Personen mit Ale
Name |
Ist AutorIn von |
wird erwähnt in |
---|---|---|
Turadg Aleahmad |
Integrating Handheld Technology and Web-based Science Activities (2002) | Siehe Integrating Handheld Technology and Web-based Science Activities (2002) |
Igor Aleksander |
How to Build a Mind (2003) | Siehe How to Build a Mind (2003) |
Verónica Alelí Marino |
A teacher training program in argentina analysed by profiles (2020) (erschienen in WiPSCE '20) | |
José Luis Fernández Alemán |
SAMtool, a tool for deducing and implementing loop patterns (2010) (erschienen in ITiCSE 2010) A course on algorithms and data structures using on-line judging (2009) (erschienen in ITiCSE 2009) | |
Sina Alemohammad |
Self-Consuming Generative Models Go MAD (2023) | Siehe Self-Consuming Generative Models Go MAD (2023) |
Vincent Aleven |
International Handbook of Metacognition and Learning Technologies (2013) Gamification of Joint Student/System Control Over Problem Selection in a Linear Equation Tutor (2014) Schwachstellenermittlung und Rückmeldungsprinzipen in einem intelligenten Tutorensystem für juristische Argumentation (2006) (erschienen in DeLFI 2006) | |
Panagiota Alevizou |
Engaging with open education (2010) (erschienen in WikiSym 2010) | |
S. Alex Ruthmann |
Teaching computational thinking through musical live coding in scratch (2010) (erschienen in SIGCSE 2010) | |
Bryan Alexander | Siehe Bryan Alexander | Siehe Bryan Alexander |
Christopher Alexander | Siehe Christopher Alexander | Siehe Christopher Alexander |
Jason Alexander |
Computer Science without computers (2008) | Siehe Computer Science without computers (2008) |
Jeffrey Alexander |
A visual learning engine for interactive generation ofinstructional materials (2007) (erschienen in ITiCSE 2007) | |
Kira Alexander | ||
Patricia A. Alexander |
A new study shows that students learn way more effectively from print textbooks than screens (2017) Reading Across Mediums (2017) Reading on Paper and Digitally (2017) | |
Paulette Alexander |
CS2013 Assessment Exam (Abstract Only) (2015) | |
Shirley Alexander |
Setting Learning Analytics in Context (2015) | Siehe Setting Learning Analytics in Context (2015) |
Gero Alexander Behler |
What do secondary school students associate with the digital world? (2018) | Siehe What do secondary school students associate with the digital world? (2018) |
Michael Alexander Miljanovic |
Enhancing Computer Science Education with Adaptive Serious Games (2019) (erschienen in ICER 2019) | |
Kara Alexandra Behnke |
Computer Science Principles (2016) (erschienen in ICER 2016) | |
Giora Alexandron |
Evaluating the Effectiveness of Animated Cartoons in an Intelligent Math Tutoring System Using Educational Data Mining (2018) On teaching programming with nondeterminism (2013) (erschienen in Proceedings of the 8th Workshop in Primary and Secondary Computing Education, WiPSCE '13, Aarhus, Denmark, November 11-13, 2013) | |
Luca de Alfaro |
Measuring author contributions to the Wikipedia (2008) Measuring Wikipedia (2009) (erschienen in WikiSym 2009) CrowdGrader (2014) (erschienen in SIGCSE 2014) Assigning trust to Wikipedia content (2008) (erschienen in WikiSym 2008) | |
Klaus Alfert |
MuSofT (2003) (erschienen in DeLFI 2003) | |
Nicole Alfert |
Pädagogische Beziehungen im Zeitalter von Facebook | Siehe Pädagogische Beziehungen im Zeitalter von Facebook |
Julià Minguillón Alfonso |
Content Management for E-Learning (2010) | Siehe Content Management for E-Learning (2010) |
with Maha Al-Freih |
2022 EDUCAUSE Horizon Report (2022) | Siehe 2022 EDUCAUSE Horizon Report (2022) |
Fayiq Alghamdi |
Computer Science Teachers Perspectives on Competencies (2018) | Siehe Computer Science Teachers Perspectives on Competencies (2018) |
Jawaher Alghamdi |
Game-Play: Effects of Online Gamified and Game-Based Learning on Dispositions, Abilities and Behaviours of Primary Learners (2017) | Siehe Game-Play: Effects of Online Gamified and Game-Based Learning on Dispositions, Abilities and Behaviours of Primary Learners (2017) |
Hisham Al-Haddad |
A practical approach for teaching reuse in a data structures course using Ada (abstract) (1994) (erschienen in SIGCSE 1994) Instrumentation (2000) (erschienen in SIGCSE 2000) | |
Lubna Alharbi |
A Conceptual Framework for Identifying Emotional Factors Leading to Student Disengagement in VLEs (2019) (erschienen in ITiCSE 2019) | |
Sohail Alhazmi |
CS for All (2018) (erschienen in SIGCSE 2018) | |
Erfan Al-Hossami |
CS1 Scaffolded Activities (2019) | Siehe CS1 Scaffolded Activities (2019) |
Lubna Ali |
Ein Webbasiertes Tool zur Konvertierung von Bildungsmaterialien in OER (2020) | Siehe Ein Webbasiertes Tool zur Konvertierung von Bildungsmaterialien in OER (2020) |
Nour Ali |
ShyWiki-A spatial hypertext wiki (2008) | Siehe ShyWiki-A spatial hypertext wiki (2008) |
Daniel G. Aliaga |
A Collaborative Undergraduate Course for Pen-based Computing using Tablet PCs (2006) | Siehe A Collaborative Undergraduate Course for Pen-based Computing using Tablet PCs (2006) |
Holger Alich |
Zuckerbrot und Peitsche (2020) Digitalisierung? Interessiert uns nicht (2017) «Nachhaltige Anlageprodukte sind schädlich» (2021) | |
Kirsten Alich |
Über Lottofeen zu (mehr) Computernerds (2019) (erschienen in Informatik für alle) | |
Marc Alier |
An Application of Social Constructivism and Open Source Software (2005) | Siehe An Application of Social Constructivism and Open Source Software (2005) |
Sven Alisch |
Results of an expert interview as foundation for a study about the pedagogical added value by informatics in context (2013) (erschienen in Proceedings of the 8th Workshop in Primary and Secondary Computing Education, WiPSCE '13, Aarhus, Denmark, November 11-13, 2013) | |
Mehrdad Alizadeh |
Incorporating Analogies and Worked Out Examples as Pedagogical Strategies in a Computer Science Tutoring System (2016) (erschienen in SIGCSE 2016) | |
Enno Aljets |
Der Aufstieg der Empirischen Bildungsforschung (2015) | Siehe Der Aufstieg der Empirischen Bildungsforschung (2015) |
Wael Alkathib |
Ein Assistent zur Konzeption von Lernaufträgen für das Lernen am Produktionsarbeitsplatz (2017) (erschienen in DeLFI 2017) | |
Hend S. Al-Khalifa |
FAsTA (2007) (erschienen in Creating New Learning Experiences on a Global Scale) |
Falls Ihnen diese Seite gefallen hat
Webtechnisches
HTML-File: 20.12.2024
(c) beat.doebe.li 1996-2024 Dies ist eine Seite aus Beats Biblionetz (https://beat.doebe.li/bibliothek/)