Personen mit Fab
Name |
Ist AutorIn von |
wird erwähnt in |
|---|---|---|
| Melanie Fabel-Lamla |
Digitalisierungsbezogene Kompetenzen fördern (2022) | Siehe Digitalisierungsbezogene Kompetenzen fördern (2022) |
| Hylke H. Faber |
Observing Abstraction in Young Children Solving Algorithmic Tasks (2019) | Siehe Observing Abstraction in Young Children Solving Algorithmic Tasks (2019) |
| Thomas Faber |
IT-Sicherheit im Schulunterricht (2006) | Siehe IT-Sicherheit im Schulunterricht (2006) |
| Carlo Fabian |
Evaluation (2009) | Siehe Evaluation (2009) |
| Khristin Fabian |
Bridging the Digital Skills Gap (2019) (erschienen in ITiCSE 2019) | |
| Bettina Fabos |
Wrong turn on the information superhighway (2004) | Siehe Wrong turn on the information superhighway (2004) |
| Blanche Fabri |
Der Gold-Standard für OER-Materialien (2021) | Siehe Der Gold-Standard für OER-Materialien (2021) |
| Sara I. Fabrikant |
Public Health Interventions, Epidemic Growth, and Regional Variation of the 1918 Influenza Pandemic Outbreak in a Swiss Canton and Its Greater Regions (2021) | Siehe Public Health Interventions, Epidemic Growth, and Regional Variation of the 1918 Influenza Pandemic Outbreak in a Swiss Canton and Its Greater Regions (2021) |
| Sabine Fabriz |
Wie lernen Lehramtsstudierende mit digitalen Whiteboards zu lehren? (2013) (erschienen in Interaktive Whiteboards in Hochschule und Schule) | |
| Betty Rose Facer |
The Impact of Academic Podcasting on Students’ Learning Outcomes (2009) (erschienen in Handbook of Research on E-Learning Methodologies for Language Acquisition) | |
| Keri Facer | Siehe Keri Facer | Siehe Keri Facer |
| Gesellschaft für Fachdidaktik |
Fachliche Bildung in der digitalen Welt (2018) | Siehe Fachliche Bildung in der digitalen Welt (2018) |
| FHNW Fachhochschule Nordwestschweiz | ||
| Gabriele Fackler |
Die Bildsprache der Homepages (2001) | Siehe Die Bildsprache der Homepages (2001) |
| Yuliya Fadeeva |
Bücher im Open Access (2020) | Siehe Bücher im Open Access (2020) |
| Charles Fadel | Siehe Charles Fadel | Siehe Charles Fadel |
| Robert Fadel |
Assessment Overview of One Laptop per Child Projects (2010) | Siehe Assessment Overview of One Laptop per Child Projects (2010) |
| Eric Faden |
A Fair(y) Use Tale | Siehe A Fair(y) Use Tale |
| Cameron L. Fadjo |
A comprehensive software engineering education program for grades 6 to 12 in NYC public schools (abstract only) (2013) (erschienen in SIGCSE 2013) EngageCSEdu (2015) Research, Resources and Communities (2015) EngageCSEdu: CS1 and CS2 Materials for Engaging and Retaining Undergraduate CS Students (2015) | |
| Marco Faella |
Assigning trust to Wikipedia content (2008) (erschienen in WikiSym 2008) | |
| Heide Faeskorn-Woyke |
A Decision Tree Approach for the Classification of Mistakes of Students Learning SQL, a case study about SELECT statements (2020) Erfahrungen mit dem kooperativen E-Learning-Datenbankportal edb (2013) (erschienen in DeLFI 2013) | |
| Wade A. Fagen |
Measuring increased engagement using tablet PCs in a code review class (2013) (erschienen in SIGCSE 2013) | |
| Jason Fager |
Creating significant learning experiences in introductory artificial intelligence (2007) | |
| Janne Fagerlund |
Finnish primary school students’ conceptions of machine learning (2024) Finnish 5th and 6th graders’ misconceptions about artificial intelligence (2024) A Study on the Assessment of Introductory Computational Thinking via Scratch Programming in Primary Schools (2018) | |
