2022 EDUCAUSE Horizon ReportTeaching and Learning Edition
Kathe Pelletier, Mark McCormack, Jamie Reeves, Jenay Robert, Nichole Arbino, with Maha Al-Freih, Camille Dickson-Deane, Carlos Guevara, Lisa Koster, Melchor Sánchez-Mendiola, Lee Skallerup Bessette, Jake Stine
,
Teil der Reihe Horizon-Reports |
Diese Seite wurde seit 1 Jahr inhaltlich nicht mehr aktualisiert.
Unter Umständen ist sie nicht mehr aktuell.
Zusammenfassungen
This report profiles the trends and key technologies and practices shaping the future of teaching and learning, and envisions a number of scenarios and implications for that future. It is based on the perspectives and expertise of a global panel of leaders from across the higher education landscape.
Von Klappentext im Buch 2022 EDUCAUSE Horizon Report (2022) Two years into the COVID-19 pandemic, much still feels the same, though in some important ways our thinking and behaviors may be shifting in anticipation of longer-term changes in the ways we structure our lives and our shared places and spaces. In higher education, these shifts may reflect an evolution from short-term "emergency" or "reactive" modes of offering education during extraordinary circumstances to making strategic and sustainable investments in a future that will be very much unlike our past. As this year's teaching and learning Horizon panelists gathered to reflect on current trends and the future of higher education, many of their discussions and nominations suggest that change may be here to stay and that there will be no return to "normal" for many institutions. This report summarizes the results of those discussions and nominations and serves as one vantage point on where our future may be headed.
Von Klappentext im Buch 2022 EDUCAUSE Horizon Report (2022) Dieses Buch erwähnt ...
Dieses Buch erwähnt vermutlich nicht ...
Nicht erwähnte Begriffe | Digitalisierung, LehrerIn, Schule, Unterricht |
Tagcloud
Volltext dieses Dokuments
2022 EDUCAUSE Horizon Report: Gesamtes Buch als Volltext (: , 586 kByte; : ) |
Anderswo suchen
Beat und dieses Buch
Beat hat dieses Buch während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Beat besitzt kein physisches, aber ein digitales Exemplar. Eine digitale Version ist auf dem Internet verfügbar (s.o.). Es gibt bisher nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.