 Bücher | Jahr | | Umschlag | Titel | Abrufe | IB | OB | KB | LB |
---|
2001 | |
 |
Leistungsmessungen in Schulen (Franz. E. Weinert) | 7, 3, 7, 7, 3, 2, 7, 1, 2, 5, 3, 3 |
96 |
17 |
3 |
1053 |
2003 | |
|
Key Competencies for a Successful Life and a Well-Functioning Society (D. S. Rychen, L. H. Salganik) | 3, 7, 14, 1, 1, 2, 6, 4, 3, 3, 2, 5 |
14 |
2 |
5 |
764 |
2010 | |
 |
The PLE Conference (Ricardo Torres, Graham Attwell, Ilona Buchem, Cristina Costa, Rafael Martín, Tobias Nelkner, Maria Perifanou, Andrea Pozzali) | 9, 13, 7, 1, 14, 2, 14, 4, 8, 9, 9, 4 |
16 |
76 |
4 |
1551 |
2011 | |
 |
International Journal of Virtual and Personal Learning Environments Vol. 2, No. 4 (Graham Attwell, Ricardo Torres) | 9, 16, 3, 1, 1, 2, 12, 3, 4, 6, 5, 4 |
15 |
36 |
4 |
1220 |
2012 | |
 |
Preparing Teachers and Developing School Leaders for the 21st Century (OECD Organisation for Economic Co-operation and Development, Andreas Schleicher) | 2, 5, 5, 8, 2, 1, 4, 3, 2, 5, 4, 4 |
4 |
9 |
4 |
507 |
2014 | |
|
Kompetenzorientierung | 4, 3, 6, 4, 5, 4, 7, 3, 3, 4, 4, 3 |
15 |
45 |
3 |
633 |
2014 | |
|
Lehrplan 21 (Politisch verabschiedete Fassung) (D-EDK Deutschschweizer Erziehungsdirektorenkonferenz) | 4, 7, 9, 5, 1, 2, 11, 6, 6, 8, 7, 3 |
27 |
24 |
3 |
770 |
2019 | |
 |
Lernen mit digitalen Lernspielen im Unterricht (Nina Iten) | 2, 8, 8, 3, 1, 2, 6, 4, 4, 3, 5, 1 |
2 |
33 |
1 |
419 |
|
 Texte | Jahr | | Umschlag | Titel | Abrufe | IB | OB | KB | LB |
---|
2001 | |
|
Vergleichende Leistungsmessung in Schulen (Franz. E. Weinert) | |
50 |
1 |
0 |
0 |
2010 | |
 |
Personal Smartphones in Primary School (Beat Döbeli Honegger, Christian Neff) | 9, 20, 4, 1, 3, 6, 14, 3, 6, 7, 7, 16 |
15 |
33 |
16 |
1711 |
2014 | |
 |
Kompetenzorientierung als Leitbegriff der Didaktik (Kurt Reusser) | 2, 5, 4, 8, 4, 3, 6, 3, 6, 5, 1, 4 |
15 |
40 |
4 |
741 |
2014 | |
 |
Medien und Informatik (D-EDK Deutschschweizer Erziehungsdirektorenkonferenz) | 4, 14, 6, 4, 4, 2, 13, 7, 6, 9, 4, 5 |
16 |
22 |
5 |
1007 |
2014 | |
 |
Learning with serious games: is fun playing the game a predictor of learning success? (Nina Iten, Dominik Petko) | 7, 3, 7, 2, 1, 1, 3, 4, 2, 5, 2, 3 |
2 |
14 |
3 |
484 |
|