Moving forward to new educational realities in the digital era |
![]() |

Abstracts


Chapter 
- Thematic Working Group 7 - Future Learning Environment: Integrating Digital and Physical Learning Spaces (Jo Tondeur, Sarah Howard, Petrea Redmond, Matt Bower, Lakshmi T G, Ana Amélia Carvalho, Marijke Kral, Douglas Agyei, Fredrik Mørk Røkenes, Bent B. Andresen, Watsachol Narongsaksakul, Dominik Petko, Louise Starkey)
- EDUsummIT: Its origins and evolution (Seite 1 - 3) (Joke Voogt, Gerald Knezek, Alona Forkosh-Baruch)
- About EDUsummIT and this eBook (Seite 4 - 6) (Michael Phillips, Petra Fisser)
- Thematic Working Group 1 - Artificial Intelligence (AI) for Teaching and Learning - Implications for School Leaders, Teachers, Policymakers and Learners (Seite 10 - 15) (Dirk Ifenthaler, Rwitajit Majumdar, Pierre Gorissen, Miriam Judge, Shitanshu Mishra, Juliana Raffaghelli, Atsushi Shimada)
- Thematic Working Group 2 - Special Needs: Addressing Challenges and Opportunities Using IT (Seite 16 - 19) (Erkko Sointu, Anneke Smits, Yuko Toyokawa, Sandra Elliot, Leela Kansakar Pradhan)
These conference proceedings mentions...
These conference proceedingsdoes probably not mention... 
![]() Nicht erwähnte Begriffe | Chat-GPT, Deutschland, Eltern, Gesellschaft, GMLS & Bildung, Kinder, Primarschule (1-6) / Grundschule (1-4), Schulschliessung aufgrund Corona-Pandemie, Schweiz, Unterricht |
Tagcloud
Citation Graph
Citation Graph(Beta-Test mit vis.js)
Fulltext of this document
![]() | About EDUsummIT and this eBook: Kapitel als Volltext (![]() ![]() |
![]() | EDUsummIT: Its origins and evolution: Kapitel als Volltext (![]() ![]() |
![]() | Thematic Working Group 1 - Artificial Intelligence (AI) for Teaching and Learning: Kapitel als Volltext (![]() ![]() |
![]() | Thematic Working Group 2 - Special Needs: Addressing Challenges and Opportunities Using IT: Kapitel als Volltext (![]() ![]() |
![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Search at other places 
Beat and diese Konferenz-Proceedings
Beat hat diese Konferenz-Proceedings während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Beat besitzt kein physisches, aber ein digitales Exemplar. Eine digitale Version ist auf dem Internet verfügbar (s.o.). Es gibt bisher nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.
Biblionetz-History 
default1
default2
default3
default2
default3