Die Arroganz der Gebildeten (2020)
| |
Lea Kalbfell |
Stakeholder attitudes towards digitalization in higher education institutions (2019) (erschienen in DELFI 2019)
| |
Manuela Kalbitz |
Informatik begreifen (2011)
| Siehe Informatik begreifen (2011)
|
Jan Kalbitzer |
Digitale Paranoia (2016)
«Vier Stunden online sind nicht viel» (2016)
| |
Daniel Kalbreyer |
Warum Onlinelehre sowie Open-Books-Klausuren und das Fach Informatik zusammenpassen (2021)
A Case Study of Physical Computing in Computer Science Education (2016) (erschienen in Proceedings of the 11th Workshop in Primary and Secondary Computing Education (WiPSCE 2016))
| |
Katharina Kalcsics |
«Wie ich mir das denke und vorstelle...» (2018)
| Siehe «Wie ich mir das denke und vorstelle...» (2018)
|
Ina Kalder |
Künstliche Intelligenz und Sicherheit (2019)
Eine kurze Geschichte der künstlichen Intelligenz (2019)
| |
Rushikesh Kale |
Developing verification-driven learning cases (2010) (erschienen in ITiCSE 2010)
| |
Filiz Kalelioğlu |
A Snapshot of the First Implementation of Bebras International Informatics Contest in Turkey (2015)
| Siehe A Snapshot of the First Implementation of Bebras International Informatics Contest in Turkey (2015)
|
Ute Kalender |
Zählen versus Erzählen? (2020) (erschienen in Was macht die Digitalisierung mit den Hochschulen?)
| |
Yael Kali |
Collaborative knowledge building using the Design Principles Database (2006) (erschienen in International Journal of Computer-Supported Collaborative Learning, Volume 1)
| |
Martin Kalin |
A graph generation software package (1991) (erschienen in SIGCSE 1991)
| |
Andreas Kälin |
Der europäische Datenraum aus Schweizer Sicht (2021)
| Siehe Der europäische Datenraum aus Schweizer Sicht (2021)
|
Kari Kälin |
Hurra, endlich wieder Schule! (2020)
| Siehe Hurra, endlich wieder Schule! (2020)
|
Manuela Kälin |
Digitalisierung der Schweizer Demokratie (2021)
| Siehe Digitalisierung der Schweizer Demokratie (2021)
|
S. Kälin |
E-Learning - Alltagstaugliche Innovation? (2006)
| Siehe E-Learning - Alltagstaugliche Innovation? (2006)
|
Remi H. Kalir |
Annotation (2021)
| Siehe Annotation (2021)
|
Thomas Kalka |
| |
G. Kalkbrenner |
Gibt es einen mobilkommunikationszentrierten Ansatz für die Schulinformatik? (2007)
| Siehe Gibt es einen mobilkommunikationszentrierten Ansatz für die Schulinformatik? (2007)
|
Gerrit Kalkbrenner |
Technologie und Evolution der Mobilkommunikation (2007) (erschienen in LOG IN 145/2007) Neue Inhalte für den Informatikunterricht (2007) (erschienen in LOG IN 145/2007) Bachelor, Master und Theorie-Praxis-Modul in der Informatik Lehrerbildung (2006) (erschienen in Hochschuldidaktik der Informatik) Mobilkommunikation im Informatikunterricht (2006)
| |
Aditya Kallem |
Developing verification-driven learning cases (2010) (erschienen in ITiCSE 2010)
| |
Jan Kallenbach |
Toward Shaping the Learning Experience (2010)
| Siehe Toward Shaping the Learning Experience (2010)
|
Maria Kallia |
Are boys more confident than girls? (2018)
Broadening Participation in Computing (2023)
Teachers' Experiences of using PRIMM to Teach Programming in School (2019) (erschienen in SIGCSE 2019) Computing Teachers' Perspectives on Threshold Concepts (2017)
A Systematic Literature Review on Physical and Action Based Activities in Computing Education for Early Years and Primary (2023)
| |
Georg Kallidis |
| |
Jannis Kallinikos |
Governing Through Technology (2011)
| Siehe Governing Through Technology (2011)
|
Otto Kallscheuer |
Kein Weltkind in der Mitten (1992)
| Siehe Kein Weltkind in der Mitten (1992)
|
Pratyusha Ria Kalluri |
Dialect prejudice predicts AI decisions about people's character, employability, and criminality (2024)
| Siehe Dialect prejudice predicts AI decisions about people's character, employability, and criminality (2024)
|
Andrea Kallweit |
Ein Netz für Kinder (2004)
Chatten ohne Risiko (2005)
| |
Nina Kallweit |
Politische Bildung im Sachunterricht (1899)
| Siehe Politische Bildung im Sachunterricht (1899)
|
Veronika Kalmus |
Making sense of the social mediation of children´s internet use (2013) (erschienen in Medienwelten im Wandel)
| |
Fatima Kaloti-Hallak |
The effect of robotics activities on students' learning and attitudes (2014)
Students' Attitudes and Motivation During Robotics Activities (2015) (erschienen in Proceedings of the Workshop in Primary and Secondary Computing Education, WiPSCE 2015, London, United Kingdom, November 9-11, 2015)
| |
Julia Kaltenbeck |
Crowdfunding und Social Payments (2011)
| Siehe Crowdfunding und Social Payments (2011)
|
Georg Kalus |
Sustainable Script and Scaffold Development for Collaboration on Varying Web Content (2009)
| Siehe Sustainable Script and Scaffold Development for Collaboration on Varying Web Content (2009)
|
Sara Kalvala |
Exploring societal factors affecting the experience and engagement of first year female computer science undergraduates (2015)
| Siehe Exploring societal factors affecting the experience and engagement of first year female computer science undergraduates (2015)
|
Ashwin Kalyan |
Anthropomorphization of AI (2023)
| Siehe Anthropomorphization of AI (2023)
|
Marco Kalz |
Siehe Marco Kalz |
Siehe Marco Kalz |