Correlation of Error Metrics in Python CS1 CoursesAnnabell Brocker, Ulrik Schroeder
Publikationsdatum:
Zu finden in: DELFI 2024, 2024
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Zusammenfassungen
Timely and effective feedback is essential for novice programmers. Despite significant advancements in Large Language Models enabling the generation of understandable feedback in CS1 courses, determining appropriate timing for delivering feedback automatically remains a persistent challenge. Compiler messages serve as a fundamental communication channel between programmers and computers, signaling syntactic and runtime errors. Various metrics associated with these messages could potentially signify the need for intervention. Hence, it is imperative to explore the correlations among these error metrics. This study conducts a comprehensive analysis of multiple public Python datasets to evaluate error metrics and explore their correlations. The findings offer insights into a potential indicator for determining appropriate timing of feedback in programming education.
Von Annabell Brocker, Ulrik Schroeder im Konferenz-Band DELFI 2024 im Text Correlation of Error Metrics in Python CS1 Courses (2024) Dieses Konferenz-Paper erwähnt ...
Personen KB IB clear | Brian Dorn , Matthew C. Jadud , Andrew Petersen , Ma. Mercedes T. Rodrigo , Ryan Shaun Joazeiro de Baker , Jaime Spacco , Arto Vihavainen | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Begriffe KB IB clear | Computercomputer , Generative Machine-Learning-Systeme (GMLS)computer-generated text , Intelligent Tutoring System (ITS)Intelligent Tutoring System , learning analyticslearning analytics , Programmierenprogramming , Python | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bücher |
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Nicht erwähnte Begriffe | Chat-GPT, GMLS & Bildung |
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Beat und dieses Konferenz-Paper
Beat hat Dieses Konferenz-Paper erst in den letzten 6 Monaten in Biblionetz aufgenommen. Beat besitzt kein physisches, aber ein digitales Exemplar. Eine digitale Version ist auf dem Internet verfügbar (s.o.). Aufgrund der wenigen Einträge im Biblionetz scheint er es nicht wirklich gelesen zu haben. Es gibt bisher auch nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.