Barry L. KurtzDies ist keine offizielle Homepage von Barry L. Kurtz, E-Mails an Barry L. Kurtz sind hier nicht möglich! |

20 Texte von Barry L. Kurtz 
Jahr | Volltext | Abrufe | Text | Texttyp |
---|---|---|---|---|
1987 | ![]() ![]() |
A course project to design and implement the kernel of a real-time operating system (Barry L. Kurtz, Joseph J. Pfeiffer Jr.) erschienen in SIGCSE 1987 (Seite 115 - 119) | Konferenz-Paper | |
1988 | ![]() ![]() |
Using concept expansion and level integration in an introductory computer science course (Barry L. Kurtz, J. Mack Adams) erschienen in SIGCSE 1988 (Seite 244 - 248) | Konferenz-Paper | |
1989 | ![]() ![]() |
Quadratic Grapher - An Intelligent Tutoring System for Graphing Quadratic Equations (Marilyn Loser, Barry L. Kurtz) erschienen in ICCAL '89 (Seite 346 - 358) | Konferenz-Paper | |
1989 | Circuit World - An Intelligent Simulation System For Digital Logic (Barry L. Kurtz, Cathy Cavendish, Byron Thatcher) erschienen in ICCAL '89 (Seite 282 - 291) | Konferenz-Paper | ||
1989 | ![]() ![]() |
Teaching multiple programming paradigms - a proposal for a paradigm general pseudocode (Mark B. Wells, Barry L. Kurtz) erschienen in SIGCSE 1989 (Seite 246 - 251) | Konferenz-Paper | |
1990 | ![]() ![]() |
Implementing a single classwide project in software engineering using Ada tasking for synchronization and communcation (Barry L. Kurtz, Thomas H. Puckett) erschienen in SIGCSE 1990 (Seite 6 - 11) | Konferenz-Paper | |
1991 | ![]() ![]() |
Laboratory activities for studying the formal semantics of programming languages (Barry L. Kurtz) erschienen in SIGCSE 1991 (Seite 162 - 168) | Konferenz-Paper | |
1991 | ![]() ![]() |
The design, implementation, and use of DSTutor - a tutoring system for denotational semantics (Barry L. Kurtz, Richard L. Oliver, Edward M. Collins) erschienen in SIGCSE 1991 (Seite 169 - 177) | Konferenz-Paper | |
1992 | ![]() ![]() |
Using the Synthesizer-Generator to teach principles of programming language semantics (Barry L. Kurtz, John B. Johnston) erschienen in SIGCSE 1992 (Seite 207 - 212) | Konferenz-Paper | |
1998 | ![]() ![]() |
Parallel computing in the undergraduate curriculum (Barry L. Kurtz, Chinhyun Kim, Jamal R. Alsabbagh) erschienen in SIGCSE 1998 (Seite 212 - 216) | Konferenz-Paper | |
2002 | ![]() ![]() |
Effective internet education - a progress report (Barry L. Kurtz, Dee Parks, Eric Nicholson) erschienen in SIGCSE 2002 (Seite 312 - 316) | Konferenz-Paper | |
2004 | ![]() ![]() |
The Quiver system (Christopher C. Ellsworth, James B. Fenwick Jr., Barry L. Kurtz) erschienen in SIGCSE 2004 (Seite 205 - 209) | Konferenz-Paper | |
2005 | ![]() ![]() |
Intra-curriculum software engineering education (James B. Fenwick Jr., Barry L. Kurtz) erschienen in SIGCSE 2005 (Seite 540 - 544) | Konferenz-Paper | |
2007 | ![]() ![]() |
Inter-University software engineering using web services (Barry L. Kurtz, James B. Fenwick Jr., Christopher C. Ellsworth, Xiaohong Yuan, Adam Steele, Xiaoping Jia) erschienen in SIGCSE 2007 (Seite 464 - 468) | Konferenz-Paper | |
2010 | ![]() ![]() |
Using microlabs to teach modern distributed computing (Barry L. Kurtz, Rahman Tashakkori, John J. Helfert, Michael Sage) erschienen in SIGCSE 2010 (Seite 285 - 289) | Konferenz-Paper | |
