/ en / Traditional / help

Beats Biblionetz - Bücher

Cell Phones in the Classroom

A Practical Guide for Educators
, local 
Thumbnail des PDFs
Dieses Biblionetz-Objekt existiert erst seit September 2025. Es ist deshalb gut möglich, dass viele der eigentlich vorhandenen Vernetzungen zu älteren Biblionetz-Objekten bisher nicht erstellt wurden. Somit kann es sein, dass diese Seite sehr lückenhaft ist.

iconZusammenfassungen

Cell Phones in the ClassroomKolb (education, Madonna U. and U. of Michigan), who specializes in technology education, explains how teachers can use cell phones as learning tools in middle and high school classrooms in groups, individual projects, homework, field trips, and as communication tools. She presents 16 case studies from language arts, social sciences, math, and science classrooms in the US and other countries that describe how and why teachers use cell phones, problems they encountered, policies, rules, lesson plans, student and parent reactions, and reflections on results, then details uses for school administration. Sample lesson plans and tutorials, tips on getting started, discussion of policies and appropriate use, and research findings are included along with a list of applicable Web 2.0 tools.
Von Klappentext im Buch Cell Phones in the Classroom (2011)
Cell Phones in the ClassroomThis book is a follow-up to my 2008 book, Toys to Tools: Using Student Cell Phones in Education. When I wrote the first book (between 2005 and 2007) I knew of only four K-12 teachers in the United States who had tried using students’ cell phones as learning tools. However, I was aware of the great number of middle and high school students who owned cell phones. Therefore, I focused on the possibilities of how cell phones could be used to extend secondary school learning outside of the classroom. That book explored lesson ideas, solutions for common concerns, and research to support using cell phones in educational settings. Since I wrote that book, numerous teachers have started using students’ cell phones in their instruction, both inside and outside the classroom. Their stories are unique but share some common threads. As I began communicating with these teachers, I realized how important it was to share their stories, beginning with how and why they decided to use students’ cell phones, discussing any problems they encountered, and finishing with their reflections on the results they achieved.
In this book I present 16 teachers’ cases about their experiences and activities with using cell phones: 11 from the United States and 5 from other countries. Of the 16, 10 teach language arts or social science courses and the other 6 teach math or science.
The purpose of this book is to illustrate many practical ways to use cell phones in learning: classroom groups, individual projects, homework outside of the classroom, field trips, and as communication tools for teachers, students, and parents. Every major subject area is represented in this book, as well as teachers from Grades 6-12. In addition, schools with students from a wide variety of social and economic strata are also represented, demonstrating that cell phones can be integrated in virtually any school district.
Von Liz Kolb im Buch Cell Phones in the Classroom (2011)

iconDieses Buch erwähnt ...


Begriffe
KB IB clear
Bildungeducation (Bildung) , Digitalisierung , Elternparents , Hausaufgabenhomework , Kinderchildren , Kommunikationcommunication , LehrerInteacher , Lernenlearning , Mobiltelefonmobile phone , Mobiltelefone in der Schulecell phones in learning , Schuleschool , Sprachelanguage , Unterricht

iconDieses Buch erwähnt vermutlich nicht ... Eine statistisch erstelle Liste von nicht erwähnten (oder zumindest nicht erfassten) Begriffen, die aufgrund der erwähnten Begriffe eine hohe Wahrscheinlichkeit aufweisen, erwähnt zu werden.

iconTagcloud

iconZitationsgraph

Diese Grafik ist nur im SVG-Format verfügbar. Dieses Format wird vom verwendeteten Browser offenbar nicht unterstützt.

Diese SVG-Grafik fensterfüllend anzeigen

iconZitationsgraph (Beta-Test mit vis.js)

iconErwähnungen  Dies ist eine nach Erscheinungsjahr geordnete Liste aller im Biblionetz vorhandenen Werke, die das ausgewählte Thema behandeln.

iconVolltext dieses Dokuments

Cell Phones in the Classroom: Gesamtes Buch als Volltext (lokal: PDF, 10763 kByte)

iconAnderswo suchen  Auch im Biblionetz finden Sie nicht alles. Aus diesem Grund bietet das Biblionetz bereits ausgefüllte Suchformulare für verschiedene Suchdienste an. Biblionetztreffer werden dabei ausgeschlossen.

iconBeat und dieses Buch

Beat hat dieses Buch erst in den letzten 6 Monaten in Biblionetz aufgenommen. Er hat dieses Buch einmalig erfasst und bisher nicht mehr bearbeitet. Beat besitzt kein physisches, aber ein digitales Exemplar. (das er aber aus Urheberrechtsgründen nicht einfach weitergeben darf). Es gibt bisher nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.

iconBiblionetz-History Dies ist eine graphische Darstellung, wann wie viele Verweise von und zu diesem Objekt ins Biblionetz eingetragen wurden und wie oft die Seite abgerufen wurde.