Study on Innovative Learning Environments in School Education |
Diese Seite wurde seit 2 Jahren inhaltlich nicht mehr aktualisiert.
Unter Umständen ist sie nicht mehr aktuell.
Zusammenfassungen
RAMBOLL Management has carried out a “Study on Innovative Learning Environments
in School Education” for DG Education and Culture. The study
was carried out between August 2002 and December 2003.
The purpose of the study was to provide DG Education and Culture with a
comprehensive analysis and report concerning the existing innovative trends
in theories behind and practices in innovative learning environments in
school education throughout the European Union. The objectives of the study
were to provide:
Von Klappentext im Buch Study on Innovative Learning Environments in School Education (2004) - A general description of the current situation in the European Union concerning the creation of new and innovative learning environments
- An in-depth study of innovative learning environments through case studies
- A future-oriented analysis identifying trends in school development
- A set of recommendations for future action and study
Dieses Buch erwähnt ...
Begriffe KB IB clear | EuropaEurope , ICTICT , Innovationinnovation , Lernenlearning , Lernumgebung , Managementmanagement , Reggio-PädagogikReggio approach , Schuleschool , Technologietechnology |
Dieses Buch erwähnt vermutlich nicht ...
Nicht erwähnte Begriffe | Bildung, Kinder, LehrerIn, Unterricht |
Tagcloud
1 Erwähnungen
- Revisiting and reframing use - Implications for the integration of ICT (Lorrae Ward, Judy M. Parr)
Volltext dieses Dokuments
Study on Innovative Learning Environments in School Education: Gesamtes Buch als Volltext (: , 5813 kByte; : Link unterbrochen? Letzte Überprüfung: 2020-11-28 Letzte erfolgreiche Überprüfung: 2019-05-28) | |
Study on Innovative Learning Environments in School Education: Gesamtes Buch als Volltext (: , 5813 kByte; : Link unterbrochen? Letzte Überprüfung: 2020-11-28 Letzte erfolgreiche Überprüfung: 2010-01-28) |
Anderswo suchen
Beat und dieses Buch
Beat war Co-Leiter des ICT-Kompetenzzentrums TOP während er dieses Buch ins Biblionetz aufgenommen hat. Die bisher letzte Bearbeitung erfolgte während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule. Beat besitzt kein physisches, aber ein digitales Exemplar. Eine digitale Version ist auf dem Internet verfügbar (s.o.). Es gibt bisher nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.