Personen mit Tsc
Name |
Ist AutorIn von |
wird erwähnt in |
---|---|---|
Wolfgang Tschacher |
The Interface Problem in Cognitive Psychology (2001) (erschienen in Sciences of the Interface) | |
François Tschachtli |
Zehn Regeln zum Schutz von Computersystemen (2005) (erschienen in Bildung Schweiz 11a/2005) | |
Karin Tschackert |
Lernen in Notebook-Klassen (2007) | Siehe Lernen in Notebook-Klassen (2007) |
Megan Tschannen-Moran |
Appreciative Inquiry: Building on Strengths for Integrating Information Technology in Schools (2018) | Siehe Appreciative Inquiry: Building on Strengths for Integrating Information Technology in Schools (2018) |
Roman Tschäppeler | Siehe Roman Tschäppeler | Siehe Roman Tschäppeler |
Kerstin Tschekan |
Unterricht zum Lernen (2006) (erschienen in LOG IN 138/139: Unterrichtsentwicklung) | |
Tom Tschernack |
Click2Vote (2012) | Siehe Click2Vote (2012) |
Yves Tscherry |
Entwicklung einer prototypischen Lerneinheit zur Integration neuer Technologien im Unterricht auf der Sekundarstufe 1 (2013) | Siehe Entwicklung einer prototypischen Lerneinheit zur Integration neuer Technologien im Unterricht auf der Sekundarstufe 1 (2013) |
Vincent Tscherter | Siehe Vincent Tscherter | Siehe Vincent Tscherter |
Gernot Tscherteu |
The Blogosphere Map Visualising Microcontent Dissemination (2006) (erschienen in Microlearning: Emerging Concepts, Practices and Technologies after e-Learning) | |
Alexander Tscheulin |
Learning Analytics aus hochschuldidaktischer Perspektive (2014) | Siehe Learning Analytics aus hochschuldidaktischer Perspektive (2014) |
Jan Tschichold | Siehe Jan Tschichold | Siehe Jan Tschichold |
Felix Tschirbs |
Teaching Logic with Iltis (2019) (erschienen in ITiCSE 2019) | |
Hugo Tschirky |
Wieviel Sicherheit braucht der Mensch? (1989) Technologie-Management - Idee und Praxis (1998) Technologie Management (1994) (erschienen in Die Zukunft beginnt im Kopf) | |
Stephan Tschöpe |
Schlussbericht Netzwerkmonitor 2006 (2007) | Siehe Schlussbericht Netzwerkmonitor 2006 (2007) |
Dominik Tschopp |
Zusammenarbeit in Communities of Practice am Beispiel des Netzwerks (2016) (erschienen in Digitale Medien: Zusammenarbeit in der Bildung) | |
Lukas Tschopp |
Programmieren kinderleicht gemacht (2012) | Siehe Programmieren kinderleicht gemacht (2012) |
Rahel Tschopp | Siehe Rahel Tschopp | Siehe Rahel Tschopp |
Patrick Tschorn |
Internet of Things zum Nachbauen (2019) | Siehe Internet of Things zum Nachbauen (2019) |
Jacques-André Tschoumy |
Der Wandel zur universitären Ausbildung aller Lehrkräfte in Europa und seine Auswirkungen auf die Suisse romande und den Kanton Tessin (1993) (erschienen in Universitäre Lehrerbildung) | |
Christof Tschudi |
LearningView - ein digitales Werkzeug zur Unterstützung eines offenen Unterrichts (2017) | Siehe LearningView - ein digitales Werkzeug zur Unterstützung eines offenen Unterrichts (2017) |
Sofia Tsekeridou |
Satellite-Enabled Interactive Education (2006) (erschienen in Innovative Approaches for Learning and Knowledge Sharing) | |
Nikolaos Tselios |
Effectiveness of Wiki-Based Learning in Higher Education (2014) Design and Evaluation of Web-based Learning Environments using Information Foraging Models (2008) (erschienen in Architecture Solutions for E-Learning Systems) | |
I-Chih Tseng |
Visualization of Program Behaviors (2008) (erschienen in Informatics Education - Supporting Computational Thinking) | |
Judy C. R. Tseng |
A collaborative ubiquitous learning platform for computer science education (2009) (erschienen in ITiCSE 2009) | |
Ethel Tshukudu |
Towards a Model of Conceptual Transfer for Students Learning New Programming Languages (2019) (erschienen in ICER 2019) Understanding Conceptual Transfer for Students Learning New Programming Languages (2020) Broadening Participation in Computing (2023) Towards an Ability to Direct College Students to an Appropriately Paced Introductory Computer Science Course (2019) (erschienen in ITiCSE 2019) | |
Th. Tsiatos |
An Integrated Architecture for Supporting Vocational Training (2008) (erschienen in Architecture Solutions for E-Learning Systems) | |
Thrasyvoulos Tsiatsos |
Anxiety Awareness in Education (2014) (erschienen in Research on e-Learning and ICT in Education) | |
Philippas Tsigas |
Distributed algorithms visualisation for educational purposes (1999) (erschienen in ITiCSE 1999) | |
George Tsiknis |
Turning exams into a learning experience (2010) (erschienen in SIGCSE 2010) | |
Iakovos Tsiplakides |
Digital Divide: Students´ Use of the Internet and Emerging Forms of Social Inequalities (2012) | Siehe Digital Divide: Students´ Use of the Internet and Emerging Forms of Social Inequalities (2012) |
Simeon Tsolakidis |
Examining the Use of Text Corpora and Online Dictionaries as Learning Tools (2012) (erschienen in Research on e-Learning and ICT in Education) | |
Lisa M. Tsosie |
Integrating big data into the computing curricula (2014) (erschienen in SIGCSE 2014) |
