How to Create a MindThe Secret of Human Thought Revealed
|
![]() |

Zusammenfassungen

Ray Kurzweil is arguably today’s most influential—and often controversial—futurist. In How to Create a Mind, Kurzweil presents a provocative exploration of the most important project in human-machine civilization—reverse engineering the brain to understand precisely how it works and using that knowledge to create even more intelligent machines.
Kurzweil discusses how the brain functions, how the mind emerges from the brain, and the implications of vastly increasing the powers of our intelligence in addressing the world’s problems. He thoughtfully examines emotional and moral intelligence and the origins of consciousness and envisions the radical possibilities of our merging with the intelligent technology we are creating.
Certain to be one of the most widely discussed and debated science books of the year, How to Create a Mind is sure to take its place alongside Kurzweil’s previous classics which include Fantastic Voyage: Live Long Enough to Live Forever and The Age of Spiritual Machines.
Dieses Buch erwähnt ...
Dieses Buch erwähnt vermutlich nicht ... 
![]() Nicht erwähnte Begriffe | Intelligenz, Neuron |
Tagcloud
Zitationsgraph
5 Erwähnungen 
- Our Final Invention - Artificial Intelligence and the End of the Human Era (James Barrat) (2014)
- Beyond Zero and One (Andrew Smart) (2015)
- The Future of the Professions - How Technology Will Transform the Work of Human Experts (Richard Susskind, Daniel Susskind) (2016)
- Life 3.0 - Being Human in the Age of Artificial Intelligence (Max Tegmark) (2017)
- Lesen im digitalen Zeitalter (Gerhard Lauer) (2020)
Co-zitierte Bücher

Work, Progress, and Prosperity in a Time of Brilliant Technologies
(Erik Brynjolfsson, Andrew McAfee) (2014)

Volltext dieses Dokuments
![]() | How to Create a Mind: Gesamtes Buch als Volltext (![]() |
![]() | How to Create a Mind: Gesamtes Buch als Volltext (![]() |
Bibliographisches 
Beat und dieses Buch
Beat hat dieses Buch während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Beat besitzt kein physisches, aber ein digitales Exemplar. (das er aber aus Urheberrechtsgründen nicht einfach weitergeben darf). Es gibt bisher nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.