Personen mit Boy
Name |
Ist AutorIn von |
wird erwähnt in |
---|---|---|
Guy A. Boy |
The Handbook of Human-Machine Interaction (2011) | Siehe The Handbook of Human-Machine Interaction (2011) |
Kevin W. Boyack |
Information Visualization, Human-Computer Interaction, and Cognitive Psychology: Domain Visualizations (2002) | Siehe Information Visualization, Human-Computer Interaction, and Cognitive Psychology: Domain Visualizations (2002) |
Alina Boyan |
What's inside? - Analysis of School Curricula Towards The Informatics Reference Framework (2024) (erschienen in WIPSCE '24) | |
Russell Boyatt |
Where making construals meets learning to code (2015) (erschienen in Koli Calling 2015) | |
Richard Boyatzis |
Emotionale Führung (2002) | Siehe Emotionale Führung (2002) |
Acey Kreisler Boyce |
Augmenting introductory computer science classes with GameMaker and mobile apps (abstract only) (2013) (erschienen in SIGCSE 2013) Experimental evaluation of BeadLoom game (2011) (erschienen in ITiCSE 2011) | |
danah boyd | Siehe danah boyd | Siehe danah boyd |
Gary M. Boyd |
College Level Physics Computer Assisted Learning (1974) (erschienen in Rechner-Gestützter Unterricht) | |
Kim Boyd |
Handbook of Technological Pedagogical Content Knowledge (TPCK) for Educators (2008) | Siehe Handbook of Technological Pedagogical Content Knowledge (TPCK) for Educators (2008) |
Danielle Boyd Harlow |
Differentiating for Diversity (2016) (erschienen in SIGCSE 2016) Assessing Children's Understanding of the Work of Computer Scientists (2017) (erschienen in SIGCSE 2017) | |
Jayne Boyd-Zaharias |
Small Classes in the Early Grades, Academic Achievement, and Graduating From High School (2005) | Siehe Small Classes in the Early Grades, Academic Achievement, and Graduating From High School (2005) |
Timothy Boye |
The Collaborative Classroom in Computing Higher Education (2019) (erschienen in ICER 2019) | |
Jeff Boyer |
Amusing Minds for Joyful Learning through E-Gaming (2009) (erschienen in Handbook of Research on E-Learning Methodologies for Language Acquisition) | |
Kristy Boyer |
Infusing computational thinking into middle grade science classrooms (2018) (erschienen in Proceedings of the 13th Workshop in Primary and Secondary Computing Education, WiPSCE 2018, Potsdam, Germany, October 04-06, 2018.) | |
Kristy Elizabeth Boyer | Siehe Kristy Elizabeth Boyer | Siehe Kristy Elizabeth Boyer |
Ludwig Boyer |
Schulbuchforschung als gemeinsame Aufgabe von Erziehungswissenschaft, Fachwissenschaft und Fachdidaktik in Osterreich (2003) (erschienen in Schulbuchforschung in Europa) | |
Naomi R. Boyer |
Self-perceived and observable self-direction in an online asynchronous programming course using peer learning forums (2009) (erschienen in Computer Science Education 4/2009) | |
Alexis L. Boylan |
Visual Culture (2020) | Siehe Visual Culture (2020) |
Jim Boyle |
Eight Years of Asking Questions (2006) (erschienen in Audience response systems in higher education) | |
Roger D. Boyle | Siehe Roger D. Boyle | Siehe Roger D. Boyle |
Pavel Boytchev |
Wild Programming (2011) (erschienen in Informatics in Schools) Virtual Models of Conic Sections (2012) (erschienen in Research on e-Learning and ICT in Education) | |
Cigdem Bozdag |
Mediale Migranten (2011) | Siehe Mediale Migranten (2011) |
Hulusi Bozkurt |
Das Projekt «eCampus» (2016) (erschienen in Digitale Medien: Zusammenarbeit in der Bildung) |
Falls Ihnen diese Seite gefallen hat
Webtechnisches
HTML-File: 20.11.2024
(c) beat.doebe.li 1996-2024 Dies ist eine Seite aus Beats Biblionetz (https://beat.doebe.li/bibliothek/)