Yifat Ben-David KolikantDies ist keine offizielle Homepage von Yifat Ben-David Kolikant, E-Mails an Yifat Ben-David Kolikant sind hier nicht möglich! |
Diese Seite wurde seit 2 Jahren inhaltlich nicht mehr aktualisiert.
Unter Umständen ist sie nicht mehr aktuell.
12 Texte von Yifat Ben-David Kolikant
Jahr | Volltext | Abrufe | Text | Texttyp |
---|---|---|---|---|
1999 | Thinking parallel - the process of learning concurrency (Mordechai Ben-Ari, Yifat Ben-David Kolikant) erschienen in ITiCSE 1999 | Konferenz-Paper | ||
2001 | Gardeners and Cinema Tickets: High School Students' Preconceptions of Concurrency erschienen in Computer Science Education 3/2001 (Seite 221 - 245) | Journal-Artikel | ||
2004 | Establishing Computer Science Professional Norms Among High-School Students (Yifat Ben-David Kolikant, Sarah Pollack) erschienen in Computer Science Education 1/2004 (Seite 21 - 35) | Journal-Artikel | ||
2004 | Virtual trees for the byzantine generals algorithm (Ahuva Tikvati, Mordechai Ben-Ari, Yifat Ben-David Kolikant) erschienen in SIGCSE 2004 (Seite 392 - 396) | Konferenz-Paper | ||
2005 | 1, 5, 10, 1, 3, 4, 5, 1, 7, 6, 4, 2 | Students' alternative standards for correctness (Yifat Ben-David Kolikant) erschienen in ICER 2005 (Seite 37 - 43) | Konferenz-Paper | |
2008 | 1, 2, 7, 5, 1, 4, 4, 3, 7, 8, 2, 1 | «So my program doesn't run!» - Definition, origins, and practical expressions of students' (mis)conceptions of correctness (Yifat Ben-David Kolikant, M. Mussai) erschienen in Computer Science Education 2/2008 (Seite 135 - 151) | Journal-Artikel | |
2008 | Computer-science education as a cultural encounter - a socio-cultural framework for articulating learning difficulties (Yifat Ben-David Kolikant) erschienen in ITiCSE 2008 (Seite 291 - 295) | Konferenz-Paper | ||
2009 | 4, 5, 1, 1, 5, 1, 2, 2, 1, 2, 7, 14 | In-service teachers learning of a new paradigm - a case study (Neomi Liberman, Yifat Ben-David Kolikant, Catriel Beeri) erschienen in ICER 2009 (Seite 43 - 50) | Konferenz-Paper | |
2010 | Innovative teaching in computer science - what does it mean and why do we need it? (Yifat Ben-David Kolikant) erschienen in Computer Science Education 2/2010 (Seite 73 - 78) | Journal-Artikel | ||
2012 | «Regressed experts» as a new state in teachers' professional development - lessons from Computer Science teachers' adjustments to substantial changes i erschienen in Computer Science Education 3/2012 (Seite 257 - 283) | Journal-Artikel | ||
2012 | (Some) grand challenges of computer science education in the digital age - a socio-cultural perspective (Yifat Ben-David Kolikant) erschienen in WIPSCE '12 (Seite 86 - 89) | Konferenz-Paper | ||
2014 | 1, 2, 3, 1, 2, 1, 1, 3, 5, 7, 1, 1 | Computer programs, dialogicality, and intentionality (Josh Tenenberg, Yifat Ben-David Kolikant) erschienen in ICER 2014 (Seite 99 - 106) | Konferenz-Paper |
Bemerkungen von Yifat Ben-David Kolikant
Von Yifat Ben-David Kolikant gibt es im Biblionetz Bemerkungen zu:
Texte KB IB clear | «So my program doesn't run!», Computer programs, dialogicality, and intentionality, Establishing Computer Science Professional Norms Among High-School Students, In-service teachers learning of a new paradigm, Students' alternative standards for correctness, Thinking parallel, Virtual trees for the byzantine generals algorithm |
Zeitleiste
CoautorInnen
Catriel Beeri, Mordechai Ben-Ari, Neomi Liberman, M. Mussai, Sarah Pollack, Josh Tenenberg, Ahuva Tikvati
Zitationsnetz
Begriffswolke von Yifat Ben-David Kolikant
Zitationsgraph
3 Erwähnungen
- Entwicklung und Validierung eines Instruments zur Messung des Wissens über Fehlvorstellungen in der Informatik (Laura Ohrndorf) (2016)
- ICER 2020 - International Computing Education Research Conference, Virtual Event, New Zealand, August 10-12, 2020 (Anthony V. Robins, Adon Moskal, Amy J. Ko, Renée McCauley) (2020)
- Exploring Student Behavior Using the TIPP&SEE Learning Strategy (Diana Franklin, Jean Salac, Zachary Crenshaw, Saranya Turimella, Zipporah Klain, Marco Anaya, Cathy Thomas) (2020)
Volltexte
Students' alternative standards for correctness: Fulltext at the ACM Digital Library (: , 260 kByte; : 2020-11-28) | |
Virtual trees for the byzantine generals algorithm: Fulltext at the ACM Digital Library (: , 248 kByte; : 2020-11-28) | |
Establishing Computer Science Professional Norms Among High-School Students: Artikel als Volltext (: , 117 kByte; : 2021-03-21) | |
"So my program doesn't run!" Definition, origins, and practical expressions of students' (mis)conceptions of correctness: Artikel als Volltext (: , 175 kByte; : 2020-11-28) | |
Innovative teaching in computer science: Artikel als Volltext (: , 101 kByte; : 2020-11-28) | |
Thinking parallel: Fulltext at the ACM Digital Library (: , 459 kByte; : ) | |
In-service teachers learning of a new paradigm: Fulltext at the ACM Digital Library (: , 439 kByte; : Link unterbrochen? Letzte Überprüfung: 2020-11-28 Letzte erfolgreiche Überprüfung: 2020-05-28) | |
Computer programs, dialogicality, and intentionality: Fulltext at the ACM Digital Library (: , 468 kByte; : Link unterbrochen? Letzte Überprüfung: 2020-11-28 Letzte erfolgreiche Überprüfung: 2020-06-28) |