2011 | ![]() ![]() |
Early participation of CS students in research (Rahman Tashakkori, Barry L. Kurtz, Dolores A. Parks, James B. Fenwick Jr., Alice A. McRae) erschienen in SIGCSE 2011 (Seite 63 - 68) | Konferenz-Paper | |
2012 | ![]() ![]() |
Developing microlabs using Google web toolkit (Barry L. Kurtz, James B. Fenwick Jr., Philip Meznar) erschienen in SIGCSE 2012 (Seite 607 - 612) | Konferenz-Paper | |
2013 | ![]() ![]() |
Developing a highly interactive ebook for CS instruction (James B. Fenwick Jr., Barry L. Kurtz, Philip Meznar, Reed Phillips, Alex Weidner) erschienen in SIGCSE 2013 (Seite 135 - 140) | Konferenz-Paper | |
2014 | ![]() ![]() |
Active learning during lecture using tablets (Barry L. Kurtz, James B. Fenwick Jr., Rahman Tashakkori, Ahmad Esmaili, Stephen R. Tate) erschienen in SIGCSE 2014 (Seite 121 - 126) | Konferenz-Paper | |
2015 | Building Code Magnet Labs for Tablets and Other Devices - (Abstract Only) (Barry L. Kurtz, Rahman Tashakkori, Ahmad Esmaili) erschienen in SIGCSE 2015 (Seite 711 - 711) | Abstract |
Bemerkungen von Barry L. Kurtz
Von Barry L. Kurtz gibt es im Biblionetz Bemerkungen zu:
![]() Texte KB IB clear | A course project to design and implement the kernel of a real-time operating system, Active learning during lecture using tablets, Building Code Magnet Labs for Tablets and Other Devices, Developing a highly interactive ebook for CS instruction, Developing microlabs using Google web toolkit, Early participation of CS students in research, Effective internet education, Inter-University software engineering using web services, Intra-curriculum software engineering education, Parallel computing in the undergraduate curriculum, Teaching multiple programming paradigms, The Quiver system, Using concept expansion and level integration in an introductory computer science course, Using microlabs to teach modern distributed computing, Using the Synthesizer-Generator to teach principles of programming language semantics |
Zeitleiste
CoautorInnen
Jamal R. Alsabbagh, Cathy Cavendish, Edward M. Collins, Christopher C. Ellsworth, Ahmad Esmaili, John J. Helfert, Xiaoping Jia, John B. Johnston, James B. Fenwick Jr., Chinhyun Kim, Marilyn Loser, J. Mack Adams, Alice A. McRae, Philip Meznar, Eric Nicholson, Richard L. Oliver, Dee Parks, Dolores A. Parks, Joseph J. Pfeiffer Jr., Reed Phillips, Thomas H. Puckett, Michael Sage, Adam Steele, Rahman Tashakkori, Stephen R. Tate, Byron Thatcher, Alex Weidner, Mark B. Wells, Xiaohong Yuan,
Zitationsnetz 
Begriffswolke von Barry L. Kurtz
Zitationsgraph
Zitationsgraph (Beta-Test mit vis.js)
2 Erwähnungen 
- ICER 2017 - Proceedings of the 2017 ACM Conference on International Computing Education Research, ICER 2017, Tacoma, WA, USA, August 18-20, 2017 (Josh Tenenberg, Donald Chinn, Judy Sheard, Lauri Malmi) (2017)
- Folk Pedagogy - Nobody Doesn't Like Active Learning (Kate Sanders, Jonas Boustedt, Anna Eckerdal, Robert McCartney, Carol Zander) (2017)
- Folk Pedagogy - Nobody Doesn't Like Active Learning (Kate Sanders, Jonas Boustedt, Anna Eckerdal, Robert McCartney, Carol Zander) (2017)
Volltexte
![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |