Zusammenfassungen
It is often said that education and training are the keys to the future. They are, but a key can be turned in two directions. Turn it one way andyou lock resources away, even from those they belong to. Turn it the otherway and you release resources and give people back to themselves. To realizeour true creative potential—in our organizations, in our schools and in our communities—we need to think differently about ourselves and to actdifferently towards each other. We must learn to be creative
Von Sir Ken Robinson im Buch Out of Our Minds (2011) Dieses Buch erwähnt ...
Personen KB IB clear | Tim Brown | ||||||||||||||||||
Begriffe KB IB clear | Computercomputer , design thinking , Digital ImmigrantsDigital Immigrants , Digital NativesDigital Natives , Elternparents , Innovationinnovation , Kinderchildren , Kreativitätcreativity , LehrerInteacher , Lernenlearning , School of One , Schuleschool , theory of change | ||||||||||||||||||
Bücher |
|
Dieses Buch erwähnt vermutlich nicht ...
Nicht erwähnte Begriffe | Bildung, Digitalisierung, Primarschule (1-6) / Grundschule (1-4), Schweiz, Unterricht |
Tagcloud
Zitationsgraph
Zitationsgraph (Beta-Test mit vis.js)
4 Erwähnungen
- Digitale Dividende - Ein pädagogisches Update für mehr Lernfreude und Kreativität in der Schule (Olaf-Axel Burow) (2014)
- Finnish Lessons 2.0 - What can the world learn from educational change in Finnland? (Pasi Sahlberg) (2015)
- Lifelong Kindergarten - Cultivating Creativity through Projects, Passion, Peers, and Play (Mitchel Resnick) (2017)
- Finnish Lessons 3.0 - What can the world learn from educational change in Finnland? (Pasi Sahlberg) (2021)
Co-zitierte Bücher
The Theory Of Multiple Intelligences
Frames Of Mind
The Theory Of Multiple Intelligences
(Howard Gardner) (1983)Volltext dieses Dokuments
Bibliographisches
Beat und dieses Buch
Beat hat dieses Buch während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Beat besitzt kein physisches, aber ein digitales Exemplar. (das er aber aus Urheberrechtsgründen nicht einfach weitergeben darf). Es gibt bisher nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.