|
Victoria Tsou |
Developing Computational Thinking Through Image Making and Constructionist Learning (2015) MIST, The Mathematical Image Synthesis Toolkit (2015) | |
Jonathan Tsu |
Automation of PE recruiting process (2007) (erschienen in ITiCSE 2007) Development of an online campus map (2007) (erschienen in ITiCSE 2007) | |
Louis Tsui |
A Capstone Design Course Based on Computing Curricula 1991 (1994) (erschienen in Computer Science Education 2/1994) | |
Yasuhiro Tsujimura |
Designing Programming Education Course for Senior Citizens (2019) (erschienen in ICER 2019) | |
Dina Tsybulsky |
Experiences of teachers in an online course on the PBL approach: the perception of the teacher's role in the digital age (2018) | Siehe Experiences of teachers in an online course on the PBL approach: the perception of the teacher's role in the digital age (2018) |
Jho-Ju Tu |
Can computer programming improve problem-solving ability? (1990) | Siehe Can computer programming improve problem-solving ability? (1990) |
Manghui Tu |
Game based Cybersecurity Training for High School Students (2018) (erschienen in SIGCSE 2018) | |
Shengru Tu |
Developing verification-driven learning cases (2010) (erschienen in ITiCSE 2010) | |
Yu-Cheng Tu 0001 |
An Experience Report on a Boot-Camp Style Programming Course (2018) (erschienen in SIGCSE 2018) | |
Jay Tuck |
Evolution ohne uns (2016) | Siehe Evolution ohne uns (2016) |
Allen B. Tucker | Siehe Allen B. Tucker | Siehe Allen B. Tucker |
Cindy S. Tucker | Siehe Cindy S. Tucker | Siehe Cindy S. Tucker |
David S. Tucker |
Computer science lecture room demonstration experiment in event counting (abstract) (1994) (erschienen in SIGCSE 1994) | |
Emily Tucker |
Artifice and Intelligence (2022) | Siehe Artifice and Intelligence (2022) |
Patrick Tucker |
The Naked Future (2014) | Siehe The Naked Future (2014) |
Peter A. Tucker |
Motivating K-12 Students Toward Computer Science, and Computer Science Students Toward Teaching (Abstract Only) (2017) (erschienen in SIGCSE 2017) | |
Sylvia Tucker |
Industrial Experience Projects (1999) (erschienen in Computer Science Education 3/1999) A collaborative strategy for developing shared Java teaching resources to support first year programming (1999) (erschienen in ITiCSE 1999) | |
Liviana Tudor |
Securing the Human (2019) (erschienen in ITiCSE 2019) | |
Paul Tudor |
Developing expertise in expert system development by developing prototypes for actual commercial applications (1992) (erschienen in SIGCSE 1992) | |
Zeynep Tufekci |
«Facebook hat lange ein Auge zugedrückt» (2018) | Siehe «Facebook hat lange ein Auge zugedrückt» (2018) |
Edward R. Tufte | Siehe Edward R. Tufte | Siehe Edward R. Tufte |
Karen Tuinstra |
Graph Magic (2003) (erschienen in Computer Science Education 1/2003) | |
Teanau Tuiono |
The Relationship of Technology, Culture, and Demography (2009) | Siehe The Relationship of Technology, Culture, and Demography (2009) |
Suneet Singh Tuli |
Das Anti-iPad aus Indien (2013) | Siehe Das Anti-iPad aus Indien (2013) |
Gabriela Tullius |
Synchrones Online-Lernen in einer kollaborativen virtuellen Umgebung (2007) | Siehe Synchrones Online-Lernen in einer kollaborativen virtuellen Umgebung (2007) |
Claus Tully |
Mobile Technik (2018) | Siehe Mobile Technik (2018) |
Gerhard Tulodziecki | Siehe Gerhard Tulodziecki | Siehe Gerhard Tulodziecki |
Pierre Tulowitzki |
Digitalisierung und die Rolle der Schulleitung (2016) «Changemaker-Schulen» – digitale Transformation im Bildungsraum Nordwestschweiz (2021) Digitalisierung in der Schule und die Rolle der Führungskräfte (2022) Führung in der digitalen Transformation von Schule (2023) Akzeptanz von Indikatoren zur Beurteilung von überfachlichen Kompetenzen durch Lehrpersonen der Zyklen 1 bis 3 im Kanton Zug (2021) | |
Catherine Tulungen |
Supporting Elementary Teacher's Reflections on Equity in CS Education (2019) | Siehe Supporting Elementary Teacher's Reflections on Equity in CS Education (2019) |
Endel Tulving | ||
Thomas Tuma |
iPhone, also bin ich (2012) | Siehe iPhone, also bin ich (2012) |
Nath Tumlin |
Teacher Configurable Coding Challenges for Block Languages (2017) (erschienen in SIGCSE 2017) | |
Klaus D. Tumuscheit |
Immer Ärger im Projekt (2001) | Siehe Immer Ärger im Projekt (2001) |
Preston Tunnell Wilson |
Assessing and Teaching Scope, Mutation, and Aliasing in Upper-Level Undergraduates (2017) (erschienen in SIGCSE 2017) Harnessing the Wisdom of the Classes (2019) (erschienen in SIGCSE 2019) Evaluating the Tracing of Recursion in the Substitution Notional Machine (2018) (erschienen in SIGCSE 2018) | |
James Tunney |
TechBondAge (2021) | |
Yván Túpac |
ITiCSE 2016 (2016) | |
Charles Tupper |
Data Architecture (2011) |
Falls Ihnen diese Seite gefallen hat
Webtechnisches
HTML-File: 20.11.2024
(c) beat.doebe.li 1996-2024 Dies ist eine Seite aus Beats Biblionetz (https://beat.doebe.li/bibliothek/)