Wanda DannDies ist keine offizielle Homepage von Wanda Dann, E-Mails an Wanda Dann sind hier nicht möglich! |

3 Bücher von Wanda Dann 

Proceedings of the 34th SIGCSE Technical Symposium on Computer Science Education, 2003, Reno, Nevada, USA, February 19-23, 2003
(Scott Grissom, Deborah Knox, Daniel T. Joyce, Wanda Dann) (2003)
Proceedings of the 35th SIGCSE Technical Symposium on Computer Science Education, SIGCSE 2004, Norfolk, Virginia, USA, March 3-7, 2004
(Daniel T. Joyce, Deborah Knox, Wanda Dann, Thomas L. Naps) (2004)
Proceedings of the 36th SIGCSE Technical Symposium on Computer Science Education, SIGCSE 2005, St. Louis, Missouri, USA, February 23-27, 2005
(Wanda Dann, Thomas L. Naps, Paul T. Tymann, Doug Baldwin) (2005)
10 Texte von Wanda Dann 
Jahr | Volltext | Abrufe | Text | Texttyp |
---|---|---|---|---|
1995 | ![]() ![]() |
Using an internal internship to enhance computer science education in a two-year college (Norman Cohen, Wanda Dann) erschienen in SIGCSE 1995 (Seite 44 - 47) | Konferenz-Paper | |
1999 | ![]() ![]() |
Integrating console and event-driven models in CS1 (Pat Woodworth, Wanda Dann) erschienen in SIGCSE 1999 (Seite 132 - 135) | Konferenz-Paper | |
2003 | ![]() ![]() |
Using Animated 3D Graphics to Prepare Novices for CS1 (Stephen Cooper, Wanda Dann, Randy Pausch) erschienen in Computer Science Education 1/2003 (Seite 3 - 30) | Journal-Artikel | |
2011 | A pre-college professional development program (Stephen Cooper, Wanda Dann, Dan Lewis, Pamela B. Lawhead, Susan H. Rodger, Madeleine Schep, RoxAnn H. Stalvey) erschienen in ITiCSE 2011 (Seite 188 - 192) | Konferenz-Paper | ||
2012 | Teaching with Alice (abstract only) (Don Slater, Wanda Dann, Steve Cooper) erschienen in SIGCSE 2012 (Seite 678 - 678) | Konferenz-Paper | ||
2013 | Experimenting with and integrating Alice 2.3 into many disciplines (abstract only) (Susan H. Rodger, Steve Cooper, Wanda Dann, Dwayne C. Brown Jr., Jacobo Carrasquel) erschienen in SIGCSE 2013 (Seite 761 - 761) | Konferenz-Paper | ||
2013 | Alice 3.1 (abstract only) (Wanda Dann, Stephen Cooper, Donald J. Slater) erschienen in SIGCSE 2013 (Seite 757 - 757) | Konferenz-Paper | ||
2015 | Birds of a Feather - Mapping Alice Curriculum to Standards (Abstract Only) (Donald J. Slater, Wanda Dann, Stephen Cooper) erschienen in SIGCSE 2015 (Seite 692 - 692) | Abstract | ||
2015 | ![]() ![]() |
Tutorial - Concurrency with Alice 3 and Java (Wanda Dann, Dennis Cosgrove, Don Slater) erschienen in SIGCSE 2015 (Seite 78 - 79) | Konferenz-Paper | |
2015 | ![]() ![]() |
Growing a K-12 Community of Practice (Stephen Cooper, Susan H. Rodger, Madeleine Schep, RoxAnn H. Stalvey, Wanda Dann) erschienen in SIGCSE 2015 (Seite 290 - 295) | Konferenz-Paper |
Bemerkungen von Wanda Dann
Von Wanda Dann gibt es im Biblionetz Bemerkungen zu:
![]() Texte KB IB clear | Alice 3.1 (abstract only), Birds of a Feather, Experimenting with and integrating Alice 2.3 into many disciplines (abstract only), Growing a K-12 Community of Practice, Integrating console and event-driven models in CS1, Teaching with Alice (abstract only), Tutorial, Using an internal internship to enhance computer science education in a two-year college, Using Animated 3D Graphics to Prepare Novices for CS1 |
Zeitleiste
CoautorInnen
Doug Baldwin, Dwayne C. Brown Jr., Jacobo Carrasquel, Norman Cohen, Steve Cooper, Stephen Cooper, Dennis Cosgrove, Scott Grissom, Daniel T. Joyce, Deborah Knox, Pamela B. Lawhead, Dan Lewis, Thomas L. Naps, Randy Pausch, Susan H. Rodger, Madeleine Schep, Don Slater, Donald J. Slater, RoxAnn H. Stalvey, Paul T. Tymann, Pat Woodworth,
Zitationsnetz 
Begriffswolke von Wanda Dann
Zitationsgraph
Zitationsgraph (Beta-Test mit vis.js)
1 Erwähnungen 
- ICER 2020 - International Computing Education Research Conference, Virtual Event, New Zealand, August 10-12, 2020 (Anthony V. Robins, Adon Moskal, Amy J. Ko, Renée McCauley) (2020)
- What Do We Think We Think We Are Doing? - Metacognition and Self-Regulation in Programming (James Prather, Brett A. Becker, Michelle Craig, Paul Denny, Dastyni Loksa, Lauren E. Margulieux) (2020)
- What Do We Think We Think We Are Doing? - Metacognition and Self-Regulation in Programming (James Prather, Brett A. Becker, Michelle Craig, Paul Denny, Dastyni Loksa, Lauren E. Margulieux) (2020)
Volltexte
![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |