Creating Holistic Technology-Enhanced Learning ExperiencesTales from a Future School in Singapore
|
Diese Seite wurde seit 1 Jahr inhaltlich nicht mehr aktualisiert.
Unter Umständen ist sie nicht mehr aktuell.
Zusammenfassungen
The global level of economic, ecological, social, political and cultural integration across nation states and the rapid advancement of technology have brought about transformations that are part of globalisation. Our students are expected to be agents of change rather than passive observers of world events; and at the same time, to live together in an increasingly diverse and complex society and to reflect on and interpret fast changing information. In such a new world order, the holistic development of our students, namely in the cognitive, aesthetics, physical, social and moral, leadership and global domains, is pivotal. This edited book provides descriptive and interpretive accounts of how an elementary school in the FutureSchools@Singapore programme creates holistic technology-enhanced learning experiences for its students at the classroom and school levels. By documenting these accounts and linking them to student learning outcomes, the school will lead the way in providing possible models for the seamless and pervasive integration of information and communication technologies (ICT) into the curriculum for the holistic development of our students.
Von Klappentext im Buch Creating Holistic Technology-Enhanced Learning Experiences (2013) Dieses Buch erwähnt ...
Dieses Buch erwähnt vermutlich nicht ...
Nicht erwähnte Begriffe | Bildung, Digitalisierung, Kinder, LehrerIn, Lehrplan 21, Unterricht |
Tagcloud
Zitationsgraph (Beta-Test mit vis.js)
1 Erwähnungen
- Digitalisierung in der Bildung - Bericht im Auftrag des Staatssekretariats für Bildung, Forschung und Innovation (SBFI) und der Schweizerischen Konferenz der kantonalen Erziehungsdirektoren (EDK) im Rahmen des Bildungsmonitorings (educa.ch Schweizerisches Medieninstitut für Bildung und Kultur) (2021)
Volltext dieses Dokuments
Creating Holistic Technology-Enhanced Learning Experiences: Gesamtes Buch als Volltext (: , 5752 kByte) |
Bibliographisches
Titel | Format | Bez. | Aufl. | Jahr | ISBN | ||||||
Creating Holistic Technology-Enhanced Learning Experiences | E | - | - | 0 | 946209084X | ||||||
Creating Holistic Technology-Enhanced Learning Experiences | E | - | - | 0 | 9462090858 |
Beat und dieses Buch
Beat hat dieses Buch während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Beat besitzt kein physisches, aber ein digitales Exemplar. (das er aber aus Urheberrechtsgründen nicht einfach weitergeben darf). Aufgrund der wenigen Einträge im Biblionetz scheint er es nicht wirklich gelesen zu haben. Es gibt bisher auch nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.