| Federico Faggin | Siehe Federico Faggin | Siehe Federico Faggin |
| Barry Fagin |
Teaching RSA (2019) (erschienen in SIGCSE 2019) Idempotent Factorizations (2019) (erschienen in ITiCSE 2019) | |
| Barry S. Fagin |
The use of robots in the undergraduate curriculum (2001) (erschienen in SIGCSE 2001)Measuring the effectiveness of robots in teaching computer science (2003) (erschienen in SIGCSE 2003) | |
| Barbara Fäh |
Weiterentwicklung der Qualifikation von Primarlehrpersonen (2021) | Siehe Weiterentwicklung der Qualifikation von Primarlehrpersonen (2021) |
| Roisin Faherty |
CS Outreach to Inform Secondary School Students' Perceptions of CS (2023) (erschienen in WIPSCE '23)A Collaborative Online Micro (2020) (erschienen in ICER 2020) Second Level Computer Science (2018) (erschienen in Koli Calling 2018) | |
| Manuel Fähndrich |
Engage your students by teaching programming using only mobile devices with TouchDevelop (abstract only) (2012) (erschienen in SIGCSE 2012) | |
| Felix Fähnrich |
Explain Everything (2017) | Siehe Explain Everything (2017) |
| Andreas Fahr |
Handbuch Medienwirkungsforschung (2013) | Siehe Handbuch Medienwirkungsforschung (2013) |
| Eva R. Fåhræus |
The Web and distance learning (1997) | |
| Gabi Fahrenkrog |
Der Gold-Standard für OER-Materialien (2021) | Siehe Der Gold-Standard für OER-Materialien (2021) |
| Ulrich Fahrner |
Adaptive Verfahren zur Analyse und Verbesserung realer Lehr-Lern-Systeme (2007) (erschienen in Der Nutzen wird vertagt ...) | |
| Désirée Fahrni |
Kompetenzorientierte Beurteilung (2018) Promoting metacognitive strategies with educational technology (2025) | |
| Nicolas Fahrni |
Medienkompetenz im Schulalltag (2014) Scalable Game Design Switzerland (2018) Quantifying the Corona Effect (2022) Orientierungsrahmen Medien und Informatik im Unterricht (2015) | |
| Yuk Fai Cheong |
Motivation and Academic Help-Seeking in High School Computer Science (2004) (erschienen in Computer Science Education 1/2004) | |
| Eric Fair |
«Die Anweisung lautete: Seid kreativ» (2017) | Siehe «Die Anweisung lautete: Seid kreativ» (2017) |
| Dana Fairbrother |
Integrating pedagogical code reviews into a CS 1 course (2009) (erschienen in SIGCSE 2009)The «prototype walkthrough» (2011) Does studio-based instruction work in CS 1? (2010) (erschienen in SIGCSE 2010) | |
| Stephen Fairclough |
Physiologische Daten müssen vertraulich bleiben! (2017) | Siehe Physiologische Daten müssen vertraulich bleiben! (2017) |
| Alexander V. Fairley |
Accessibility in introductory computer science (2005) (erschienen in SIGCSE 2005) | |
| Dennis J. Faix |
Comparing Physician and Artificial Intelligence Chatbot Responses to Patient Questions Posted to a Public Social Media Forum (2023) | Siehe Comparing Physician and Artificial Intelligence Chatbot Responses to Patient Questions Posted to a Public Social Media Forum (2023) |
| Rafael Fajardo |
Using game creation for teaching computer programming to high school students and teachers (2009) (erschienen in ITiCSE 2009) | |
| Semin Faki |
Schutz im Netz: Bund geht neue Wege (2013) |
Falls Ihnen diese Seite gefallen hat
Webtechnisches
HTML-File: 20.11.2025
(c) beat.doebe.li 1996-2025 Dies ist eine Seite aus Beats Biblionetz (https://beat.doebe.li/bibliothek/)

