Personen mit Men
Name |
Ist AutorIn von |
wird erwähnt in |
---|---|---|
Stefany Mena |
Google as Teacher (2020) (erschienen in ICER 2020) | |
Marc Ménard |
Fighting the “System” (2022) ![]() ![]() | Siehe Fighting the “System” (2022) ![]() ![]() |
Ernestina Menasalvas |
A Proposal for Recognizing Skills in Data Science Using Open Badges (2019) ![]() ![]() | |
Benjamin J. Menasha |
The visible Web browser (1999) ![]() ![]() | |
Eti Menashe |
Transfer, Cognitive Load, and Program Design Difficulties (2011) (erschienen in Informatics in Schools) SOLO Taxonomy for Assessing Novices' Algorithmic Design (2015) ![]() ![]() Novice Difficulties with Interleaved Pattern Composition (2013) | |
Ulrike Mendel |
Verbreitung und Akzeptanz generativer KI an Schulen und Hochschulen (2024) ![]() ![]() | Siehe Verbreitung und Akzeptanz generativer KI an Schulen und Hochschulen (2024) ![]() ![]() |
Patrick Mendelsohn |
Edutainment: les raisons d'un succès (1996) ![]() ![]() | Siehe Edutainment: les raisons d'un succès (1996) ![]() ![]() |
Avi Mendelson |
Informatics education: Europe cannot afford to miss the boat (2013) ![]() ![]() | Siehe Informatics education: Europe cannot afford to miss the boat (2013) ![]() ![]() |
António José Mendes |
Using students’ reflections to understand their perceptions in introductory programming learning (2018) ![]() ![]() Supporting Differentiated Instruction in Programming Courses through Permanent Progress Monitoring (2018) ![]() ![]() A study on student performance in first year CS courses (2010) (erschienen in ITiCSE 2010) | |
Christopher J. Mendez |
Pedagogical Content Knowledge for Teaching Inclusive Design (2018) ![]() ![]() | |
Rafael Méndez Cavanillas |
Teaching computer architecture with a new superscalar processor emulator (1999) ![]() ![]() | |
Benito Mendoza García |
On the Use of Semantic-Based AIG to Automatically Generate Programming Exercises (2018) ![]() ![]() |
|
Andrew Meneely |
On preparing students for distributed software development with a synchronous, collaborative development platform (2009) ![]() ![]() ROSE (2008) (erschienen in ITiCSE 2008) | |
Muhsin Menekse |
Sequential Analysis of Scientific Argumentation in Asynchronous Online Discussion Environments (2010) ![]() ![]() | |
Daniel Menelly |
Understanding NSF funding opportunities (2011) ![]() ![]() | |
Sandro Mengel |
Mobile Learning (2009) (erschienen in Looking Toward the Future of Technology-Enhanced Education) | |
Susan Mengel |
An Empirical Study of Iterative Improvement in Programming Assignments (2015) ![]() ![]() | |
Susan A. Mengel |
A report on the 1999 Conference on Software Engineering Education and Training (1999) ![]() ![]() | |
Christoph Mengelkamp |
Digital ist besser?! (2023) ![]() | Siehe Digital ist besser?! (2023) ![]() |
Belinda von Mengersen |
Textiles, a Dynamic Exchange: Challenges and Opportunities (2017) ![]() ![]() | Siehe Textiles, a Dynamic Exchange: Challenges and Opportunities (2017) ![]() ![]() |
Ingrid Mengersen |
Computergestützte Mathematiktests im Informatikstudium (2006) ![]() ![]() | |
Jeanne Mengis |
The Concept of Information Overload (2004) ![]() ![]() | Siehe The Concept of Information Overload (2004) ![]() ![]() |
Andreas Menne |
Informatik für alle?! – Informatische Bildung als Baustein in der Lehrkräftebildung (2020) ![]() | Siehe Informatik für alle?! – Informatische Bildung als Baustein in der Lehrkräftebildung (2020) ![]() |
Sanskriti Menon |
Zehn Stufen zum systemischen Denken (2022) ![]() ![]() | Siehe Zehn Stufen zum systemischen Denken (2022) ![]() ![]() |
Christian Mensch |
Der Visionär ohne Gefolgschaft (2013) ![]() ![]() | Siehe Der Visionär ohne Gefolgschaft (2013) ![]() ![]() |
Helmut Menschenmoser |
Gestaltung und Entwicklung von Computerprogrammen für Kinder und Jugendliche mit geistiger Behinderung oder motorischen Einschränkungen. (1993) | |
Philipp Menschner |
Success Factors for Technology Mediated Learning Services (2013) ![]() ![]() | |
Lisa Mense |
Diversity in der Hochschullehre (2019) ![]() ![]() | Siehe Diversity in der Hochschullehre (2019) ![]() ![]() |
Renato Menta |
Implementing a Reverse Debugger for Logo (2019) ![]() ![]() | Siehe Implementing a Reverse Debugger for Logo (2019) ![]() ![]() |
Jürgen Menthe |
Digitalisierungsbezogene Kompetenzen fördern (2022) ![]() ![]() Förderung von Kompetenzen in der digitalen Welt als fächerübergreifende Aufgabe in der Schule (2022) ![]() ![]() | |
Elsa Mentz |
Developing deeper self-directed learning in database design (2022) ![]() ![]() Pair programming and secondary school girls' enjoyment of programming and the subject Information Technology (IT) (2012) ![]() ![]() Empowering information technology teachers through professional development (2013) ![]() ![]() The effect of incorporating cooperative learning principles in pair programming for student teachers (2008) ![]() ![]() | |
Markus Mentzel |
CuCoMaG - Group Reflection Support in Role-Playing Environments (2016) ![]() ![]() | |
Klaus Menzel |
Allgemeinbildung im Umgang mit dem Computer (1984) ![]() ![]() | |
Suzanne Menzel |
Leveling the CS1 playing field (2007) ![]() ![]() Do roadshows work? (2010) ![]() ![]() How to decode student bottlenecks to learning in computer science (abstract only) (2014) (erschienen in SIGCSE 2014) Tutoring for retention (2011) ![]() ![]() Recursive thinkers and doers in CS1 (abstract only) (2012) (erschienen in SIGCSE 2012) Grace hopper visits the neighborhood (2008) ![]() ![]() | |
Wolfgang Menzel |
Deutschunterricht in der Grundschule (2014) ![]() Sprache und Sprachgebrauch untersuchen (2014) ![]() | |
Susanne Menzi |
Mit der Maus durchs ABC (2003) | Siehe Mit der Maus durchs ABC (2003) |
Margaret S. Menzin |
It seemed like a good idea at the time (2008) ![]() ![]() Computer scientists put the informatics into bio, health, and medical informatics education (abstract only) (2013) (erschienen in SIGCSE 2013) | |
Manuel Menzinger |
Education and Awareness for Artificial Intelligence (2023) ![]() ![]() |
Falls Ihnen diese Seite gefallen hat
Webtechnisches
HTML-File: 10.02.2025
(c) beat.doebe.li 1996-2025 Dies ist eine Seite aus Beats Biblionetz (https://beat.doebe.li/bibliothek/)