Augmenting the Discourse of Learning with Computer-Based Learning EnvironmentsZu finden in: Computer-Based Learning Environments and Problem Solving (Seite 313 bis 343), 1992
|
![]() |

Abstracts

This chapter mentions...
This chapterdoes probably not mention... 
![]() Nicht erwähnte Begriffe | enaktive Repräsentation, ikonische Repräsentation, Schule |
Tagcloud
Citation Graph
Citation Graph(Beta-Test mit vis.js)
Timeline
4 References 
- Will media influence learning? - Reframing the debate (Robert B. Kozma) (1994)
- CSCL - Theory and Practice of an Emerging Paradigm (Timothy D. Koschmann) (1996)
- Learning by collaborating - Convergent conceptual change (Jeremy Roschelle) (1992)
- Learning by collaborating - Convergent conceptual change (Jeremy Roschelle) (1992)
- Computer Support for Collaborative Learning - Foundations for a CSCL Community - Proceedings of CSCL 2002 (Gerry Stahl) (2002)
- A walk on the WILD side - How wireless handhelds may change CSCL (Jeremy Roschelle, Roy Pea) (2002)
- A walk on the WILD side - How wireless handhelds may change CSCL (Jeremy Roschelle, Roy Pea) (2002)
- DeLFI 2003 - Tagungsband der 1. e-Learning Fachtagung Informatik, 16.-18. September 2003 in Garching bei München (Arndt Bode, Jörg Desel, Sabine Rathmeyer, Martin Wessner) (2003)
- Evaluierung von selbstgesteuertem Wissenstransfer (Andreas Auinger, Stephan Schwan, Christian Stary, Edmund Mielach) (2003)
- Evaluierung von selbstgesteuertem Wissenstransfer (Andreas Auinger, Stephan Schwan, Christian Stary, Edmund Mielach) (2003)
Find elsewhere
Fulltext of this document
![]() | Augmenting the Discourse of Learning with Computer-Based Learning Environments: Artikel als Volltext (![]() ![]() |
Search at other places 
Beat and dieses Kapitel
Beat hat Dieses Kapitel während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Beat besitzt kein physisches, aber ein digitales Exemplar. (das er aber aus Urheberrechtsgründen nicht einfach weitergeben darf). Es gibt bisher nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.
Biblionetz-History 
default1
default2
default3
default2
default3