Appreciative Inquiry: Building on Strengths for Integrating Information Technology in SchoolsMegan Tschannen-Moran, Mark Hofer
Zu finden in: Second Handbook of Information Technology in Primary and Secondary Education (Seite 549 bis 556), 2018
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Zusammenfassungen
Appreciative inquiry is both a philosophy and a process for fostering individual and whole-system change by focusing on strengths and what is going well rather than on dwelling on problems, gaps, or discrepancies. It provides IT leaders with a helpful lens to engender conversations and a shared vision to consider what IT efforts might uniquely support teachers and students.
Von Megan Tschannen-Moran, Mark Hofer im Buch Second Handbook of Information Technology in Primary and Secondary Education (2018) im Text Appreciative Inquiry: Building on Strengths for Integrating Information Technology in Schools Dieses Kapitel erwähnt ...
Personen KB IB clear | Tim Brown | ||||||||||||||||||
Begriffe KB IB clear | design thinking , Informationstechnikinformation technology | ||||||||||||||||||
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Appreciative Inquiry: Building on Strengths for Integrating Information Technology in Schools: Artikel als Volltext bei Springerlink (: , 150 kByte; : ) |
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Beat und dieses Kapitel
Beat hat Dieses Kapitel während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Beat besitzt kein physisches, aber ein digitales Exemplar. Eine digitale Version ist auf dem Internet verfügbar (s.o.). Aufgrund der wenigen Einträge im Biblionetz scheint er es nicht wirklich gelesen zu haben. Es gibt bisher auch nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.