The Theory of Educational Technology
Rupert Wegerif, L. Major
,
|
![]() |
Zusammenfassungen

Chapters introduce, discuss, and contextualise key theories and illustrate through case studies their uses within a diverse range of educational contexts, spanning from primary education to adult lifelong learning. Each chapter also concludes with a short summary, demonstrating how these theories translate to practical implications for design.
A fascinating response to current developments in educational technology, this is a crucial read for all involved in creating, researching or making decisions about the use of technologies within educational contexts.
Dieses Buch erwähnt ...
Dieses Buch erwähnt vermutlich nicht ... 
![]() Nicht erwähnte Begriffe | Digitalisierung, Intelligenz, Kinder, LehrerIn, Schule, Unterricht |
Tagcloud
Anderswo suchen 
Beat und dieses Buch
Beat hat dieses Buch während seiner Zeit am Institut für Medien und Schule (IMS) ins Biblionetz aufgenommen. Er hat dieses Buch einmalig erfasst und bisher nicht mehr bearbeitet. Beat besitzt weder ein physisches noch ein digitales Exemplar. Es gibt bisher nur wenige Objekte im Biblionetz, die dieses Werk zitieren.