Computer Science Education 3/2010
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Kapitel
- Applying service learning to computer science - attracting and engaging under-represented students (Seite 169 - 180) (Teresa A. Dahlberg, Tiffany Barnes, Kim Buch, Karen Bean) (2010)
- Do all roads lead to Rome? (Or reductions for dummy travelers) (Seite 181 - 199) (Pekka Kilpeläinen) (2010)
- String formatting considered harmful for novice programmers (Seite 201 - 228) (Michael C. Hughes, Matthew C. Jadud, Ma. Mercedes T. Rodrigo) (2010)
- Instructor perspectives of multiple-choice questions in summative assessment for novice programmers (Seite 229 - 259) (Shuhaida Mohamed Shuhidan, Margaret Hamilton, Daryl J. D'Souza) (2010)
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Nicht erwähnte Begriffe | Advanced Beginner, Competent, Informatik-Didaktik, Informatik-Unterricht (Fachinformatik), Interpreter, Proficient |
1 Erwähnungen
- Proceedings of the 14th Workshop in Primary and Secondary Computing Education, WiPSCE 2019, Glasgow, Scotland, UK, October 23-25, 2019 (2019)
- The role of assessment and reward in non-formal computing settings - (Work in progress) (Oliver Quinlan, Sue Sentance, Jonathan Dickins, Rik Cross) (2019)
Volltext dieses Dokuments
Applying service learning to computer science: Artikel als Volltext (: , 106 kByte; : 2020-11-28) | |
Do all roads lead to Rome? (Or reductions for dummy travelers): Artikel als Volltext (: , 271 kByte; : 2020-11-28) | |
String formatting considered harmful for novice programmers: Artikel als Volltext (: , 441 kByte; : 2020-11-28) | |
Instructor perspectives of multiple-choice questions in summative assessment for novice programmers: Artikel als Volltext (: , 812 kByte; : 2020-11-28) |
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Beat und dieses Journal
Beat hat dieses Journal während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Beat besitzt weder ein physisches noch ein digitales Exemplar. Aufgrund der wenigen Einträge im Biblionetz scheint er es nicht wirklich gelesen zu haben. Es gibt bisher auch nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.